Zmiany obsługowe - lipiec 2008

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 23 cze 2008, 20:28

Z Ronda Jazdy Polskiej podobno jest blisko na Woronicza.

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 23 cze 2008, 20:30

dzidek pisze:Z Ronda Jazdy Polskiej podobno jest blisko na Woronicza.
Przecież nie czepiam się 515 :P 521 mnie zastanawia,a jednocześnie na 522 są tak absurdalne zjazdy z Wilanowa na Stalową...

ps.Ale ogólnie to ktoś lubi mieszać w obsłudze :D

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 23 cze 2008, 20:31

Ale RJP tyczy się 521.

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 23 cze 2008, 20:35

dzidek pisze:Ale RJP tyczy się 521.
od kiedy tam ma pojawić się 521 ?

Swider
Posty: 648
Rejestracja: 06 mar 2008, 15:51
Lokalizacja: Warszawa Mokotów / Ursus Niedźwiadek

Post autor: Swider » 23 cze 2008, 20:50

Na 510 jest 8 brygad 4c ma r-7 i 4c ma r-13. Jesli źle mówię to może mnie ktos poprawić ;-)

Paweł C.
Posty: 232
Rejestracja: 21 mar 2008, 9:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł C. » 23 cze 2008, 22:24

Bastian pisze:Jak nie będziesz sobie zadawał trudu przeczytanie choć dziesięciu poprzedzających postów, to cię znów wyślę na urlop :twisted:
A po co ironia. ](*,)

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 23 cze 2008, 23:56

Czy mi się wydaje, czy ja dzisiaj widziałem rano na 110 BWLkę?
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 24 cze 2008, 0:05

Czy od lipca coś się zmienia w obsłudze 306?
Teraz, gdy odszedł potok szkolny, linia w międzyszczycie ma żałosną frekwencję.

Poza tym nie tak znowu dawno, bo ze 3 tygodnie temu jechałem 727 do Antoninowa i zauważyłem, że "remontowana" (ciężko to nazwać układaniem nowej nawierzchni, bo ta nowa nawierzchnia to po prostu jedna wielka łata na zerwanym częściowo starym asfalcie) jest tamtejsza dróżka przez Głosków.
Czy na 727 znów planowo pojawią się SU18?

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2276
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 24 cze 2008, 8:58

504 od 1 lipca
R-1:
DP - 5,6,09
DS - 6

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 24 cze 2008, 9:15

Lukasz436 pisze:504 od 1 lipca
R-1:
DP - 5,6,09
DS - 6
1. Skąd to wiesz? :p
2. Rozumiem, że to brygady na niskie wozy wielkopojemne? :>

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 24 cze 2008, 9:30

BJ.2052 pisze:
Lukasz436 pisze:504 od 1 lipca
R-1:
DP - 5,6,09
DS - 6
1. Skąd to wiesz? :p
Co za pytania... :-s
2. Rozumiem, że to brygady na niskie wozy wielkopojemne? :>
Dodatek raczej na pewno nie. No to powrót na 504 po 5 latach =D>
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 24 cze 2008, 9:55

ZaciszaniN pisze:Dodatek raczej na pewno nie.
Dodatek z pewnością wielkopojemny, a znając Woronicza - często również będzie niskopodłogowy.

ITS A 218
Posty: 3163
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 24 cze 2008, 11:13

BJ.2052 pisze:Czy od lipca coś się zmienia w obsłudze 306?
Powinni dać SU12 z Mobilisu. Do SU10 to ciężko wejść o niektórych porach. Dzisiaj jechałem rano z Sasanki na Wyczółki i na Sasanki już był ładny tłok a na 17 Stycznia jeszcze wsiadło z 15 osób. Linią 306 przeważnie jeżdżą osoby starsze, osoby dojeżdżające na Terminal Lotniczy Cargo, Instalatorów, więc nie młodzież szkolna. Więc w wakacje linia napewno nie ma mniejszego wykorzystania niż normalnie, a jeśli już to nieznacznie.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 24 cze 2008, 11:21

ITS A 218 pisze:więc nie młodzież szkolna
Dokonywałem pomiarów.
W przedziale 12 - 14.30-15 tą linią jeździ bardzo dużo młodzieży szkolnej. Oczywiście po południu również, ale w trochę mniejszym stopniu.
ITS A 218 pisze:Powinni dać SU12 z Mobilisu.
Nie ten rejon chyba :>

Poza tym to, że 2 czy 3 kursy są obciążone i to nie na całej trasie nie oznacza, że należy marnować tam większe wozy.
Ta linia powinna być na Libera, ale przy lepszej częstotliwości :-$

A kluczem do rozwiązania tłoku, który czasem jest w 306 na Wyczółkach, jest wzmocnienie 165, która przeżywa renesans i należy jej się lepsza częstotliwości, bo bardzo często jest niezabieralna!

ITS A 218
Posty: 3163
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 24 cze 2008, 13:10

BJ.2052 pisze: Ta linia powinna być na Libera, ale przy lepszej częstotliwości :-$

A kluczem do rozwiązania tłoku, który czasem jest w 306 na Wyczółkach, jest wzmocnienie 165, która przeżywa renesans i należy jej się lepsza częstotliwości, bo bardzo często jest niezabieralna!
1. 306 na Libera przy częstotliwości 20/30/-- może być. Inaczej nie ma szans.

2. Co do 165 to ja jakoś tam tłumów nie widuję. Raz jechałem ze znajomym z Mobilisu, to w kierunku Wilanowskiej było trochę ludzi w okolicy Zakładu Karnego na Kłobuckiej. W przeciwną stronę jakoś już nie. Według mnie ta linia nie powinna mieć zwiększonej częstotliowości. Taka jaką ma teraz wystarcza. Dzisiaj jechałem rano 04/165 :arrow: 404 i na Wyczółkach byłem jedynym pasażerem. Później ktoś wsiadł na pierwszym przystanku na Poleczki, później kilka osób dopiero na Kłobuckiej i autobus jechał może z połową miejsc zajętych aż do samej Wilanowskiej. Linia jest dobra, ale nie trzeba napewno na niej zwiększać częstotliwości.

Co do 306 jeszcze, to można by było zrobić jakieś z 4 BWLki które by startowały powiedzmy o godzinie 7:00, 7:30, 8:00, 8:30 z krańca Instalatorów (JAKO SU12), jechałyby na Kabaty, tam jako PT przejeżdżałyby na Ursynów Płn. i przebierały się na 107. To sprawiłoby że te najbardziej zatłoczone kursy 306 (między 7 a 8:30) z okolic ŻiW w kierunku Kabat byłyby obłsugiwane większym taborem, a chyba te 4 brygady na SU12 na 107 mogłyby jeździć. I pod wieczór w ten sam sposób byłyby zjazdy jako 306.

Zablokowany