Dennis pisze:Bastian pisze:Na 122 między 7 a 8 z Bemowa mamy 5 kursów na gniotach, co daje 400 miejsc. Samo tylko 171 ma tych kursów 8 (powiedzmy - 1080 miejsc), do tego E-2 8 kursów (1200 miejsc). Powiedzmy, że na Trakt linią 122 z Bemowa jedzie 1/8 pasażerów (przepraszam: miejsc, bo pasażerów z Bemowa będzie mniej, więc i procent wyższy) każdego kursu, co daje 50 osób. Nawet, gdyby tych 50 osób nie zmieściło się w 2280 miejsc na 171 i E-2, to wystarczyłaby dla nich 1/3 dodatkowego ikarusa, dołożona na 171. Moja choinka jednak musiała być kilkukrotnie niższa od twojej
Ech, niech humaniści może jednak za liczenie się nie biorą
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Nie wiem, skąd Ci się wzięła ta 1/3 :shock Jeśli całe obecne "planowanie" zbiorkomu w Warszawie się opiera na wyssanych z palca/wywróżonych z fusów/wytrząśniętych z rękawa "danych", to ja się już przestaję dziwić, dlaczego to tak funkcjonuje
![:-? :-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Jeszcze kilka super zmian wprowadźcie, a zaczniemy budować pomniki Panu Czapli
![#-o #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
O 1/3 ikarusa (choć tę liczbę akurat wiem skąd wziąłeś
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
) wypowiadać się nie będę, bo najwyraźniej nie masz ochoty na poważną dyskusję
Proszę bardzo: pomiar z 5 maja (poniedziałek), przystanek RYDYGIERA: w porannym szczycie w godzinie największego wykorzystania (czyli przed 7 do przed 8) podaż wyniosła 520 miejsc, liczba pasażerów - 170 (w poszczególnych kursach: 20, 25, 20, 30, 35, 40). To po długim weekendzie, może ludzie jeszcze odsypiali kaca - ale mamy inne pomiary. 12 marca (środa), CONRADA - podaż 640, potok 300. 24 kwietnia (czwartek), KSIĘDZA POPIEŁUSZKI - podaż 520, potok 310. Powiedzmy, że średnio wychodzi, że jedzie 300 osób w ciągu godziny (w szczycie, przypominam).
Szacuję, że spośród nich 50 (a więc już nie 1/8, tylko wręcz 1/6) jedzie aż z Bemowa aż na Trakt. Nawet, gdyby jechała
połowa (czyli 150 osób), przy czym nie bardzo wierzę, że jest na Bemowie aż tylu desperatów, to dałoby to 150 osób - a więc
jeden ikarus do dołożenia na 171, przy założeniu, że
ani jedna z tych osób nie dałaby się rady wcisnąć do jakiegokolwiek spośród innych kursów.
A właśnie: 23 kwietnia (środa), KONARSKIEGO, linia 171 w stronę centrum w godzinach 6:54 - 7:50; osób w kursach: 40, 75, 140, 90, 90, 140, 60; w sumie podaż 1110, potok 635. A więc nie trzeba i dodatkowego ikarusa dodawać dla zmieszczenia tych 50 (albo 150
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
) pasażerów na Trakt.
I jeszcze jedno - czas przejazdu (maksymalny rozkładowy) - przejazdu + średni oczekiwania:
- 23 z Nowego Bemowa na pl. Bankowy: 28+3=31
- 171 z Nowego Bemowa na pl. Bankowy: 35+4=39
- 111 z pl. Bankowego na pl. Małachowskiego: 6+5=11
- E-2 z Nowego Bemowa na pl. Małachowskiego: 34+4=38
- 122 z Nowego Bemowa na pl. Małachowskiego: 38+5=43
Czyli najszybciej E-2. Połączeniem 23 + 111: 34+8=42, czyli krócej i
pewniej, niż 122. 171 rozkładowo nieco dłużej, zakładając rzecz jasna, że 122 pojedzie punktualnie, a to pod tym względem wyjątkowo kiepska linia
Ja mam w ręku liczby, co masz ty? Czy, aby dyskusja była dla ciebie odpowiednio poważna, mam zacząć cytować Hegla i Spinozę?
![:-? :-?](./images/smilies/icon_confused.gif)