Zmiany obsługowe - lipiec 2008
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Czy od lipca coś się zmienia w obsłudze 306?
Teraz, gdy odszedł potok szkolny, linia w międzyszczycie ma żałosną frekwencję.
Poza tym nie tak znowu dawno, bo ze 3 tygodnie temu jechałem 727 do Antoninowa i zauważyłem, że "remontowana" (ciężko to nazwać układaniem nowej nawierzchni, bo ta nowa nawierzchnia to po prostu jedna wielka łata na zerwanym częściowo starym asfalcie) jest tamtejsza dróżka przez Głosków.
Czy na 727 znów planowo pojawią się SU18?
Teraz, gdy odszedł potok szkolny, linia w międzyszczycie ma żałosną frekwencję.
Poza tym nie tak znowu dawno, bo ze 3 tygodnie temu jechałem 727 do Antoninowa i zauważyłem, że "remontowana" (ciężko to nazwać układaniem nowej nawierzchni, bo ta nowa nawierzchnia to po prostu jedna wielka łata na zerwanym częściowo starym asfalcie) jest tamtejsza dróżka przez Głosków.
Czy na 727 znów planowo pojawią się SU18?
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Co za pytania...BJ.2052 pisze:1. Skąd to wiesz?Lukasz436 pisze:504 od 1 lipca
R-1:
DP - 5,6,09
DS - 6
![:-s :-s](./images/smilies/eusa_eh.gif)
Dodatek raczej na pewno nie. No to powrót na 504 po 5 latach2. Rozumiem, że to brygady na niskie wozy wielkopojemne?
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
Powinni dać SU12 z Mobilisu. Do SU10 to ciężko wejść o niektórych porach. Dzisiaj jechałem rano z Sasanki na Wyczółki i na Sasanki już był ładny tłok a na 17 Stycznia jeszcze wsiadło z 15 osób. Linią 306 przeważnie jeżdżą osoby starsze, osoby dojeżdżające na Terminal Lotniczy Cargo, Instalatorów, więc nie młodzież szkolna. Więc w wakacje linia napewno nie ma mniejszego wykorzystania niż normalnie, a jeśli już to nieznacznie.BJ.2052 pisze:Czy od lipca coś się zmienia w obsłudze 306?
Dokonywałem pomiarów.ITS A 218 pisze:więc nie młodzież szkolna
W przedziale 12 - 14.30-15 tą linią jeździ bardzo dużo młodzieży szkolnej. Oczywiście po południu również, ale w trochę mniejszym stopniu.
Nie ten rejon chybaITS A 218 pisze:Powinni dać SU12 z Mobilisu.
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
Poza tym to, że 2 czy 3 kursy są obciążone i to nie na całej trasie nie oznacza, że należy marnować tam większe wozy.
Ta linia powinna być na Libera, ale przy lepszej częstotliwości
![:-$ :-$](./images/smilies/eusa_shhh.gif)
A kluczem do rozwiązania tłoku, który czasem jest w 306 na Wyczółkach, jest wzmocnienie 165, która przeżywa renesans i należy jej się lepsza częstotliwości, bo bardzo często jest niezabieralna!
1. 306 na Libera przy częstotliwości 20/30/-- może być. Inaczej nie ma szans.BJ.2052 pisze: Ta linia powinna być na Libera, ale przy lepszej częstotliwości![]()
A kluczem do rozwiązania tłoku, który czasem jest w 306 na Wyczółkach, jest wzmocnienie 165, która przeżywa renesans i należy jej się lepsza częstotliwości, bo bardzo często jest niezabieralna!
2. Co do 165 to ja jakoś tam tłumów nie widuję. Raz jechałem ze znajomym z Mobilisu, to w kierunku Wilanowskiej było trochę ludzi w okolicy Zakładu Karnego na Kłobuckiej. W przeciwną stronę jakoś już nie. Według mnie ta linia nie powinna mieć zwiększonej częstotliowości. Taka jaką ma teraz wystarcza. Dzisiaj jechałem rano 04/165
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Co do 306 jeszcze, to można by było zrobić jakieś z 4 BWLki które by startowały powiedzmy o godzinie 7:00, 7:30, 8:00, 8:30 z krańca Instalatorów (JAKO SU12), jechałyby na Kabaty, tam jako PT przejeżdżałyby na Ursynów Płn. i przebierały się na 107. To sprawiłoby że te najbardziej zatłoczone kursy 306 (między 7 a 8:30) z okolic ŻiW w kierunku Kabat byłyby obłsugiwane większym taborem, a chyba te 4 brygady na SU12 na 107 mogłyby jeździć. I pod wieczór w ten sam sposób byłyby zjazdy jako 306.