Dęboszczak pisze:pawcio pisze:Toż Andrzej proponuje jedną mocną 1xx po śladzie nowego 521 od Wiatracznej.
Ja nie jestem do takiego rozwiązania przekonany, raz, że olbrzymie korki na Marsa, a 2, że pociąg z Rembertowa do Śródmieścia jedzie 17 min, więc 515 jadące do Śródmieścia(M. Politechnika) mi się absolutnie nie widzi. Lepiej przesiąść się z 515 jako 1xx do Wiatracznej w częste linii jadące na Tł.
Tylko wtedy najpierw trzeba te silne linie na TŁ zrobić, a jedyna dogodna przesiadka dla Rembertowa w stronę Trasy "Ł" jest na Okularowej (z powrotem Płowiecka). A tutaj jest 514, które taką silną linią nie zostanie, oraz 520.
520 by się nadawało, ale przy istniejącym na Marysinie 401, będzie tam nadpodaż. Poza tym w 2009 roku ma ruszyć SKM na linii otwockiej. Warto się zastanowić czy nie wozić Marysina do bardzo bliskiej stacji Gocławek. Ale co wtedy z 520? Tniemy do pół godziny jak 515? To by było błędne koło.
SKM mogłaby być też bardzo atrakcyjna dla Międzylesia, ale po przekierowaniu 119, pod stację będzie dowozić tylko 147. A nawet gdyby pasażerowie z Międzylesia zaczęli szturmować SKM jak Rembertów, to 525 też pójdzie pod nóż?
Można porobić z całej Wesołej, całego Rembertowa i połowy Wawra silne linie do Wiatracznej, ale co i skąd obsłuży wtedy Trasę Łazienkowską?
[ Dodano: Wto 01 Lip, 2008 19:02 ]
pawcio pisze:1. Czy Wawer odda linię tylko do Wiatracznej? W końcu kolej na linii otwockiej jest jednak przynajmniej kulawa.
Wkrótce ma być 119 do Falenicy, silniejsze niż teraz i już nie na około. Z powodzeniem może zastąpić 521 do Centrum.
pawcio pisze:2. 516 już kursuje. Ale to drobnostka.
No tak, drobonostka
pawcio pisze:3. Powalczyłbym o uwalenie 168 na Rembertowie i wzmocnienie w to miejsce 143.
Zgoda, ale naprawdę nie ma gdzie przekierować tego 168 z Rembertowa.
pawcio pisze:4. Projekt zakłada wywalenie 520 z Chomików. Co na razie jest mało prawdopodobne.
Ludzie żywo prostestowali gdy jeszcze nim licznie jeździli wzdłuż metra. Teraz może już tak nie będzie.. trzeba próbować do skutku.