Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach (cz. 1)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 14 maja 2008, 16:26

A teraz ja coś dorzuce ale na temat linii 516:
Ja niewiem z jakiej paki ta linia jest liczona do POŚPIESZNYCH skoro jeżdzi po całym tarchominie o ma przelot około 25minut jak każda inna linia jedzie poniżej 20 ;|
Ta linie powinna mieć numer 316,216 czy coś w tym stylu...
a powiedzmy takie 126,326 czy 101 puścić po tych osiedlach bo bokach
Dokładnie, zamiast 516 zrobić jakaś linię zwykłą z większą ilością przystanków
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7847
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 14 maja 2008, 16:28

Desert pisze:Ta linie jest tylko pośpieszna na Odcinku Żerań Fso-Białołęka Ratusz a pózniej leci po tych osiedlach i po co?
Jest pospieszna na całej trasie. Ponieważ na krańcu obsługuje duże osiedle, to oczywiście zatrzymuje sie często.
Desert pisze:A 101 czy inną puścić osiedlami
101 jak wiadomo wylatuje.
zeus pisze:Dokładnie, zamiast 516 zrobić jakaś linię zwykłą z większą ilością przystanków
To nikt tym nie będzie jeździł. A tak 516 jeżdżą ludzie.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Desert
Zbanowany
Posty: 3030
Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
Lokalizacja: 100-(L)ica

Post autor: Desert » 14 maja 2008, 16:29

zeus pisze:A propos linii 126. Uważam, że powinna ona mieć trasę uproszczoną na odcinku Żerań FSO-CH MARKI - tzn. jechać prosto cały czas Trasą Toruńską bez skręcania na Bródno. Dzięki temu możnaby zwiększyć częstotliwość kursowania tej linii i skrócić czas dojadu do CH Targówek i CH Marki
Jednak temu zaprzecze bo mieszkam na bródnie i jednak 112 samo nie wystarcza do CH MARKI

[ Dodano: 2008-05-14, 16:31 ]
MisiekK pisze:Jest pospieszna na całej trasie. Ponieważ na krańcu obsługuje duże osiedle, to oczywiście zatrzymuje sie często.
Ona nie jest pośpieszna bo na Tarchominie już wszystkie przystanki łapie...
Obsługuje duże osiedle jak reszta linii 8-(
MisiekK pisze:zeus napisał/a:
Dokładnie, zamiast 516 zrobić jakaś linię zwykłą z większą ilością przystanków


To nikt tym nie będzie jeździł. A tak 516 jeżdżą ludzie.
I tak jeżdzi mało osób, a na tych bocznych osiedlach mało osób wychodze/wchodzi

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 14 maja 2008, 16:31

Jednak temu zaprzecze bo mieszkam na bródnie i jednak 112 samo nie wystarcza do CH MARKI
Macie jeszcze inne linie np. 120, 132 itd
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7847
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 14 maja 2008, 16:32

Desert pisze:Ona nie jest pośpieszna bo na Tarchominie już wszystkie przystanki łapie...
E-4 też wszystkie przystanki na Tarchominie łapie - też powinna wegług ciebie nazywać się zwykłą?
Desert pisze:I tak jeżdzi mało osób, a na tych bocznych osiedlach mało osób wychodze/wchodzi
Rozumiem, że jeździsz nim codziennie, 2-3 x dziennie stąd te sądy? Bo ja jeżdżę raz na kilka dni i nie miewam możliwości usiąść.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Desert
Zbanowany
Posty: 3030
Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
Lokalizacja: 100-(L)ica

Post autor: Desert » 14 maja 2008, 16:33

120 i 132 nie jeżdzi na CH MARKI :|

[ Dodano: 2008-05-14, 16:36 ]
Nie porównuj 516 do E-4 bo to inna bajka...
Jak sprawdzałem z innymi liniami PRZELOTY przez MODLIŃSKĄ to się wcale nie rózni
516:
0=Żerań FSO
3=Konwaliowa
7=Białołęka Ratusz
a inne linie mają takie same przeloty na tym odcinku łapiąc wszystkie przystanki
Więc żadna róznica i ja nie zaliczał bym jej do Pośpiesznej
MisiekK pisze:Rozumiem, że jeździsz nim codziennie, 2-3 x dziennie stąd te sądy? Bo ja jeżdżę raz na kilka dni i nie miewam możliwości usiąść
Jeżdziłem na tej linii często z kierowcą z R-4, w szczycie tylko tak jest ;| i tak większość wysiada przed STAFANIKA...

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 14 maja 2008, 16:36

Patrząc na proponowane przez ZTM zmiany - Tarchomin straci - 101, które dojedzie do Placu Hallera, 144 które będzie jeździć rzadziej, i 503 które zostanie zabrane z ul. Jagiellońskiej. Czyli rozumiem że 509 będzie wzmocnione? :-k
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

radeom
Posty: 4231
Rejestracja: 22 lis 2007, 17:29

Post autor: radeom » 14 maja 2008, 16:39

Macie jeszcze inne linie np. 120, 132 itd
120 jadąc z Zacisza w kierunku Białołęki na Bródnie zatrzymuje się tylko przy ratuszu, 132 z kolei jedzie Trasą Toruńską. Poza tym oba autobusy nie jadą do Marek. Dużo ludzi z okolic pętli BP używa 126 jako transportu do M1, bo 112 często jeździ zapchane. Do tego ze 126 korzystają ludzie, którzy chcą dojechać do M1 z okolic np. Wyszogrodzkiej.

Awatar użytkownika
Desert
Zbanowany
Posty: 3030
Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
Lokalizacja: 100-(L)ica

Post autor: Desert » 14 maja 2008, 16:41

To samo miałem na myśli w sprawie 126 ;]
Z Wyszogrodzkiej to głowny dojazd do M1
Obrazek
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam, bo mógłbym się mylić, ale ja się nie mylę."

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 14 maja 2008, 16:42

120 i 132 nie jeżdzi na CH MARKI
Racja pomyliłem z CH Targówek 8-(

Jednak dla przeciętnego pasażera z Białołęki , który się chce dostać do CH Targówek/CH Marki linia 126 nie jest atrakcyjna, bo przez dużą ilość przystanków podróż się dłuży, do tego niska częstotliwość kursowania :neutral:
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Awatar użytkownika
Desert
Zbanowany
Posty: 3030
Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
Lokalizacja: 100-(L)ica

Post autor: Desert » 14 maja 2008, 16:43

I tak już z ŻERANIA przelotem się prawie nie rózni od 112 bo 126 jedzie na Wyszogrodzką a 112 na Łojewską i róznica wynosi ze 2 minuty może
Obrazek
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam, bo mógłbym się mylić, ale ja się nie mylę."

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7847
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 14 maja 2008, 16:48

Desert pisze:Nie porównuj 516 do E-4 bo to inna bajka...
Jaka bajka? Czym one różnią się na Tarchominie na wspólnym odcinku trasy?
Desert pisze:a inne linie mają takie same przeloty na tym odcinku łapiąc wszystkie przystanki
Więc żadna róznica i ja nie zaliczał bym jej do Pośpiesznej
Zaraz.... 133, 144 jedzie dłużej o czas zaliczenia przystanków po drodze. Wytłumaczysz mi ten fenomen?
Desert pisze:Jeżdziłem na tej linii często z kierowcą z R-4, w szczycie tylko tak jest ;| i tak większość wysiada przed STAFANIKA...
To tylko świadczy, że 80% długości linii jest bardzo dobrze wykorzystana.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Desert
Zbanowany
Posty: 3030
Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
Lokalizacja: 100-(L)ica

Post autor: Desert » 14 maja 2008, 16:50

Tak tylko zauważyłem że ci którzy lecą z Tramwaji na Żeraniu to idą do 516 i jadą do STEFANIKA, i przesiadają się w pierwszą lepszą linie na NOWODWORY zamiast jechać dookoła 10 mnut
Obrazek
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam, bo mógłbym się mylić, ale ja się nie mylę."

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7847
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 14 maja 2008, 16:54

Desert pisze:Tak tylko zauważyłem że ci którzy lecą z Tramwaji na Żeraniu to idą do 516 i jadą do STEFANIKA, i przesiadają się w pierwszą lepszą linie na NOWODWORY zamiast jechać dookoła 10 mnut
To dalej potwierdza sens linii. Poza tym dalej też mieszkają ludzie i też tym autobusem jeżdżą.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 14 maja 2008, 17:05

istvanek pisze:Z Tarchomina wgłąb miasta jest np. 510. Opóźnienia w szczytach dochodzą do 40 minut. Jakieś 20 to już właściwie standard. No i popyt: 510 na Jana Pawła przed 8 - napełnienie średnio 30 osób (Anielewicza), to samo 510 na Konwaliowej - 150. No, czemu nie jadą do centrum?
:arrow: Wywalić przystanki: Popiełuszki, Anielewicza. to opóźnienia, będą mniejsze. :D

Zablokowany