A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Paweł C.
Posty: 232
Rejestracja: 21 mar 2008, 9:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł C. » 13 lip 2008, 11:10

Fikander pisze:No ale lekką ręką licząc: E-1, E-3, 409, 410, 500, 502, 505, 512, 514, 515, 520, 521 i 522 to linie, które albo nie powinny być czerwonymi, albo w ogóle nie powinny istnieć.
Czy ty człowieku zdajesz sobie z tego sprawę jak ważną rolę odgrywają czerwone linię. :?: Wydaję mi się że chyba nie,dlatego piszesz takie bzdury. ](*,)

[ Dodano: Nie 13 Lip, 2008 11:14 ]
Jak można zlikwidować lub uzwyklić linię 514.520.czy521 one odgrywają ważną rolę. (-X

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 13 lip 2008, 12:45

Paweł C. pisze:Jak można zlikwidować lub uzwyklić linię 514.520.czy521 one odgrywają ważną rolę.
No dalej, dalej. Udowodnij, jaką. Wątpię, byś potrafił. Stać Cię jedynie na wypowiadanie niczym nie popartych tez, które tylko zaśmiecają to forum i odsuwają dyskusję od meritum.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 13 lip 2008, 13:08

Jakąś tam rolę pełnią. Ale czy muszą na obecnych trasach i jako 5xy?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 lip 2008, 21:15

Jarek pisze:
Paweł C. pisze:Jak można zlikwidować lub uzwyklić linię 514.520.czy521 one odgrywają ważną rolę.
No dalej, dalej. Udowodnij, jaką. .
Przewożą pasażerów :p. "Nieważne", że niezbyt wielu i wcale nie muszą oni jechać tą konkretną linią o tym konkretnym charakterze. Nieważne, że 520 to jest zresztą zakamuflowany, marny zwyklas.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Szamot
Posty: 2315
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Szamot » 14 lip 2008, 4:22

Obecna formalna definicja linii przyspieszonych brzmi tak nieściśle, że może byc nią praktycznie wszystko.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 lip 2008, 8:02

Łącznie z linią zatrzymującą się na każdym napotkanym przystanku?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 14 lip 2008, 20:38

Fikander pisze:Nie wiem, jak Ty, ale ja od 522 z czasem przejazdu ~22 minuty i częstotliwością 15 minut wolę 131 z czasem przejazdu ~25 minut i częstotliwością 7,5 minuty
Przy trasie na DWC, z zastępstwami na Znanej oczywiście, lub na Wolę (Jelonki) i pozbyciem się błyskotek z niefunkcjonalnymi końcówkami w stylu 105 do wykrojenia byłby spokojnie takt 5-minutowy w szczycie... (liczone prowizorycznie kiedyś tam, choć nie tak dawno wcale)
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

altar
Posty: 884
Rejestracja: 03 kwie 2008, 11:48
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: altar » 15 lip 2008, 8:03

A może 522 dałoby się puścic przelotowo przez ZP Znana i dalej prosto do Powstańców Śląskich (kiedyś, bodajże podczas budowy ronda Olbrachta-Redutowa, jeździła tak linia zastępcza, z tym że po dojeździe do Powstańców Śląskich zaraz zawracała), i w zależności od potrzeb na Karolin/Os. Górczewska (przez Człuchowską)/Stare Bemowo/Nowe Bemowo? Największy sens by to chyba miało dla dwóch pierwszych proponowanych krańców, a czas przejazdu byłby porównywalny do jazdy prosto Górczewską.
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7766
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 15 lip 2008, 9:53

Dosyć częsta linia przyspieszona na przeguby przez przejazd kolejowy tamtejszy? Nie ma opcji, to teren na lokalną linię obsługiwaną minibusem...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

altar
Posty: 884
Rejestracja: 03 kwie 2008, 11:48
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: altar » 15 lip 2008, 10:18

A ten przejazd jest często zamknięty? Owa linia zastępcza jakoś dawała sobie radę przy dośc częstych kursach.
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.

Awatar użytkownika
Petroniusz
Posty: 658
Rejestracja: 14 gru 2005, 7:44
Lokalizacja: Gocław

Post autor: Petroniusz » 15 lip 2008, 10:46

Tam jest dość wąsko, więc nie wiem, czy by się przeguby wyrobiły. Poza tym trzeba tam sporo kombinować przy tworzeniu takiej linii, bo sporo ulic między linią kolejową, a Powstańców Śląskich posiada progi zwalniające. Więc to chyba pomysł nierealny.

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 15 lip 2008, 10:53

Doraźnie doraźne rozwiązania.
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2706
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 15 lip 2008, 17:04

Petroniusz pisze:Tam jest dość wąsko, więc nie wiem, czy by się przeguby wyrobiły. Poza tym trzeba tam sporo kombinować przy tworzeniu takiej linii, bo sporo ulic między linią kolejową, a Powstańców Śląskich posiada progi zwalniające. Więc to chyba pomysł nierealny.
Wąsko, jak wąsko, przegub by się pewnie nie wyrobił. Na Strąkowej nie ma progów, na Człuchowskiej też, na Oświatowej czy Rzędzińskiej też nie (OIDP).

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 15 lip 2008, 19:26

Fikander pisze: 502 do skrócenia do Gocławia i ewentualnego połączenia z E-5. SM: dowozówka do PKP Wesoła, zwyklak na Wiatrak, ew. zwyklak na Ostrobramską. Osiedle niewielkie, niegenerujące potoków kwalifikujących się do bezpośredniego połączenia z Centrum, istniejący substytut w postaci SKM.
Osiedle wcale już nie takie małe, ale niepotrzebujące dwóch sposobów dojechania do Centrum. Polityka transportowa zachowa zapewne sposób dojechania za pomocą 198 i kolei, choć ludzie wybierają teraz raczej 502...
Zwyklak na Wiatraczną zbędny, zwyklak lub pośpiech Ostrobramską, Wawelską do przyjęcia.
Fikander pisze:514 - SKM. SKM. SKM. SKM. Zabudowa w większości jednorodzinna. Do zastąpienia przez dowozówki.
Pamiętaj, że 514 powstało w czasach gdy nie było SKM i wspólnego biletu, i nawet owa zabudowa jednorodzinna przy częstototliwości autobusu 15-30 minut, potrafiła wtedy zapewnić jako takie, całkiem przyzwoite zapełnienie w Wesołej.
Dzisiaj sytuacja się zmieniła, ale pamiętaj że poza godzinami szczytu i weekendy, gdy nie ma korków, 514 nadal pozostaje najlepszym i najszybszym dojazdem dla Nowego Rembertowa, Zielonej i Groszówki. Jest to wina słabych dowozówek oraz wielu nienaprawionych jeszcze mankamentów kolei.
No i pamiętaj, że na TŁ koleją nie dojedziesz.
Fikander pisze:515 - SKM. SKM. SKM. SKM. Do zastąpienia przez dowozówki. Oczywiście gdzieś tam musi pojawić się silna linia Zapłowiecze - Ostrobramska, pozwalająca na relatywnie dogodne przesiadki ze wszystkich stron.
Nie gdzieś tam, bo na razie mamy tylko ślepe zarzynanie połączeń na Grochowską i TŁ, bez zdecydowanej wizji dla Zapłowiecza.
Fikander pisze:520 - zerowe potoki tranzytowe. Połówka marysińska do zachowania, może być jako przyśpiech,
Pamiętaj, że Marysin będzie miał dobry dostęp do SKM. Zatem logika stosowana obecnie w Rembertowie i Wesołej, nakazauje uzwyklenie 520 albo pocięcie do pół godziny i stworzenie dowozówki Marysin - PKP Gocławek...
Fikander pisze:521 - przyspieszene li tylko na papierze. Do zmiany trasy i uzwyklenia.
521 powinno pozostać bez zmian dopóki nie będzie na linii otwockiej dobrej oferty kolejowej. Przez dobrą ofertę kolejową rozumiem pociągi szybkie, nie stające na trasie, w miarę punktualne, odjeżdżające w równych odstępach, częste (przynajmniej o częstotliwości 521, choć w DS i to za mało..)..

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 lip 2008, 20:36

Marysin w chwili obecnej ma z całego Zapłowiecza zdecydowanie najgorszy dostęp do kolei.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ