Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach (cz. 1)
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 117
- Rejestracja: 31 mar 2008, 18:12
- Lokalizacja: Warszawa Śródmieście
- Kontakt:
Co do 510 :
-usuwanie przystanków Anielewicza i Ks.Popiełuszki nie jest najlepszym pomysłem , ponieważ nie skróci to zauważalnie czasu przebiegu tej linii.Jeżeli już to przystanki NŻ ;
-Płochocińska i Ekspersowa niech zostaną.Mogą być wykorzystywane do przesiadek;
-Wykorzystanie tej linii w szczycie jest duże ,a szczególnie rano R.Radosława DWC ,DWC R.Radosława Nowodwory i po południu Nowodwory DWC;
-Ludzie jeżdą głównie z tego powodu ,że jest to dobre połączenie z Arkadią i ZT.
-usuwanie przystanków Anielewicza i Ks.Popiełuszki nie jest najlepszym pomysłem , ponieważ nie skróci to zauważalnie czasu przebiegu tej linii.Jeżeli już to przystanki NŻ ;
-Płochocińska i Ekspersowa niech zostaną.Mogą być wykorzystywane do przesiadek;
-Wykorzystanie tej linii w szczycie jest duże ,a szczególnie rano R.Radosława DWC ,DWC R.Radosława Nowodwory i po południu Nowodwory DWC;
-Ludzie jeżdą głównie z tego powodu ,że jest to dobre połączenie z Arkadią i ZT.
Nie wiem jak dla Ciebie, ale dla mnie "bo się spokojnie pomieszczą" nie jest jedynym kryterium określającym optymalne warunki podróżowania komunikacją miejskąBastian pisze:No toż przecież po to powstaje drugi ekspres, żeby Tarchomin nie musiał się ładować do autobusów zawalonych nowodoworzanami. A biorąc pod uwagę, że to podstawa projektu, doprawdy nie wiem, skąd twój wniosek.
Poza szczytem zaś potoki są znacznie mniejsze - nie ma tu problemu przepełnienia busów, więc można wszystkich wozić razem (bo się spokojnie pomieszczą), zamiast kazać wszystkim znacznie dłużej czekać na puste wozy.
A co powiesz na temat roli (także tej nieplanowanej) 510 w dowożeniu Tarchomina/Nowodworów do metra
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36682
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
No to pytanie, czy lepszy nieźle napełniony autobus co 10 minut, czy pustawy co 20. Dla organizatora przewozów niewątpliwie to pierwsze, ale czy na pewno dla pasażera to drugie?
No i co proponujesz w sprawie 510? Ja uważam, że akurat dowiezie do metra Poraje na spółkę z 508. Dalsze rejony wybiorą ekspres, jako i teraz.
No i co proponujesz w sprawie 510? Ja uważam, że akurat dowiezie do metra Poraje na spółkę z 508. Dalsze rejony wybiorą ekspres, jako i teraz.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Posty: 117
- Rejestracja: 31 mar 2008, 18:12
- Lokalizacja: Warszawa Śródmieście
- Kontakt:
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36682
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nie. Wczytaj się w propozycję Dennisa. Ja wolę w międzyszczycie i w DS silne 508, on chce puszczać 508, 510, E-4 i E-8 co 20 minut - niby koordynując je, ale dla kogo?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Sam się Waść wczytaj - w mojej propozycji 508 nie istnieje
Nawet jesteś w stanie przekonać mnie o braku potrzeby rozdzielania potoków - na rzecz częstotliwości - w DS, ale w kwestii międzyszczytu nadal nie jestem przekonany. No i ciągle niejasne jest dla mnie to 510. Rozumiem, że ono ma być linią bezpośrednią, w założeniu. Ale siłą rzeczy będzie zabierało chętnych do metra (z tym że od metra już niekoniecznie). Więc czemu go nie wykorzystać w te dni wolne, dokoordynowując do E4 i E8 Chyba, że zrobiłoby się coś, co skutecznie odstraszy ludzi od podróżowania 510 w relacji metro - Tarchomin/Nowodwory. Inaczej będzie po prostu misz-masz, pomieszanie z poplątaniem i murowane nierównomierne napełnienia.
Nawet jesteś w stanie przekonać mnie o braku potrzeby rozdzielania potoków - na rzecz częstotliwości - w DS, ale w kwestii międzyszczytu nadal nie jestem przekonany. No i ciągle niejasne jest dla mnie to 510. Rozumiem, że ono ma być linią bezpośrednią, w założeniu. Ale siłą rzeczy będzie zabierało chętnych do metra (z tym że od metra już niekoniecznie). Więc czemu go nie wykorzystać w te dni wolne, dokoordynowując do E4 i E8 Chyba, że zrobiłoby się coś, co skutecznie odstraszy ludzi od podróżowania 510 w relacji metro - Tarchomin/Nowodwory. Inaczej będzie po prostu misz-masz, pomieszanie z poplątaniem i murowane nierównomierne napełnienia.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36682
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Musiałbym się odwołać do pomiarów, a tych nie mam pod ręką w domu Musisz uwierzyć na słowo: poza szczytem podaż jest w zupełności wystarczająca, przepełnienia nie ma (i wiele do niego brakuje).Dennis pisze:Nawet jesteś w stanie przekonać mnie o braku potrzeby rozdzielania potoków - na rzecz częstotliwości - w DS, ale w kwestii międzyszczytu nadal nie jestem przekonany.
Skąd brygady na E-4 i E-8 w dni wolne? Pamiętaj, że właśnie w DS najbardziej brakuje wozów.Dennis pisze:Więc czemu go nie wykorzystać w te dni wolne, dokoordynowując do E4 i E8
A po diabła? Jaki znów misz-masz?Dennis pisze:Chyba, że zrobiłoby się coś, co skutecznie odstraszy ludzi od podróżowania 510 w relacji metro - Tarchomin/Nowodwory.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36682
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Brygadsolaris8315 pisze:Chyba kierowców...Bastian pisze:Pamiętaj, że właśnie w DS najbardziej brakuje wozów
Mnożenie linii kosztem częstotliwościDennis pisze:Z 508.Bastian pisze:Skąd brygady na E-4 i E-8 w dni wolne?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
A wiesz w ogóle, po co stosuje się przystanki nż i w jakich miejscach mają one sens? To nie jest tak, że jak w kazdym kursie nie ma wymian rzędu 10 osób, tylko 5, to robi się przystanek nż. Liczy się okresowość w wykorzystaniu przystanku. Jeżeli w okreslonych godzinach ruch w okolicy zamiera (bo np. zakłady pracy są zamknięte), wtedy przystanek warunkowy pozwala skrócić czas przejazdu.Johny-5418 pisze:-usuwanie przystanków Anielewicza i Ks.Popiełuszki nie jest najlepszym pomysłem , ponieważ nie skróci to zauważalnie czasu przebiegu tej linii.Jeżeli już to przystanki NŻ ;
Robienie "nż-ta", gdy nie mamy pewności czy przystanek w ogóle jest potrzebny, nie ma sensu.
-
- (tygrys)
- Posty: 3178
- Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
- Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy
Dokładnie, gdy zlikwidują przystanek na trasie linii który jest niepotrzebny skróci się czas przelotu, i wyeliminuje sytuacje typu "rozpędzony autobus i dziadek machający ręką"Jarek pisze:A wiesz w ogóle, po co stosuje się przystanki nż i w jakich miejscach mają one sens? To nie jest tak, że jak w kazdym kursie nie ma wymian rzędu 10 osób, tylko 5, to robi się przystanek nż. Liczy się okresowość w wykorzystaniu przystanku. Jeżeli w okreslonych godzinach ruch w okolicy zamiera (bo np. zakłady pracy są zamknięte), wtedy przystanek warunkowy pozwala skrócić czas przejazdu.Johny-5418 pisze:-usuwanie przystanków Anielewicza i Ks.Popiełuszki nie jest najlepszym pomysłem , ponieważ nie skróci to zauważalnie czasu przebiegu tej linii.Jeżeli już to przystanki NŻ ;
Robienie "nż-ta", gdy nie mamy pewności czy przystanek w ogóle jest potrzebny, nie ma sensu.
A teraz wytłumacz mi po co utrzymywać linie, o pokrywającej się trasie, które w weekend jadą w takim samym czasie całą trasę? W DS 508 nie narzeka na przepełnienia pod dach, więc wciskanie kolejnych linii, byle tylko miały inne tablice jest totalnym bezsensem.Dennis pisze:Z 508Bastian pisze:Skąd brygady na E-4 i E-8 w dni wolne?
E-4 i E-8 powinny kursować w DP i tylko w szczycie, wtedy gdy trzeba ludzi z Tarchomina wywieźć lub na Tarchomin przywieźć. Między 10, a 14 i po 20 samo 508 spokojnie wystarczy.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
A Ty wytłumacz mi po co utrzymywać linie, o pokrywającej się trasie, które w szczycie jadą w takim samym czasie całą trasę? Jeśli ceną za jaki taki porządek w DS ma być totalny chaos w godzinach szczytu, kiedy to właśnie tysiące ludzi jadą do pracy/szkoły, to jest to bardzo wątpliwej jakości koncepcja