PLUSY PROJEKTU:michael112 pisze:A ja proponuję inną wersję:
2 ŻERAŃ WSCHODNI - Annopol - Rembielińska - Budowlana - Odrowąża - Rondo "Żaba" - Starzyńskiego - most Gdański - Słomińskiego - Międzyparkowa - Andersa - Marszałkowska - Nowowiejska - Krzywickiego - Filtrowa - pl. Narutowicza - Grójecka - al. Krakowska - OKĘCIE (częst. 12(10)/15/15)
Poprawa połączenia Ochoty ze Śródmieściem - wzmocnienie linii 35 w tej relacji. Zastąpienie południowej części trasy zawieszonej 15 i obecnego 35 na Okęciu.
28 trasa przedłużona: DW. WSCHODNI - ... - Broniewskiego - Powstańców Śląskich - Radiowa - Dywizjonu 303 - KOŁO (częst. 12(10)/15/15, obsługa w całości przez składy dwuwagonowe)
Przedłużenie trasy w celu zastąpienia linii 2 na Bemowie.
35 skrócenie trasy do pl. Narutowicza lub Banacha w związku ze skierowaniem na Okęcie linii 2
6 MARYMONT-POTOK - Mickiewicza - pl. Wilsona - Mickiewicza - Międzyparkowa - ... - GOCŁAWEK (częst. 12(10)/15/15)
36 WYŚCIGI - ... - Mickiewicza - pl. Wilsona - Słowackiego - Marymoncka - BIELANY AWF (docelowo do pętli Huta)
Zamiana krańcówek linii 6 i 36. Przywrócenie bezpośredniego połączenia Bielan z Centrum - zastąpienie północnej części trasy linii 15. Do zachowania komunikacji na Mickiewicza na północ od pl. Wilsona konieczne było skrócenie trasy linii 6, która wydaje mi się mniej priorytetowa dla Bielan niż połączenie z Centrum.
- zwolnienie miejsca na pętli METRO MARYMONT
- wydłużnie linii przejeżdżającej przez Śródmieście, do AWF-u.
MINUS PROJEKTU:
- lepiej, może 36 przekształcić na ten okres w 15