Oj, nie pisz tak, bo się koledzy po transporcie obrażąDennis pisze:Od razu widać kto tu jest fachowcem
![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
Moderator: Wiliam
Oj, nie pisz tak, bo się koledzy po transporcie obrażąDennis pisze:Od razu widać kto tu jest fachowcem
Czy mi się wydawało, czy jednak w zespole Dw. Wileński cały czas jest przesiadka pomiędzy 101 i 144 a 3, 6 czy 135?Dennis pisze:I tak, ZTM ma moralny obowiązek ODDAĆ połączenie ŻERANIA z Grochowem: w tej chwili z dalekiej Białołęki, Jabłonny, czy Legionowa jedzie się na Grochów (nawet ten bliski, na zachód od Wiatraka) z minimum dwiema przesiadkami, przy czym w wiele rejonów Wawra, czy Wesołej - z minimum trzema (i to już raczej o standardy azjatyckie zahacza, niż zachodnioeuropejskie)
Obawiam się jednak, że trasa takiego 144 musiałaby wyglądać jakoś tak:
BUKÓW - ... - Targowa - Zamoyskiego - Lubelska - Żupnicza - Chodakowska - Mińska - Terespolska - Grochowska - Grenadierów - jak 311 - GOCŁAW.
A więc nieco pokręcona i mało efektywna w relacjach tranzytowych. Chociaż jest jeszcze jedna możliwość:
[luźna propozycja] 144 BUKÓW - ... - Światowida - Porajów - Obrazkowa - Modlińska - ... - DW. WSCHODNI /LUBELSKA/; częstotliwość bez zmian
101 NOWODWORY - ... - Milenijna - Światowida - Modlińska - ... - Targowa - Zamoyskiego - Grochowska - Grenadierów - jak 311 - GOCŁAW; częstotliwość analogiczna, jak dla 144[/luźna propozycja]
Chociaż obecnie, w świetle skasowania bezpośredniej relacji tramwajowej (co było swego czasu głównym argumentem na nie ), coraz bardziej korci mnie 101 NOWODWORY - OS. OSTROBRAMSKA