Spis autobusów miejskich w złym stanie technicznym

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 05 cze 2008, 0:33

5200 - trzeszczy pod spodem łączenie przeguba tak jakby zaraz miał się rozerwać.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
Dawid_2248
Posty: 11
Rejestracja: 04 cze 2008, 21:34
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Dawid_2248 » 05 cze 2008, 19:46

To samo niedawno zaobserwowałem w 5205
Lewarek -> piękna rzecz :)

Awatar użytkownika
Tyrystor
Posty: 1833
Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
Lokalizacja: Zielone Pola Białej Łąki
Kontakt:

Post autor: Tyrystor » 07 cze 2008, 23:56

8611: by przyspieszyć w tempie N4020 z serii 67xx wóz musi redukować bieg trzykrotnie, do tego siakieś piski i skrzypy w okolicach II drzwi.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11

SP45-166
Zbanowany
Posty: 361
Rejestracja: 22 mar 2006, 11:16
Lokalizacja: ZTM to imbecyle!!!

Post autor: SP45-166 » 09 cze 2008, 12:13

Dawid_2248 pisze:2680 na niedzielnym maratonie na 517. Ryczał głosniej niż seria .37.
Na końcu 4 z 6 półkursów oberwała się z mocowania końcówka rury elastycznej doprowadzająca spaliny do tłumika. Nie powiem, troszkę mi głowę urywało, mimo że szpara nie była jakaś gigantyczna, ale stwierdziłem że nie warto na to awarii robić na niecałe 3 godziny przed końcem pracy. Alternatywą było wypdanięcie brygady bo rezerwy na zakładzie OIDP nie było. Więc to był mój ukłon w stronę przewiezienia ludzi i wykonania planu. Obecnie stary element zastąpiła całkowicie nowa rura elastyczna :)
Pogrążacie się coraz bardziej!

Awatar użytkownika
Ryży
Posty: 965
Rejestracja: 22 sty 2006, 17:01
Lokalizacja: 9-tka

Post autor: Ryży » 10 cze 2008, 17:57

Wóz 1203 strasznie pragnie jak najprędzej dostać się do huty. Pomijam pordzewiałe wnętrze, ale "symfonia" przy hamowaniu - majstersztyk! Ludzie stojący na przystanku patrzyli się na ten cud techniki ze strachem w oczach.

Peter
(Czepel)
Posty: 3468
Rejestracja: 10 cze 2008, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » 10 cze 2008, 21:00

Jechałem dziś 2949. Wygląda fatalnie - strasznie dużo rdzy. Trudno się dziwić, przecież ma on 22 lata :-s !

Awatar użytkownika
Jamnik
Posty: 3835
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jamnik » 14 cze 2008, 11:04

5304 :arrow: wsteczny bieg się nie załącza.

Awatar użytkownika
Michał W.
Posty: 818
Rejestracja: 26 mar 2008, 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michał W. » 21 cze 2008, 12:17

Jechałem w tym tygodniu 220. Kilkakrotnie gasł, jakakolwiek zmiana biegów to była sieczka dla uszów. Wewnątrz też nie najlepiej, ale widywałem gorsze.
after da równik

www.fotokolej.waw.pl

interflug
(gemba)
Posty: 511
Rejestracja: 31 paź 2007, 23:31

Post autor: interflug » 21 cze 2008, 15:57

Michał W. pisze:Jechałem w tym tygodniu 220. Kilkakrotnie gasł, jakakolwiek zmiana biegów to była sieczka dla uszów.
czego? :-s
blam blam blam

Awatar użytkownika
rzeznik
Posty: 500
Rejestracja: 13 maja 2007, 19:41
Lokalizacja: z masarni

Post autor: rzeznik » 21 cze 2008, 21:05

Czepel pisze:Jechałem dziś 2949. Wygląda fatalnie - strasznie dużo rdzy. Trudno się dziwić, przecież ma on 22 lata :-s !
Ciiiiii!... :-$ To Winia wozek... :D
rury

Walas
Posty: 17109
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 21 cze 2008, 21:10

No właśnie Winia.Będzie zły.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 22 cze 2008, 23:58

220 nie jest zły. 210 gorszy
(teraz Winio mnie powiesi :beczy: ).

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 23 cze 2008, 11:48

5782 :arrow: wyją łożyska w tylnych kołach.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

SP45-166
Zbanowany
Posty: 361
Rejestracja: 22 mar 2006, 11:16
Lokalizacja: ZTM to imbecyle!!!

Post autor: SP45-166 » 23 cze 2008, 12:18

Michał W. pisze:Jechałem w tym tygodniu 220. Kilkakrotnie gasł, jakakolwiek zmiana biegów to była sieczka dla uszów. Wewnątrz też nie najlepiej, ale widywałem gorsze.
Przyczyn gaśnięcia i hałasu przy zmianie biegów mże być kilka... jezeli występują one oddzielnie... A jeżeli tak opisujesz, występowały razem świadczą o braku umiejętności lub chęci kierowcy poruszania się takim pojazdem (czyli nieumiejętna zmiana biegów).

levar pisze:220 nie jest zły. 210 gorszy
(teraz Winio mnie powiesi :beczy: ).
Najpierw napisz specjalisto co jest w nim źle... Bo coś mi się wydaje że Winio dłużej od ciebie pracuje i ma większe pojęcie jaki wóz brał na stan :!:


Bernard pisze:5782 :arrow: wyją łożyska w tylnych kołach.
Co wyje? :shock:
A jak to brzmi niby? :D
A może to podczas hamowania? :-k

Bernard pisze:5200 - trzeszczy pod spodem łączenie przeguba tak jakby zaraz miał się rozerwać.
W 95% przypadków hałas pochodzi od pracy nieprzesmarowanej obrotnicy nie zaś samego zaczepu drugiego członu. Więc jest to niegroźne, ale wnerwiające.
Ryży pisze:Wóz 1203 strasznie pragnie jak najprędzej dostać się do huty. Pomijam pordzewiałe wnętrze, ale "symfonia" przy hamowaniu - majstersztyk! Ludzie stojący na przystanku patrzyli się na ten cud techniki ze strachem w oczach.
Starczy wymienić bębny na przetoczone, niekoślawe i niezagrzane, oraz wymienić szczęki. Ale oczywiście bębny są obecnie toczone krzywo, i notorycznym przypadkiem jest to że wóz po OT ma jeszcze gorzej niż przed. No bo jak inaczej wytłumaczyć fakt że trzeci czy czwarty komplet bębnów od razu po założeniu powoduje przy hamowaniu wibracje kierownicy?
Pogrążacie się coraz bardziej!

Awatar użytkownika
rzeznik
Posty: 500
Rejestracja: 13 maja 2007, 19:41
Lokalizacja: z masarni

Post autor: rzeznik » 23 cze 2008, 12:43

Kolego SP45-166, szacun dla Twojej bardzo rozleglej wiedzy z zakresu budowy Ikarow (i pewnie nie tylko) i diagnozowania usterek! =D> Stwierdzam to zupelnie bez ironii, po prostu jak widac na wszystko jest pomysl i rada, tylko zaplecze techniczne mamy takie a nie inne ](*,)
P.S. Zeby mnie nikt o to nie posadzal - moje stanowisko w sprawie warszawskich Ikarusow z manualna skrzynia biegow sie nie zmienilo: palnik, palnik i jeszcze raz PALNIK :evil:
rury

ODPOWIEDZ