propozycja wydĹuĹźenia lini 180 z petla przy wojskowych PowÄ z
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36746
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Miasto wydało zgodę? Racja. A czy miasto zapewniło infrastrukturę drogową?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
oj, nie róbmy wyrzutów co kto powinien...bo sie tylko wściekniemy
Jesli chodzi o puszczenie 180 Obrońców Tobruku to pętlę akurat można zrobić przy Księcia Janusza tam jest pustyteren równoległy do ulicy, na którym czesto kuczą się Lki, natomaist problem polega na tym,że ulica jest upstrzona progami zwalnaiającymi
Jesli chodzi o puszczenie 180 Obrońców Tobruku to pętlę akurat można zrobić przy Księcia Janusza tam jest pustyteren równoległy do ulicy, na którym czesto kuczą się Lki, natomaist problem polega na tym,że ulica jest upstrzona progami zwalnaiającymi
YENNEFER "komunikacja miejska: trasa, którą przejedziesz samochodem w 20min komunikacją miejską w 5 razy tyle czyli w 1,5 godziny..hmmm i dlaczego w Wwie sa korki i ludzie jeżdżą samochodami a nie komunikacją miejską??..."
-
- Posty: 1279
- Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12
Myślę, że jak przekonasz wszystkich mieszkańców i działkowców co do wyższości autobusu nad progami poprawiającymi bepieczeństwo, to masz szanse na przeforsowanie tam jakiejś linii. Powodzenia Ups, nie wspomniałem chyba o obiektach i ośrodkach sportowych... Zawsze alternatywą sygnalizacja świetlna - tu też życzę powodzenia
Nie za bardzo przycięta ta częstotliwośc - przecież obecnie praktycznie każda z dwóch linii ma taką, więc będzie to ścięcie o połowę podaży, chociaż z drugiej strony Międzylesie więcej nie potrzebuje - problem będzie na odcinku bemowsko-wolskim
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.
Powstanie linia, której czas przejazdu bez korków (co jest niemal niemożliwe) wyniesie tyle samo co przejazd pociąglem z Warszawy Zachodniej do Łodzi FabrycznejOstry606 pisze:W czym problem ?R-11 Kleszczowa pisze:105 powinno być połączone ze 125 w jedną silną linię. Tylko wtedy trzeba czymś załatać Anin
Poza tym jak wygląda wykorzystanie 125 na Powiślu i Świętokrzyskiej?
Skądże znowu, przecież 105, 125, 506, oraz E-6 się wzajemnie uzupełniają. Moja wątpliwość polega na tym, że 105 oraz 125 zatrzymują się na słabo wykorzystanych przystankach - na odcinku Ciepłownia Wola - PKP Kasprzaka jakby nie było [ no może poza Fort Wola ]Rozumiem, że sugerujesz przystanki takie jak Rondo Daszyńskiego czy Karolkowa również dla linii E6
To raz. A dwa, to Lazurowa na południowym odcinku, gdzie do dyspozycji jest oprócz 105 i 125 tylko 408 (do miasta). Trzebaby tę linię ucałodziennić i wzmocnić w szczycie, żeby móc majdrować tak radykalnie przy duecie 105/125. Poza tym konieczne jest zachowanie obsługi potoków lokalnych, więc kasacja 105 nie wchodzi w grę /możnaby ją jednak sprowadzić do trasy np. NOWE BEMOWO - Lazurowa - CM. WOLSKI/.pawcio pisze:Jest, by osłaniać 506 przed dodatkowymi przystankami.
Oczywiście Dennis, zgadzam się z tym ucałodziennieniem 408 - to warunek konieczny dla południowego odcinka Lazurowej. Zwłaszcza, że i Rembertów na tym by coś niecoś przy okazji zyskał.Dennis pisze:To raz. A dwa, to Lazurowa na południowym odcinku, gdzie do dyspozycji jest oprócz 105 i 125 tylko 408 (do miasta). Trzebaby tę linię ucałodziennić i wzmocnić w szczycie, żeby móc majdrować tak radykalnie przy duecie 105/125. Poza tym konieczne jest zachowanie obsługi potoków lokalnych, więc kasacja 105 nie wchodzi w grę /możnaby ją jednak sprowadzić do trasy np. NOWE BEMOWO - Lazurowa - CM. WOLSKI/.pawcio pisze:Jest, by osłaniać 506 przed dodatkowymi przystankami.
A kto mówi o kasacji 105 ? Chyba, że masz na myśli PTK ? No nad tym trzeba się - fakt - zastanowić.