Niepotrzebne przystanki
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36840
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Istnieją w tym mieście przystanki w jednym kierunku.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36840
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Ja tam bym skasował obydwa, i to nie na dwa tygodnie
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Witam.
Chwalę się - a właściwie chwalę ZTM. Dostałem pismo w odpowiedzi na e-mail do nich. Normalnie przyszło, pocztą, jakiś tydzień temu. Numer ZTM/PP2-652/19/2-07/JC z 06.10.2007r. W treści mniej więcej tyle, że w listopadzie zostaną wykonane pomiary wykorzystania przystanku Płowiecka 02 dla 502 i 525. Może ktoś z Was wie jak te pomiary przebiegają i jaki może być efekt w tym przypadku?
pozdrawiam, tomek
ps. sprawę szybkości działania ZTM i PP pomijam - nie o to chodzi.
tomek
Chwalę się - a właściwie chwalę ZTM. Dostałem pismo w odpowiedzi na e-mail do nich. Normalnie przyszło, pocztą, jakiś tydzień temu. Numer ZTM/PP2-652/19/2-07/JC z 06.10.2007r. W treści mniej więcej tyle, że w listopadzie zostaną wykonane pomiary wykorzystania przystanku Płowiecka 02 dla 502 i 525. Może ktoś z Was wie jak te pomiary przebiegają i jaki może być efekt w tym przypadku?
pozdrawiam, tomek
ps. sprawę szybkości działania ZTM i PP pomijam - nie o to chodzi.
tomek
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Dostałem taką samą odpowiedź w lipcu/sierpniu tego rokust1545 pisze:Witam.
Chwalę się - a właściwie chwalę ZTM. Dostałem pismo w odpowiedzi na e-mail do nich. Normalnie przyszło, pocztą, jakiś tydzień temu. Numer ZTM/PP2-652/19/2-07/JC z 06.10.2007r. W treści mniej więcej tyle, że w listopadzie zostaną wykonane pomiary wykorzystania przystanku Płowiecka 02 dla 502 i 525. Może ktoś z Was wie jak te pomiary przebiegają i jaki może być efekt w tym przypadku?
pozdrawiam, tomek
ps. sprawę szybkości działania ZTM i PP pomijam - nie o to chodzi.
tomek
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26918
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Poniewqż temat trochę zdycha...
Jakie przystanki wywalilibyście z tramwajów? Chodzi mi głównie o prawy brzeg, który znam raczej umiarkowanie, ale nie tylko.
Aha, i bez tras Banacha - Gocławek oraz Nowe Bemowo - Al. Reymonta proszę .
Ja zacznę od:
LIPOWCZANA (ewentualnie dostawić wzamian autobusowe) - jednostronne, ekstensywne zagospodarowanie magazynowo-warsztatowo-składowe, znikoma wymiana pasażerów, odległość od sąsiedniego przystanku ok. 370 metrów
CM. PRAWOSŁAWNY (zostawić platformę z uruchamianiem przystanków w wybrane swięta i weekendy przedświąteczne) - znikoma wymiana pasażerów, związana głównie z cmentarzem, odległość od sąsiedniego przystanku ok. 350 metrów, trasa planowana do modernizacji do tramwaju szybkiego,
DZIELNA - ograniczona wymiana pasażerów, przystanek jednokierunkowy, odległość od sąsiednich przystanków ok 220 i 330 metrów, trasa planowana do modernizacji do tramwaju szybkiego (kiedy, to inna sprawa )
POŻAROWA - ograniczona wymiana pasażerów (zwłaszcza w porównaniu z liczbą pasażerów wyjeżdżających z Bródna), jednostronne zagospodarowanie częściowo magazynowo - składowe, odległość do sąsiedniego przystanku ok 320 metrów - przy czym na przystanku tym kursować będzie tramwaj szybki po Trasie Krasińskiego.
a na koniec faworyt:
PLAC ZBAWICIELA 06 - brak wysepki przystankowej i brak możliwości jej utworzenia, odległość do sąsiedniego przystanku poniżej 150 metrów, przy czym na sąsiednim przystanku kursuje metro.
Dodano po konsultacjach
KICKIEGO - bardzo niskie odległości międzyprzystankowe (do sąsiednich przystanków: 330 metrów w kier. zachodnim, 250 metrów w kierunku wschodnim), otoczenie leży w bezpośredniej strefie dojścia do przystanku GRENADIERÓW na zmodernizowanej trasie Banacha - Gocławek (w linii prostej 200 metrów).
BOLESŁAWICKA - niska odległość przystankowa od sąsiedniego przystanku JULIANOWSKA; strefa obsługi jest półpłaszczyzną (ze względu na obecność cmenatrza) i pokrywa się ze strefą obslugiwaną przez zespół JULIANOWSKA i zespół BUDOWLANA.
DYREKCJA FSO - bardzo małe wykorzystanie przystanku, zwłaszcza w stosunku do liczby pasażerów jadących z kierunku pętli. Rosnący charakter tranzytowy trasy (nowe linie dowożące do pętli ŻERAŃ, perspektywa przedłużenia trasy tramwajowej na Tarchomin) dodatkowo przemawia za likwidacją zespołu dla tramwajów i pozostawieniem obsługi przez autobusy (nb., ze względu na złe wykorzystanie jest to dla nich przystanek warunkowy).
BUDZYŃSKIEJ - TYLICKIEJ - uzasadnienie j.w.
ŚLIWICE i BATALIONU PLATERÓWEK - połączenie przystanków w jeden zespół, zlokalizowany przy planowanym skrzyżowaniu z Trasą Mostu Krasińskiego.
Jakie przystanki wywalilibyście z tramwajów? Chodzi mi głównie o prawy brzeg, który znam raczej umiarkowanie, ale nie tylko.
Aha, i bez tras Banacha - Gocławek oraz Nowe Bemowo - Al. Reymonta proszę .
Ja zacznę od:
LIPOWCZANA (ewentualnie dostawić wzamian autobusowe) - jednostronne, ekstensywne zagospodarowanie magazynowo-warsztatowo-składowe, znikoma wymiana pasażerów, odległość od sąsiedniego przystanku ok. 370 metrów
CM. PRAWOSŁAWNY (zostawić platformę z uruchamianiem przystanków w wybrane swięta i weekendy przedświąteczne) - znikoma wymiana pasażerów, związana głównie z cmentarzem, odległość od sąsiedniego przystanku ok. 350 metrów, trasa planowana do modernizacji do tramwaju szybkiego,
DZIELNA - ograniczona wymiana pasażerów, przystanek jednokierunkowy, odległość od sąsiednich przystanków ok 220 i 330 metrów, trasa planowana do modernizacji do tramwaju szybkiego (kiedy, to inna sprawa )
POŻAROWA - ograniczona wymiana pasażerów (zwłaszcza w porównaniu z liczbą pasażerów wyjeżdżających z Bródna), jednostronne zagospodarowanie częściowo magazynowo - składowe, odległość do sąsiedniego przystanku ok 320 metrów - przy czym na przystanku tym kursować będzie tramwaj szybki po Trasie Krasińskiego.
a na koniec faworyt:
PLAC ZBAWICIELA 06 - brak wysepki przystankowej i brak możliwości jej utworzenia, odległość do sąsiedniego przystanku poniżej 150 metrów, przy czym na sąsiednim przystanku kursuje metro.
Dodano po konsultacjach
KICKIEGO - bardzo niskie odległości międzyprzystankowe (do sąsiednich przystanków: 330 metrów w kier. zachodnim, 250 metrów w kierunku wschodnim), otoczenie leży w bezpośredniej strefie dojścia do przystanku GRENADIERÓW na zmodernizowanej trasie Banacha - Gocławek (w linii prostej 200 metrów).
BOLESŁAWICKA - niska odległość przystankowa od sąsiedniego przystanku JULIANOWSKA; strefa obsługi jest półpłaszczyzną (ze względu na obecność cmenatrza) i pokrywa się ze strefą obslugiwaną przez zespół JULIANOWSKA i zespół BUDOWLANA.
DYREKCJA FSO - bardzo małe wykorzystanie przystanku, zwłaszcza w stosunku do liczby pasażerów jadących z kierunku pętli. Rosnący charakter tranzytowy trasy (nowe linie dowożące do pętli ŻERAŃ, perspektywa przedłużenia trasy tramwajowej na Tarchomin) dodatkowo przemawia za likwidacją zespołu dla tramwajów i pozostawieniem obsługi przez autobusy (nb., ze względu na złe wykorzystanie jest to dla nich przystanek warunkowy).
BUDZYŃSKIEJ - TYLICKIEJ - uzasadnienie j.w.
ŚLIWICE i BATALIONU PLATERÓWEK - połączenie przystanków w jeden zespół, zlokalizowany przy planowanym skrzyżowaniu z Trasą Mostu Krasińskiego.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
nie odkryję ameryki pisząc o Jagiellońskiej, zostawić najwyżej przystanek przy Koźmińskim(i tak nie można tam chyba zatrzymać autobusów), Dyrekcję FSO przekonać częsta 3xx
oj takinż. Glonojad pisze:CM. PRAWOSŁAWNY
tak w ogole przydałaby sie przebudowa i przystanki za skrzyżowanieminż. Glonojad pisze:PLAC ZBAWICIELA 06 - brak wysepki przystankowej i brak możliwości jej utworzenia, odległość do sąsiedniego przystanku poniżej 150 metrów, przy czym na sąsiednim przystanku kursuje metro.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26918
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ach tak, Jagiellońska. No niby kilka opracowań o tym pisze (tzn. o likwidacji dwoch i scaleniu dwóch innych w jeden), ale może byłoby i warto.Tm pisze:nie odkryję ameryki pisząc o Jagiellońskiej, zostawić najwyżej przystanek przy Koźmińskim(i tak nie można tam chyba zatrzymać autobusów), Dyrekcję FSO przekonać częsta 3xx
Oj, nie wiem - funkcja przesiadki między tramwajami chyba jest przyćmiona przez obecność metra, a do przesiadek z TŁ z kolei jest para przystanków MARSZAŁKOWSKA - PLAC ZBAWICIELA 04. Pytanie, co z przystankiem 03 .tak w ogole przydałaby sie przebudowa i przystanki za skrzyżowanieminż. Glonojad pisze:PLAC ZBAWICIELA 06 - brak wysepki przystankowej i brak możliwości jej utworzenia, odległość do sąsiedniego przystanku poniżej 150 metrów, przy czym na sąsiednim przystanku kursuje metro.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
to znaczy?inż. Glonojad pisze:(tzn. o likwidacji dwoch i scaleniu dwóch innych w jeden
to przystanki w kierunku Śródmieściu i Mokotowa za skrzyżowaniem, a zamiast przystanku na Ochotę ten przy metrze - odległość od placu jeszcze mniejsza niż w odwrotną stronęinż. Glonojad pisze:Oj, nie wiem - funkcja przesiadki między tramwajami chyba jest przyćmiona przez obecność metra, a do przesiadek z TŁ z kolei jest para przystanków MARSZAŁKOWSKA - PLAC ZBAWICIELA 04. Pytanie, co z przystankiem 03 .
no własnie - TŁ out
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
:Oinż. Glonojad pisze:DZIKA - ograniczona wymiana pasażerów, przystanek jednokierunkowy, odległość od sąsiednich przystanków ok 220 i 330 metrów, trasa planowana do modernizacji do tramwaju szybkiego (kiedy, to inna sprawa )
O czym Ty mówisz? Przecież: a) Dzika jest w obie strony; b) Wymiana pasażerów jest tam czasami bardzo duża - sporo studentów UW dojeżdża do wydziału psychologii, dodatkowo obok są jeszcze przynajmniej 3 inne szkoły.
noidea
Pewnie ze busowo można to realizować. Przystanek do skasowania bo tylko czas sie marnuje. Ech.. szkoda że nie ma warunkowych przystanków tramwajowych Akurat rozkąłd na odcinku od lipowczana do okecia nie jest juz istotny. No chyba późnymi godzinami wieczornymi.inż. Glonojad pisze:LIPOWCZANA (ewentualnie dostawić wzamian autobusowe) - jednostronne, ekstensywne zagospodarowanie magazynowo-warsztatowo-składowe, znikoma wymiana pasażerów, odległość od sąsiedniego przystanku ok. 370 metrów
Przebudować okolice. I zrobić jeden przystanek za skrzyżowaniem.inż. Glonojad pisze:PLAC ZBAWICIELA 06 - brak wysepki przystankowej i brak możliwości jej utworzenia, odległość do sąsiedniego przystanku poniżej 150 metrów, przy czym na sąsiednim przystanku kursuje metro.
Ja bym wywalił Staniewicką a nie Pożarową.inż. Glonojad pisze:POŻAROWA - ograniczona wymiana pasażerów (zwłaszcza w porównaniu z liczbą pasażerów wyjeżdżających z Bródna), jednostronne zagospodarowanie częściowo magazynowo - składowe, odległość do sąsiedniego przystanku ok 320 metrów - przy czym na przystanku tym kursować będzie tramwaj szybki po Trasie Krasińskiego.