Autobusy testowane w Warszawie
Rozłączono je kiedyś bo jak za nim stawał 2-skład to ostatni wagon był poza przystankiem. Widać zaczęli lać na to i są zpowrotem.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie tyle lać, co ZTM zamknął oczy i twierdzi, że tego nie widzi.Filip7370 pisze:Rozłączono je kiedyś bo jak za nim stawał 2-skład to ostatni wagon był poza przystankiem. Widać zaczęli lać na to i są zpowrotem.
[ Dodano: 2008-01-13, 08:58 ]
Na 708 to potrzebne jest zwiększenie częstotliwości a nie dłuższe autobusy.Filip7370 pisze:Piotrek, zgodzisz się że na 708 jak znalazł.
Chybe nie ma w Warszawie linii autobusowej, na której nie możnaby zwiększyć częstotliwości zamiast wydłużania brygad - z wyjątkiem być może E-4 właśnie.
Natomiast wydłużenie do 25 metrów może rodzić podobne problemy, jak z tramwajami - przystanki autobusowe często są 20 lub 40 metrowe: na pierwszym VanHool się nie zmieści, na drugim - zmieści się sam, bez drugiego przegubowca za nim.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ale MZA woli chyba mercedesy bo przypominam że oni z kierowcami maja problem. ZTM się bedzie cieszył bo wyliczą sobie że podaz miejsc zostanie zachowana, MZA się ucieszy bo mniej kierowców bedzie musiało wystawiać, wszyscy będa happy.Premo pisze:Jak to napisano w któreś z gazet takie autobusy są dobre dla krajów III świata. Nie ma co marnować pieniędzy na 20-30 dodatkowych miejsc. W miejsce 10 Mercedesów można kupić kilkanaście zwyczajnych 17-18 metrowców.
beni pisze:A tym czasem Mercedes Capa City stoi sobie od bodaj 04.01.2008 roku pod Jankami w znanym serwisie Mercedesa przy już tylko drodze na Katowice ( Gierkówka ) . Stoi za halą można teren spokojnie obejść dookoła .
Miałem na myśli zdjecia tego który podobnież stoi w Jankach Chociaż biorac pod uwagę ile Merców CapaCity może być teraz w Polsce to chyba ten post:solaris8315 pisze:http://www.phototrans.eu/2-174624.html
http://www.phototrans.eu/2-175746.html
http://www.phototrans.eu/2-176231.html
Mówisz, masz
zaprzecza temu że on już w Jankach stoi od dwóch dni No chyba że się rozmnożyły przez pączkowanieTLG pisze:Tak z innej beczki: wczoraj Capacity widziany na rondzie Rataje w Poznaniu. Znaczy się jedzie do Warszawy.
Ale dwuprzegub może być najprostszą metodą obejścia przepisów UE o długości pojazdu. Chyba że w Warszawie 20metrowce będą używane tylko do 2020 rokuinż. Glonojad pisze:Natomiast wydłużenie do 25 metrów może rodzić podobne problemy, jak z tramwajami - przystanki autobusowe często są 20 lub 40 metrowe: na pierwszym VanHool się nie zmieści, na drugim - zmieści się sam, bez drugiego przegubowca za nim.
JEŚLI będą używane.
Poruszam się:
Zwykle - 105, 154, 523, 507
Czasem - każdym rzadkim busem i tramem który napotkam
Poza W-wa: Chrysler LeBaron Convertible '88
Zwykle - 105, 154, 523, 507
Czasem - każdym rzadkim busem i tramem który napotkam
Poza W-wa: Chrysler LeBaron Convertible '88
Przypominam o Rozporządzeniu, które nie przewiduje dwuprzegubowców...KZR pisze:Ale dwuprzegub może być najprostszą metodą obejścia przepisów UE o długości pojazdu. Chyba że w Warszawie 20metrowce będą używane tylko do 2020 roku
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Tu pojawia się problem nadrzędności/podrzędności Polskiej Konstytucji i przepisów nad przepisami umijnymi. Gdyby ktoś spróbował takie ujednolicenie wprowadzić, to moherowa część społeczeństwa by się oburzyła, że ogranicza się suwerenność kraju i narodową tożsamość i co tam jeszcze...
Poruszam się:
Zwykle - 105, 154, 523, 507
Czasem - każdym rzadkim busem i tramem który napotkam
Poza W-wa: Chrysler LeBaron Convertible '88
Zwykle - 105, 154, 523, 507
Czasem - każdym rzadkim busem i tramem który napotkam
Poza W-wa: Chrysler LeBaron Convertible '88
Owszem, ale ja należę do tych nielicznych zwolenników UE na zasadzie federacji...KZR pisze:Gdyby ktoś spróbował takie ujednolicenie wprowadzić, to moherowa część społeczeństwa by się oburzyła, że ogranicza się suwerenność kraju i narodową tożsamość i co tam jeszcze...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Właśnie z powodów różnic (językowych, kulturowych, etc) federacja byłaby najlepsza, bo da się zachować pewnego typu odrębność przy jednolitym prawie...KZR pisze:W Niemczech się to dobrze sprawdza, ale u nich nie ma problemu z wielojęzycznością, tak jakby było w ew Federacji Europejskiej vel Stanach Zjednoczonych Europy
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43