propozycja wydłużenia lini 180 z petla przy wojskowych Powąz

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36679
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 26 maja 2008, 12:01

Miasto wydało zgodę? Racja. A czy miasto zapewniło infrastrukturę drogową?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Yennefer
Posty: 22
Rejestracja: 26 lut 2008, 10:24

Post autor: Yennefer » 26 maja 2008, 12:37

oj, nie róbmy wyrzutów co kto powinien...bo sie tylko wściekniemy
Jesli chodzi o puszczenie 180 Obrońców Tobruku to pętlę akurat można zrobić przy Księcia Janusza tam jest pustyteren równoległy do ulicy, na którym czesto kuczą się Lki, natomaist problem polega na tym,że ulica jest upstrzona progami zwalnaiającymi ;(
YENNEFER "komunikacja miejska: trasa, którą przejedziesz samochodem w 20min komunikacją miejską w 5 razy tyle czyli w 1,5 godziny..hmmm i dlaczego w Wwie sa korki i ludzie jeżdżą samochodami a nie komunikacją miejską??..."

desert_eag
Posty: 1279
Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12

Post autor: desert_eag » 26 maja 2008, 12:47

Myślę, że jak przekonasz wszystkich mieszkańców i działkowców co do wyższości autobusu nad progami poprawiającymi bepieczeństwo, to masz szanse na przeforsowanie tam jakiejś linii. Powodzenia 8-( Ups, nie wspomniałem chyba o obiektach i ośrodkach sportowych... Zawsze alternatywą sygnalizacja świetlna - tu też życzę powodzenia =P~

Ostry606

Post autor: Ostry606 » 26 maja 2008, 13:50

R-11 Kleszczowa pisze:105 powinno być połączone ze 125 w jedną silną linię. Tylko wtedy trzeba czymś załatać Anin :-k
W czym problem ?

[ 105+125 ] Stare Bemowo -> Międzylesie 10/20/20 ( trochę OffTop - sorka )

altar
Posty: 884
Rejestracja: 03 kwie 2008, 11:48
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: altar » 26 maja 2008, 13:52

Nie za bardzo przycięta ta częstotliwośc - przecież obecnie praktycznie każda z dwóch linii ma taką, więc będzie to ścięcie o połowę podaży, chociaż z drugiej strony Międzylesie więcej nie potrzebuje - problem będzie na odcinku bemowsko-wolskim
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27441
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 26 maja 2008, 13:53

Ostry606 pisze:[ 105+125 ] Stare Bemowo -> Międzylesie 10/20/20
Miała być silna.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 26 maja 2008, 13:56

Ostry606 pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:105 powinno być połączone ze 125 w jedną silną linię. Tylko wtedy trzeba czymś załatać Anin :-k
W czym problem ?
Powstanie linia, której czas przejazdu bez korków (co jest niemal niemożliwe) wyniesie tyle samo co przejazd pociąglem z Warszawy Zachodniej do Łodzi Fabrycznej :shock:
Poza tym jak wygląda wykorzystanie 125 na Powiślu i Świętokrzyskiej?

Ostry606

Post autor: Ostry606 » 26 maja 2008, 13:57

Fikander pisze:
Ostry606 pisze:[ 105+125 ] Stare Bemowo -> Międzylesie 10/20/20
Miała być silna.
Tak, ale czy silna jest akurat potrzebna w tym przypadku - zważ, że w relacji Os. Górczewska - Rondo ONZ mamy jeszcze 506 + E-6

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25434
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 maja 2008, 13:59

Jesyt, by osłaniać 506 przed dodatkowymi przystankami.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 26 maja 2008, 14:00

Ostry606 pisze:
Fikander pisze: Miała być silna.
Tak, ale czy silna jest akurat potrzebna w tym przypadku - zważ, że w relacji Os. Górczewska - Rondo ONZ mamy jeszcze 506 + E-6
Rozumiem, że sugerujesz przystanki takie jak Rondo Daszyńskiego czy Karolkowa również dla linii E6 ;)

Ostry606

Post autor: Ostry606 » 26 maja 2008, 14:04

Rozumiem, że sugerujesz przystanki takie jak Rondo Daszyńskiego czy Karolkowa również dla linii E6 ;)
Skądże znowu, przecież 105, 125, 506, oraz E-6 się wzajemnie uzupełniają. Moja wątpliwość polega na tym, że 105 oraz 125 zatrzymują się na słabo wykorzystanych przystankach - na odcinku Ciepłownia Wola - PKP Kasprzaka jakby nie było [ no może poza Fort Wola ]

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 26 maja 2008, 14:30

pawcio pisze:Jest, by osłaniać 506 przed dodatkowymi przystankami.
To raz. A dwa, to Lazurowa na południowym odcinku, gdzie do dyspozycji jest oprócz 105 i 125 tylko 408 (do miasta). Trzebaby tę linię ucałodziennić i wzmocnić w szczycie, żeby móc majdrować tak radykalnie przy duecie 105/125. Poza tym konieczne jest zachowanie obsługi potoków lokalnych, więc kasacja 105 nie wchodzi w grę /możnaby ją jednak sprowadzić do trasy np. NOWE BEMOWO - Lazurowa - CM. WOLSKI/.

Ostry606

Post autor: Ostry606 » 26 maja 2008, 14:33

A E-6 to mogliby skasować, bo czas przejazdu nie jest rewelacyjny w porównaniu z 506 ( oczywi ście zagęszczając 506 ).

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 26 maja 2008, 14:35

Albo inaczej: kasacja 506 (z odpowiednim ekwiwalentem na Bródnie) + ucałodziennienie E-6, z częstotliwością 7/20/10//20 :D

Ostry606

Post autor: Ostry606 » 26 maja 2008, 14:37

Dennis pisze:
pawcio pisze:Jest, by osłaniać 506 przed dodatkowymi przystankami.
To raz. A dwa, to Lazurowa na południowym odcinku, gdzie do dyspozycji jest oprócz 105 i 125 tylko 408 (do miasta). Trzebaby tę linię ucałodziennić i wzmocnić w szczycie, żeby móc majdrować tak radykalnie przy duecie 105/125. Poza tym konieczne jest zachowanie obsługi potoków lokalnych, więc kasacja 105 nie wchodzi w grę /możnaby ją jednak sprowadzić do trasy np. NOWE BEMOWO - Lazurowa - CM. WOLSKI/.
Oczywiście Dennis, zgadzam się z tym ucałodziennieniem 408 - to warunek konieczny dla południowego odcinka Lazurowej. Zwłaszcza, że i Rembertów na tym by coś niecoś przy okazji zyskał.

A kto mówi o kasacji 105 ? Chyba, że masz na myśli PTK ? No nad tym trzeba się - fakt - zastanowić.

ODPOWIEDZ