propozycja wydłużenia lini 180 z petla przy wojskowych Powąz

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27425
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 27 maja 2008, 15:03

Dennis pisze:zwiększeniu częstotliwości kursowania tego nowego 180, jako ekwiwalencie za utratę przez nieobsłużoną szyną część Piasków linii 170)
180 jest odrobinę silniejsze od 170, więc o żadnej utracie nie może być mowy.
Dennis pisze:potem likwidacja obecnego stałego połączenia Bemowa z Traktem Królewskim
To ktoś jeździ z Bemowa na Trakt przez Przasnyską i Wilsona? :rotfl: Litości.
Dennis pisze:Znamienne jest także sugerowanie, że budynki leżące przy Broniewskiego (choćby te po północnej stronie tej ulicy, w okolicach Perzyńskiego lub Włościańskiej), znajdują się w strefie dojścia do Żeromskiego, czy Kochanowskiego :-s
No fakt, w końcu 400 metrów do przystanku to tak bardzo daleko.
Dennis pisze:Najważniejsze przecież, aby obie bielańskie linie na Trakt Królewski jechały na Chomiczówkę
Końcówka 180 mi generalnie zwisa i powiewa, Chomiczówka to tylko i wyłącznie najbliższa pętla. Zakrańcowanie tam 180, w przeciwieństwie do mieszania ze 121 i 122, przynajmniej nie odbiera temu osiedlu przydatnych połączeń. =;
Bastian pisze:Silne 171 + silne 111 na Bankowym to jeszcze za mało? :>
Bastianie, pamiętaj: Bemowo ma zawsze za mało.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

fraktal
Posty: 5491
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 27 maja 2008, 15:11

Dennis pisze:Piaskom dostałoby się 122, pierwsza linia stamtąd na Trakt, miast jadącego jedynie do Placu Wilsona 121;
Tylko czy istotnie na Broniewskiego konieczna jest linia bezpośrednia na Trakt? Poza tym ciekawe czy 520 uda się wyrzucić z Bielan i Żoliborza, a to jest warunek konieczny istnienia nowego 122.

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 27 maja 2008, 16:24

Bastian pisze:A więc nie ma najmniejszej potrzeby wydłużania go tam, chyba, że mamy jakiś kosmiczny nadmiar brygad.
W takim razie trzymajcie łapska z daleka od 122 (-X
Bastian pisze:Silne 171 + silne 111 na Bankowym to jeszcze za mało?
Tak, jeszcze za mało. 171 ma swoich pasażerów i nie służy do dowożenia na Trakt Królewski. Ponadto, z czego sobie zapewne zdajesz sprawę, puste nie jeździ i nie zmieszczą się weń pasażerowie ze 122. Sprawiasz wrażenie, jakbyś się z choinki urwał :roll:
fraktal pisze:Tylko czy istotnie na Broniewskiego konieczna jest linia bezpośrednia na Trakt?
Tego nie wiem i bynajmniej nie zamierzam ginąć za tę koncepcję ;) Myślisz, że wystarczą na Broniewskiego linie busowe jedynie do WILSONIAKA :?: :-k
fraktal pisze:(...) czy 520 uda się wyrzucić z Bielan i Żoliborza, a to jest warunek konieczny istnienia nowego 122.
Mam nadzieję, że się jednak uda, gdyż nie ma uzasadnienia dla takiej linii na Bielanach. I oczywiście, że 122 na Broniewskiego tylko w takim przypadku :)

Rafaello_24
Posty: 148
Rejestracja: 27 lut 2007, 20:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Rafaello_24 » 27 maja 2008, 19:05

Dennis pisze:fraktal napisał/a:
Tylko czy istotnie na Broniewskiego konieczna jest linia bezpośrednia na Trakt?
Tego nie wiem i bynajmniej nie zamierzam ginąć za tę koncepcję Myślisz, że wystarczą na Broniewskiego linie busowe jedynie do WILSONIAKA fraktal napisał/a:
Broniewskiego to siła Tramwajowa, poco tam jakieś 122, skoro 520 tam juz kuleje. Dojazd do Wilsoniaka wystarczy.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36662
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 27 maja 2008, 20:28

Fikander pisze:To ktoś jeździ z Bemowa na Trakt przez Przasnyską i Wilsona? :rotfl: Litości.
Raz jechałem - i nigdy więcej. A to nawet DŚ był :roll:
fraktal pisze:Poza tym ciekawe czy 520 uda się wyrzucić z Bielan i Żoliborza
Na razie na pewno nie.
Dennis pisze:Tak, jeszcze za mało. 171 ma swoich pasażerów i nie służy do dowożenia na Trakt Królewski. Ponadto, z czego sobie zapewne zdajesz sprawę, puste nie jeździ i nie zmieszczą się weń pasażerowie ze 122. Sprawiasz wrażenie, jakbyś się z choinki urwał :roll:
Na 122 między 7 a 8 z Bemowa mamy 5 kursów na gniotach, co daje 400 miejsc. Samo tylko 171 ma tych kursów 8 (powiedzmy - 1080 miejsc), do tego E-2 8 kursów (1200 miejsc). Powiedzmy, że na Trakt linią 122 z Bemowa jedzie 1/8 pasażerów (przepraszam: miejsc, bo pasażerów z Bemowa będzie mniej, więc i procent wyższy) każdego kursu, co daje 50 osób. Nawet, gdyby tych 50 osób nie zmieściło się w 2280 miejsc na 171 i E-2, to wystarczyłaby dla nich 1/3 dodatkowego ikarusa, dołożona na 171. Moja choinka jednak musiała być kilkukrotnie niższa od twojej :bredzisz:
Dennis pisze:Myślisz, że wystarczą na Broniewskiego linie busowe jedynie do WILSONIAKA :?: :-k
Ja jestem o tym przekonany. Mało tego, wystarczyłaby jedna linia, byle dobra. Na przykład 114 :]
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Rafaello_24
Posty: 148
Rejestracja: 27 lut 2007, 20:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Rafaello_24 » 27 maja 2008, 22:38

Broniewskiego ma tramwaje i to bardzo silne. Autobusy stanowią drugą, marną i mniej potrzebną siłę - czyli dowozówka do metra i to wystarczy.

fraktal
Posty: 5491
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 28 maja 2008, 1:01

Dennis pisze:Myślisz, że wystarczą na Broniewskiego linie busowe jedynie do WILSONIAKA :?:
W końcu Marymoncka też tramwajami stoi (autobusy pełnią rolę uzupełniającą) i nigdy nikt nie dopominał się o linię bezpośrednio na Trakt. Sytuacja Broniewskiego wcale nie będzie taka zła. Na Trakt będą mogli się dostać albo korzystając z 35 do placu Bankowego i tam w mocne 111 lub E-2, albo przez plac Wilsona, korzystając ze wzmocnionego 116. Sama przesiadka na placu Wilsona też nie będzie bardzo kłopotliwa, bo w kierunku Traktu będzie się można przesiąść praktycznie z tego samego przystanku (a jeśli nie z tego samego, to dosłownie z sąsiedniego). Trochę gorzej w drugą stronę, ale chyba nie będzie aż tak źle.

Yennefer
Posty: 22
Rejestracja: 26 lut 2008, 10:24

Post autor: Yennefer » 28 maja 2008, 9:49

Moze wydłuzenie wycieczkowego 180 nie jest potrzebne ale to jest kwestia wydłużenia o 1 przystanek, więc niewielka inwestycja,
chyba,że jakas inna linia byle przy Obrońców Tobruku,
może coś co podjedzie do najbliższego metra metra ?
YENNEFER "komunikacja miejska: trasa, którą przejedziesz samochodem w 20min komunikacją miejską w 5 razy tyle czyli w 1,5 godziny..hmmm i dlaczego w Wwie sa korki i ludzie jeżdżą samochodami a nie komunikacją miejską??..."

Misiek997
Zbanowany
Posty: 989
Rejestracja: 11 lis 2007, 17:54
Lokalizacja: nie interesuj się

Post autor: Misiek997 » 28 maja 2008, 10:00

Yennefer pisze:Moze wydłuzenie wycieczkowego 180 nie jest potrzebne ale to jest kwestia wydłużenia o 1 przystanek, więc niewielka inwestycja,
chyba,że jakas inna linia byle przy Obrońców Tobruku,
może coś co podjedzie do najbliższego metra metra ?
Wydłużenie o jeden przystanek ale już gdzie to zakrańcować to nic nie piszesz....

i co to jest metro metro? to jakieś piętrowe?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36662
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 28 maja 2008, 10:21

Nie, tu chodziło o długość metra :P

Linia na Obrońców Tobruku - tak, ale gdy będzie to możliwe. Przecież na razie przez progi nie przejedzie się żadnym autobusem, a póki nie powstanie wiadukt przy Ks. Janusza, to i nie ma szans na nic więcej, niż mikrobus... 8-(
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 28 maja 2008, 11:39

Bastian pisze:Na 122 między 7 a 8 z Bemowa mamy 5 kursów na gniotach, co daje 400 miejsc. Samo tylko 171 ma tych kursów 8 (powiedzmy - 1080 miejsc), do tego E-2 8 kursów (1200 miejsc). Powiedzmy, że na Trakt linią 122 z Bemowa jedzie 1/8 pasażerów (przepraszam: miejsc, bo pasażerów z Bemowa będzie mniej, więc i procent wyższy) każdego kursu, co daje 50 osób. Nawet, gdyby tych 50 osób nie zmieściło się w 2280 miejsc na 171 i E-2, to wystarczyłaby dla nich 1/3 dodatkowego ikarusa, dołożona na 171. Moja choinka jednak musiała być kilkukrotnie niższa od twojej
Ech, niech humaniści może jednak za liczenie się nie biorą :P Nie wiem, skąd Ci się wzięła ta 1/3 :shock Jeśli całe obecne "planowanie" zbiorkomu w Warszawie się opiera na wyssanych z palca/wywróżonych z fusów/wytrząśniętych z rękawa "danych", to ja się już przestaję dziwić, dlaczego to tak funkcjonuje :-? Jeszcze kilka super zmian wprowadźcie, a zaczniemy budować pomniki Panu Czapli #-o O 1/3 ikarusa (choć tę liczbę akurat wiem skąd wziąłeś :P) wypowiadać się nie będę, bo najwyraźniej nie masz ochoty na poważną dyskusję =;
Rafaello_24 pisze:Broniewskiego to siła Tramwajowa, poco tam jakieś 122, skoro 520 tam juz kuleje. Dojazd do Wilsoniaka wystarczy.
520 dubluje tramwaje i metro, 122 tych wad nie ma. Ale nie upieram się: jeśli wystarczy (co jeden z tamtejszych wawkomowiczów potwierdził mi wczoraj na pw), to jak najszybciej trzeba skasować wszystkie busy jadące z Broniewskiego gdziekolwiek, poza Wilsoniaka :D
fraktal pisze:wzmocnionego 116
Jak zobaczę, to uwierzę =; Zbyt wiele "wzmocnień" w wydaniu tej ekipy już widziałem (503 po kasacji 403, 405 po skróceniu E-5, 522 po zabraniu z Woli 410 etc.), by odnosić się do ich zapowiedzi pozytywnie =;

Yennefer
Posty: 22
Rejestracja: 26 lut 2008, 10:24

Post autor: Yennefer » 28 maja 2008, 11:52

hehe cały wpis został troszkę wypaczony ;)
wiem ,że po Obrońców nic nie pojedzie bo są progi a pozatym nie ma gdzie zrobić pętli,
stąd był pomysł,żeby:
przedłużyć 180 (bądź co innego) i zrobić zawrotke czy mini pętlę ( taką jak ma 180 przy wojskowych Powązkach) na starej Powązkowskiej czyli uliczce równoległej do nowej Powązkowskiej (czy jest to jeszcze w nazwie gen. Maczka?), w miejscu gdzie dochodzi do niej Obrońców Tobruku, jest tam sporo miejsca a do tego są jeszcze dawne zatoczki autobusowe
ta uliczka dalej dochodzi do trasy i na niej się kończy, wjezdza się na nią od Rudnickiego wyjeżdża na wysokości małego kościółka, Autobus nie musioałby robić koła, czyli wjeżdzałby na światłach od Rudnickiego, zatzrymywal się na istneijących zatoczkach (przypominam ,ze po straej Powązkowskeij tez jezdził autobus) i wyjeżdzal na Powazkowską tak jak wszystkie inne pojazdy. Mieszczą sie tam równiez TIRy więc problemu by nie było
YENNEFER "komunikacja miejska: trasa, którą przejedziesz samochodem w 20min komunikacją miejską w 5 razy tyle czyli w 1,5 godziny..hmmm i dlaczego w Wwie sa korki i ludzie jeżdżą samochodami a nie komunikacją miejską??..."

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 28 maja 2008, 13:43

Bastian pisze:Raz jechałem - i nigdy więcej. A to nawet DŚ był
No więc właśnie: raz jechałeś :-$ Szkoda, że opierasz swoją wiedzę komunikacyjną, nawet te najbardziej kontrowersyjne poglądy, na jednorazowych przejazdach. Moja żona studiowała na UW i dojeżdżała tam z zespołu RADIOWA. Opowiadała mi, że w międzyszczycie było sporo szybciej jechać bezpośrednim 122, niż przesiadać się ze 111 w zapchane 171 na Bankowym (o 106 nie wspominając :P). Policzmy wspólnie długość czasu przejazdu na odcinku NOWY ŚWIAT (w obecnej chwili, z powodów obiektywnych, nie jestem w stanie dokonać obliczeń dla UNIWERSYTETU) :arrow: WROCŁAWSKA (główny zespół przystankowy Nowego Bemowa):
:arrow: 111+171 w międzyszczycie: 8+33=41
:arrow: 122 w międzyszczycie: 39

:arrow: 111+171 wieczorem: 7+28=35
:arrow: 122 wieczorem: 35

:arrow: 111+171 w DS, w ciągu dnia (od przystanku PLAC PW): 8+30=38
:arrow: 122 w DS, w ciągu dnia (od przystanku PLAC PW): 38
.
Że Fikander mógłby mieć problemy z obsługą kalkulatora, to gotów jestem zrozumieć. Ale Ty :?: :-$ :shock: Co ważniejsze: powyższa banalna kalkulacja nie uwzględnia czasów traconych na spacery po Placu Bankowym (bo średnie czasy oczekiwania na 122 oraz łącznie na 111 i 171 są zbliżone, z lekką jednak przewagą 122). I na koniec zagadka: gdzie są większe korki - na Marszałkowskiej, w Alei Solidarności i na Górczewskiej, czy na Bonifraterskiej, Andersa, Krasińskiego i Kochanowskiego :?: :-$ Jak odpowiesz sobie na to pytanie, to może się okazać, że często nawet E2 przegra czasowo ze 122.
Mam liczyć także w przeciwnym kierunku :?:

Naprawdę czas kończyć tę dyskusję, bo fanatyków przesadzania za wszelką cenę i wyznawców banialuków o wyższości komunikacyjnej Bemowa i tak nie przegadam =;

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36662
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 28 maja 2008, 14:01

Dennis pisze:
Bastian pisze:Na 122 między 7 a 8 z Bemowa mamy 5 kursów na gniotach, co daje 400 miejsc. Samo tylko 171 ma tych kursów 8 (powiedzmy - 1080 miejsc), do tego E-2 8 kursów (1200 miejsc). Powiedzmy, że na Trakt linią 122 z Bemowa jedzie 1/8 pasażerów (przepraszam: miejsc, bo pasażerów z Bemowa będzie mniej, więc i procent wyższy) każdego kursu, co daje 50 osób. Nawet, gdyby tych 50 osób nie zmieściło się w 2280 miejsc na 171 i E-2, to wystarczyłaby dla nich 1/3 dodatkowego ikarusa, dołożona na 171. Moja choinka jednak musiała być kilkukrotnie niższa od twojej
Ech, niech humaniści może jednak za liczenie się nie biorą :P Nie wiem, skąd Ci się wzięła ta 1/3 :shock Jeśli całe obecne "planowanie" zbiorkomu w Warszawie się opiera na wyssanych z palca/wywróżonych z fusów/wytrząśniętych z rękawa "danych", to ja się już przestaję dziwić, dlaczego to tak funkcjonuje :-? Jeszcze kilka super zmian wprowadźcie, a zaczniemy budować pomniki Panu Czapli #-o O 1/3 ikarusa (choć tę liczbę akurat wiem skąd wziąłeś :P) wypowiadać się nie będę, bo najwyraźniej nie masz ochoty na poważną dyskusję =;
Proszę bardzo: pomiar z 5 maja (poniedziałek), przystanek RYDYGIERA: w porannym szczycie w godzinie największego wykorzystania (czyli przed 7 do przed 8) podaż wyniosła 520 miejsc, liczba pasażerów - 170 (w poszczególnych kursach: 20, 25, 20, 30, 35, 40). To po długim weekendzie, może ludzie jeszcze odsypiali kaca - ale mamy inne pomiary. 12 marca (środa), CONRADA - podaż 640, potok 300. 24 kwietnia (czwartek), KSIĘDZA POPIEŁUSZKI - podaż 520, potok 310. Powiedzmy, że średnio wychodzi, że jedzie 300 osób w ciągu godziny (w szczycie, przypominam). Szacuję, że spośród nich 50 (a więc już nie 1/8, tylko wręcz 1/6) jedzie aż z Bemowa aż na Trakt. Nawet, gdyby jechała połowa (czyli 150 osób), przy czym nie bardzo wierzę, że jest na Bemowie aż tylu desperatów, to dałoby to 150 osób - a więc jeden ikarus do dołożenia na 171, przy założeniu, że ani jedna z tych osób nie dałaby się rady wcisnąć do jakiegokolwiek spośród innych kursów.

A właśnie: 23 kwietnia (środa), KONARSKIEGO, linia 171 w stronę centrum w godzinach 6:54 - 7:50; osób w kursach: 40, 75, 140, 90, 90, 140, 60; w sumie podaż 1110, potok 635. A więc nie trzeba i dodatkowego ikarusa dodawać dla zmieszczenia tych 50 (albo 150 :P) pasażerów na Trakt.

I jeszcze jedno - czas przejazdu (maksymalny rozkładowy) - przejazdu + średni oczekiwania:
- 23 z Nowego Bemowa na pl. Bankowy: 28+3=31
- 171 z Nowego Bemowa na pl. Bankowy: 35+4=39
- 111 z pl. Bankowego na pl. Małachowskiego: 6+5=11
- E-2 z Nowego Bemowa na pl. Małachowskiego: 34+4=38
- 122 z Nowego Bemowa na pl. Małachowskiego: 38+5=43

Czyli najszybciej E-2. Połączeniem 23 + 111: 34+8=42, czyli krócej i pewniej, niż 122. 171 rozkładowo nieco dłużej, zakładając rzecz jasna, że 122 pojedzie punktualnie, a to pod tym względem wyjątkowo kiepska linia :(

Ja mam w ręku liczby, co masz ty? Czy, aby dyskusja była dla ciebie odpowiednio poważna, mam zacząć cytować Hegla i Spinozę? :-?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36662
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 28 maja 2008, 14:44

No to, skoro wywołałeś pozaszczytowe pory dnia, porównanie czasów minimalnych:
- 122: 33+10=43
- 23: 26+8=34
- 171: 28+5=33
- 111: 5+6=11
- 23 + 111: 31+14=45
- 171 + 111: 33+11=44

Nawet tu nie widzę przewagi 122 na tyle wyraźnej, by uzasadniała istnienie połączenia alternatywnego. Pasażerowie, głosujący nogami, też chyba go nie widzą. Aha, gdybyś się czepnął, że na 122 można wyjść na konkretny kurs: owszem, ale na 23 również, a szansa, że rzeczywiście będzie on wtedy, gdy w rozkładzie, jest o wiele większa.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ODPOWIEDZ