Autobusy testowane w Warszawie
No wiem, ale na testy? Gdzieś czytałem, że w jakimś mieście ma być testowany.Nie może, jest to pojazd nienormatywny, więc jego eksploatacja jest nieopłacalna...
E-4 akurat nie kluczy.inż. Glonojad pisze:a najbardziej obciążone linie dość często na końcówych odcinkach kluczą,by zebrać pasażerów.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
Ja się zapytam, czy ktoś jest w stanie mi określić czy on też dostanie nr. 990?
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 ![Rip :rip:](./images/smilies/rip2.gif)
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
![Rip :rip:](./images/smilies/rip2.gif)
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
Tak z ciekawości pytam. I na jaką długość będzie zarejestrowany w Polsce, bo przecież nie może być dłuższy niż 18,75m. Nie wyobrażam sobie stałej obsługi z każdorazowym pozwoleniem na przejazd po ulicach.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 ![Rip :rip:](./images/smilies/rip2.gif)
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
![Rip :rip:](./images/smilies/rip2.gif)
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
Owszem.Sadek pisze:W Krakowie , ale podobno uzyskanie warunkowego dopuszczenia do ruchu pojazdu ponadnormatywnego , ugrzęzło w martwym punkcie.
Nie pamiętam, ile kosztuje zezwolenia na kursowanie takiego pojazdu, więc nie rozumiem po co testować coś, o czym wiadomo, że w najbliższej przyszłości jest wykluczone z eksploatacji...Piotrek pisze:No wiem, ale na testy?
Musi być zarejestrowany na taką długość, jaką posiada. Inaczej się nie da.Filip7370 pisze:I na jaką długość będzie zarejestrowany w Polsce, bo przecież nie może być dłuższy niż 18,75m.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Myślę, że takie dopuszczenie jest prostsze niż myślimy i przy większej dostawie trzeba tylko wcześniejszych chęci, żeby ten zapis zdążyć zmienić.Wolfchen pisze:więc nie rozumiem po co testować coś, o czym wiadomo, że w najbliższej przyszłości jest wykluczone z eksploatacji...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
Np. można powiedzieć że przepis stosuje się do pojazdów 3 osiowych, a ten jest cztero i to do tego z dwiema skrętnymi.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 ![Rip :rip:](./images/smilies/rip2.gif)
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
![Rip :rip:](./images/smilies/rip2.gif)
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
Rozumujac w ten sposób możnaby zarejestrować i używać w polsce 25 metrowego 2 przegubowego AGG300 bo ma 4 osie. Ale niestety to tak nie działa. Sam próbowałem obejść kilka przepisów przy rejestracji samochodu, ale niestety jeśli coś jest zapisane to tak ma być i nic sie nie obejdzie. Ergo - jak napisane w przepisach jest że 18,75 to ani centymetra więcej niezależnie od liczby osi, chyba że zmieni się przepisy. A jak została rozwiązana sprawa piętrusa? On przecież też jest pojazdem nadwymiarowym.Filip7370 pisze:Np. można powiedzieć że przepis stosuje się do pojazdów 3 osiowych, a ten jest cztero i to do tego z dwiema skrętnymi.
Poruszam się:
Zwykle - 105, 154, 523, 507
Czasem - każdym rzadkim busem i tramem który napotkam![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Poza W-wa: Chrysler LeBaron Convertible '88
Zwykle - 105, 154, 523, 507
Czasem - każdym rzadkim busem i tramem który napotkam
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Poza W-wa: Chrysler LeBaron Convertible '88
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
W przepiszach zapisana jest długość autobusu przegubowego bez względu na liczbę osi.
viewtopic.php?p=265607#265607
[ Dodano: 2008-01-10, 19:29 ]
viewtopic.php?p=265607#265607
[ Dodano: 2008-01-10, 19:29 ]
zresztą przypadek autobusu o liczbie osi "wiekszej niż dwie" też jest zdefiniowany.Filip7370 pisze:Np. można powiedzieć że przepis stosuje się do pojazdów 3 osiowych, a ten jest cztero i to do tego z dwiema skrętnymi.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]