Koordynacje rozkładów
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Przeczytałem ten Komunikator z roku 1977 i rzeczywiście sam nie wierzę własnym oczom. Większość linii kursowała co 4 - 6 minut. 136 kursowało wtedy co 6 minut. 139 co 11......
A tak jak wspomniał kolega - tak narzekało się na komunikację w tamtych latach. Ciekawe jak by przerzucić tych wszystkich ludzi do naszych lat czy byliby miło zaskoczeni.
A tak jak wspomniał kolega - tak narzekało się na komunikację w tamtych latach. Ciekawe jak by przerzucić tych wszystkich ludzi do naszych lat czy byliby miło zaskoczeni.
- Paweł_K
- Taki ligowy Bełchatów
- Posty: 5343
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:12
- Lokalizacja: W-wa Gocławek (HQ)
- Kontakt:
Ciekawe tylko jak się miało to do rzeczywistości - wszak wiadomo że w tamtych czasach wiele rzeczy idealnie wyglądało na papierze, a w rzeczywistości bywało mocno różnie. Na takie częstotliwości tylu linii potrzeba było sporo taboru Zapewne wtedy po mieście jeździło się dużo sprawniej, mniejsza też była ilość pasażerów. Ciekawe też były droższe bilety na linie pospieszne - wtedy pewnie dawało się odczuć różnicę czasową podróży linią zwykłą a pospieszną
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon
Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...
I'll see you on the dark side of the moon
Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26883
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Częstotliwości w owym czasie były czysto fikcyjne.
Na przykład w autobusach, liczba brygad była wyższa od ilostanu taborowego (!) - załatwiono to swoistymy BWLkami, które przyjeżdżały na ekspedycję, meldowały się, po czym jechały na następną pętle i meldowały się jako zupełnie inna linia i brygada; w ten sposób jeden autobus załatwiał kilka, jeśli nie kilkanaście brygad. Na papierze...
Na przykład w autobusach, liczba brygad była wyższa od ilostanu taborowego (!) - załatwiono to swoistymy BWLkami, które przyjeżdżały na ekspedycję, meldowały się, po czym jechały na następną pętle i meldowały się jako zupełnie inna linia i brygada; w ten sposób jeden autobus załatwiał kilka, jeśli nie kilkanaście brygad. Na papierze...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Paweł_K
- Taki ligowy Bełchatów
- Posty: 5343
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:12
- Lokalizacja: W-wa Gocławek (HQ)
- Kontakt:
Słynne już 133 łączone ze 178 - o tym gdzie jechał najpierw (Tarchomin / Choszczówka) decydowała większa ilość chętnych na dany kierunek
Strasznie duże było zapełnienie pętli na Służewcu Przemysłowym - 5 linii (10,12,17,18,31), każda co 10 minut w szczycie - ciekawe jak to się mieściło tam wtedy
Strasznie duże było zapełnienie pętli na Służewcu Przemysłowym - 5 linii (10,12,17,18,31), każda co 10 minut w szczycie - ciekawe jak to się mieściło tam wtedy
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon
Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...
I'll see you on the dark side of the moon
Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...
Pamiętaj o tym, ile wtedy było zakładów przemysłowych w miescie i ile osób jeździło samochodami - te częstotliwosci i tak nie wystarczały.Lukasz436 pisze:Przeczytałem ten Komunikator z roku 1977 i rzeczywiście sam nie wierzę własnym oczom. Większość linii kursowała co 4 - 6 minut. 136 kursowało wtedy co 6 minut. 139 co 11......
A tak jak wspomniał kolega - tak narzekało się na komunikację w tamtych latach. Ciekawe jak by przerzucić tych wszystkich ludzi do naszych lat czy byliby miło zaskoczeni.
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36758
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Zwłaszcza, że były głównie na papierze I nie było korków
Tak w ogóle, to czy ktoś może ma wyobrażenie, jaki w tamtych czasach mógł być plan brygadowy?
Tak w ogóle, to czy ktoś może ma wyobrażenie, jaki w tamtych czasach mógł być plan brygadowy?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
W tramwajach co najwyżej taki jak teraz - taboru było kilkadziesiąt sztuk więcej, ale duzo stało niesprawnego.
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26883
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
w Autobusach powyżej stanu inwentarzowegoBastian pisze:Zwłaszcza, że były głównie na papierze I nie było korków
Tak w ogóle, to czy ktoś może ma wyobrażenie, jaki w tamtych czasach mógł być plan brygadowy?
W tramwajach dużo niższy od obecnego.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Paweł_K
- Taki ligowy Bełchatów
- Posty: 5343
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:12
- Lokalizacja: W-wa Gocławek (HQ)
- Kontakt:
Mam niewątpliwy zaszczyt zaprezentować kolejną odsłonę hitu pt. "Koordynacja", tym razem w związku z zamknięciem Ratuszowej. Rzućcie okiem na idealne wręcz skoordynowanie linii umożliwiających dotarcie rano do Dw. Wileńskiego, przystanek Kondratowicza 03:
25:
4:
Słodkie, prawda ?
25:
Kod: Zaznacz cały
| 5 | 24 44
| 6 | 04 18 30 42 54
| 7 | 05 17 29 41 53
| 8 | 05 17 29 [41] 53
| 9 | 05 20 35 50
| 10 | 05 20 35
Kod: Zaznacz cały
| 5 | 18 38 54
| 6 | 05 [17] 29 41 53
| 7 | 05 17 29 41 53
| 8 | 05 17 29 [35] 41 54
| 9 | 09 24 39 46z 54
| 10 | 09 24 39 54
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon
Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...
I'll see you on the dark side of the moon
Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26883
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Czynszowa ma dwa tory, a 25 i 32 po własnym torze na pętlach ochockich, nie dało się tego jakoś przesunąć?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Przypominam jak było w "Misiu": "już od kwadransa nie ma autobusu". KWADRANSA!!! I to był powód do narzekań. Dzisiaj jak się ma linię co kwadrans to jest to powód do radości .piotram pisze:Pamiętaj o tym, ile wtedy było zakładów przemysłowych w miescie i ile osób jeździło samochodami - te częstotliwosci i tak nie wystarczały.Lukasz436 pisze:Przeczytałem ten Komunikator z roku 1977 i rzeczywiście sam nie wierzę własnym oczom. Większość linii kursowała co 4 - 6 minut. 136 kursowało wtedy co 6 minut. 139 co 11......
A tak jak wspomniał kolega - tak narzekało się na komunikację w tamtych latach. Ciekawe jak by przerzucić tych wszystkich ludzi do naszych lat czy byliby miło zaskoczeni.
PS: 180 co 3 minuty, 180bis co 2 minuty. Plus "B", 179 itp.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Niestety. Lewy tor nie może być obsługiwany liniowo, bo nie ma wysepki. Poza tym jest za blisko prawego.inż. Glonojad pisze:Czynszowa ma dwa tory, a 25 i 32 po własnym torze na pętlach ochockich, nie dało się tego jakoś przesunąć?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem