Projekt zmian na Ursynowie

Moderator: Wiliam

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 11 sie 2008, 17:43

Lukasz436 pisze:Doskonale pamięta: W skład w niego wchodziło wyprostowanie 166, 504 oraz druga linia dowozowa. Pytanie czy jest szansa żeby został dokończony taki projekt??
Mam nadzieję, że nie ma szansy. Jak również mam nadzieję, że nie powstanie jakiś kolejny potwór, który koniecznie musi jechać Gandhi. W ogóle mam nadzieję, że eksperymentatorzy z ZTM obiorą sobie na najbliższe 13 lat za obiekt eksperymentów na pasażerach inny rejon Warszawy.

Jedyne, czego Ursynów potrzebuje, to naprawienia tego, co zostało popsute, zwłaszcza za rządów obecnej dyrekcji ZTM.

A przy okazji skorzystają inne dzielnice - na przykład zakończyliby ten nieudany eksperyment z 401, który okazał się takim gniotem, że musieli dać na niego solówki, co z kolei na odcinku od strony Ursusa jest wybitnie na niekorzyść pasażerów. Oddać, co się zabrało, przeprosić, i przenieść się z kolejnymi "rewolucjami w komunikacji" na Rembertów!
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2276
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 11 sie 2008, 18:10

drapka pisze:
Lukasz436 pisze:Doskonale pamięta: W skład w niego wchodziło wyprostowanie 166, 504 oraz druga linia dowozowa. Pytanie czy jest szansa żeby został dokończony taki projekt??
Mam nadzieję, że nie ma szansy. Jak również mam nadzieję, że nie powstanie jakiś kolejny potwór, który koniecznie musi jechać Gandhi. W ogóle mam nadzieję, że eksperymentatorzy z ZTM obiorą sobie na najbliższe 13 lat za obiekt eksperymentów na pasażerach inny rejon Warszawy.

Jedyne, czego Ursynów potrzebuje, to naprawienia tego, co zostało popsute, zwłaszcza za rządów obecnej dyrekcji ZTM.

A przy okazji skorzystają inne dzielnice - na przykład zakończyliby ten nieudany eksperyment z 401, który okazał się takim gniotem, że musieli dać na niego solówki, co z kolei na odcinku od strony Ursusa jest wybitnie na niekorzyść pasażerów. Oddać, co się zabrało, przeprosić, i przenieść się z kolejnymi "rewolucjami w komunikacji" na Rembertów!
O zgrozo jak bym słyszał Matyjasiaka..... ](*,)

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36658
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 11 sie 2008, 18:37

drapka pisze:Jedyne, czego Ursynów potrzebuje, to naprawienia tego, co zostało popsute, zwłaszcza za rządów obecnej dyrekcji ZTM.
Na przykład?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 11 sie 2008, 19:11

drapka pisze:A przy okazji skorzystają inne dzielnice - na przykład zakończyliby ten nieudany eksperyment z 401, który okazał się takim gniotem, że musieli dać na niego solówki, co z kolei na odcinku od strony Ursusa jest wybitnie na niekorzyść pasażerów.
Nie wiem, czy kpisz, czy o drogę pytasz. ;-) 401 było wcześniej cięte na wakacje albo zawieszane (bodajże 94, 95, 96, 97, 98, 99, 00, 01, 06). Teraz w związku z zmniejszeniem potoków pasażerskich na wakacje tylko pojawił się mniejszy tabor, by utrzymać dobrą częstotliwość, zachęcającą do podróży. Na poprzedniej trasie nie byłoby argumentów za czymś takim.

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 11 sie 2008, 20:02

Lukasz436 pisze: O zgrozo jak bym słyszał Matyjasiaka..... ](*,)
My się nie wstydzimy dobrych wzorców. :) Gdyby tylko ów pan zechciał dostrzec, ze Ursynów nie składa się jedynie ze skrzyżowania Gandhi/Dereniowa...

[ Dodano: Pon 11 Sie, 2008 20:07 ]
Jarek pisze:Nie wiem, czy kpisz, czy o drogę pytasz. ;-) 401 było wcześniej cięte na wakacje albo zawieszane (bodajże 94, 95, 96, 97, 98, 99, 00, 01, 06). Teraz w związku z zmniejszeniem potoków pasażerskich na wakacje tylko pojawił się mniejszy tabor, by utrzymać dobrą częstotliwość, zachęcającą do podróży. Na poprzedniej trasie nie byłoby argumentów za czymś takim.
Jeżeli twierdzisz, że linia 401 między metrem Służew a Marysinem (a w szczególności między zespołem Witosa a Marysinem) jest lepiej wykorzystywana niż między metrem Służew a Ursusem, to chyba nie mogę się z Tobą zgodzić :)
Twierdzę, że wraz z dalszym rozrostem kamupsu SGGW, optymalnym krańcem dla linii 401 byłby powrót na Ursynów Płn. Zaś dobrą częstotliwością trzeba było zachęcać do podróżowania linią 416, która po prawej stronie Wisły miała zdecydowanie lepszy przebieg - a zdechła, bo jakze miała nie zdechnąć przy częstotliwości 30 i opóźnieniach 20-minutowych, które sprawiały, że w szeroko pojętym szczycie korzystanie z niej odbywało się wyłącznie na zasadzie przypadku.

[ Dodano: Pon 11 Sie, 2008 20:24 ]
Bastian pisze:
drapka pisze:Jedyne, czego Ursynów potrzebuje, to naprawienia tego, co zostało popsute, zwłaszcza za rządów obecnej dyrekcji ZTM.
Na przykład?
Na przykład kasacja połączenia z Dworcem Zachodnim (metro tam, o ile mi wiadomo, nie jeździ) - za to puszczono 136 na dziwną trasę, z której zaraz trzea było zabrać przeguby.

Na przykład połączenie 401 z 416, które nie zostało w pełni zrekompensowane wprowadzeniem linii 148, w dodatku linia 401 ma charakter wybitnie antyprzesiadkowy dla mieszkańców Ursynowa (wystarczyłoby w stronę Ursusa zamienić przystanki Nowoursynowska z Doliną Służewiecką - żeby nie tracąc nic na czasach przejazdu zrobić dobrze ludziom)

Na przykład dziwny upór w pchaniu kolejnych linii w rejon Dereniowej/Gandhi, podczas gdy pozostałe rejony Ursynowa są cały czas pozbawiane bezpośrednich poączeń naziemnych z rejonami nie obsługiwanymi przez metro

Na przykład dziwne założenie, że centrum Ursynowa znajduje się tam, gdize znajduje się Urząd Dzielnicy, a nie tam, gdzie znajdują się pasażerowie.

Na przykład fiasko "konsultacji społecznych", które były parodią (przeprowadzane w sierpniu, przedłużone na wrzesień i zaraz zakończone - a obsługujący infolinię ZTM -jeden z kanałów rzekomych konsultacji - kompletnie nie orientowali się o czym mowa i zachęcali do pisania maili), zakończoną, jak wiadomo, komunikatem na stronie urzędu dzielnicy, z którego wynikało, że konsultacje w ZTM konsultacjami w ZTM a na zmiany zgadzał się bądź nie - urząd dzielnicy - który niczego z nikim nie konsultował.

Na przykład dziwne losy linii 505, która, jak wynika z doniesień medialnych w konsultacjach była najbardzej broniona - a ZTM uparł się, najwyraźniej wbrew mieszkańcom, najpierw skierować ją objazdem przez Modzelewskiego, a potem w ogóle zabrać i z Puławskiej, i z objazdu.

Na przykład losy linii 715, która z częstotliwością PKS-ową została przedłużona na terenie Ursynowa (wyłącznie dla osób, ktore akurat mają szczęście jechać w tym kierunku o wybranej porze), po czym, w wyniku reformy w Raszynie jej częstotliwość została jeszcze bardziej ograniczona.

Na przykład dwie linie z Traktu na Ursynów, ktore jeżdżą co 15 minut i zaraz po sobie.

Na przykład dalsze obcinanie kursów porannych i wieczornych kolejnych linii

Na przykład pomysły (mam nadzieję, że tylko pomysły) przerobieniqa mocnej linii 195 w ogryzek, który krańcować ma na pl. Piłsudskiego, czyli nigdzie.

Żeby nie siać jednak defetyzmu i nihilizmu, to poprawę obsługi Pileckiego i Płaskowickiej (179, 185, 148) oceniam pozytywnie, jednak te plusy nie przesłaniaja mi minusów.
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 11 sie 2008, 23:48

drapka pisze:Twierdzę, że wraz z dalszym rozrostem kamupsu SGGW, optymalnym krańcem dla linii 401 byłby powrót na Ursynów Płn. Zaś dobrą częstotliwością trzeba było zachęcać do podróżowania linią 416, która po prawej stronie Wisły miała zdecydowanie lepszy przebieg
A kogo ona miała wozić, przepraszam bardzo? Wileniak na Ursynów okrężną drogą? Czy może Gocław? Saska Kępa nie jest jakimś wielkim generatorem ruchu. A "Zapłowiecze" to czym miało jeździć? Naokoło 143? Jeszcze tego brakowało, by pompowac bwygady w 416 - na dodatek dubel tramwajów na Odrowąża, 509 (w dodatku z nim niekoordynowalny).

Do pozostałych kwestii może potem się odniosę.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 12 sie 2008, 0:14

Jarek pisze:416 - na dodatek dubel tramwajów na Odrowąża,
Kiedy kasujecie 176 bo to dubel kolei i tramwajów na Odrowąża?

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 12 sie 2008, 2:03

solaris8315 pisze:Kiedy kasujecie 176 bo to dubel kolei i tramwajów na Odrowąża?
Dubel dopiero od Budowlanej. Prawdopodobnie po zmodernizowaniu linii kolejowej i skierowaniu tam pociągów SKM linia 176 ulegnie skróceniu do Budowlanej. Zapewni przesiadkę drzwi w drzwi do tramwaju. Oczywiście powinna wtedy pojechać częściej.

geograf_OSU
Posty: 868
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12

Post autor: geograf_OSU » 12 sie 2008, 8:09

Lukasz436 pisze:wyprostowanie 166, 504
Czy wyprostowanie cos da? Prosze nie liczyc ze wyprostowanie tych linii odpowiednio na rosola i stryjenskich nagle spowoduje ze pojawia sie tlumy chetnych na przystankach Wawazowa, Kiepury, Belgradzkiej, Mandarynki badz Rybaltow, Malej Laki, Os. Wyzyny, ktorzy sa teraz zniecheceni przez krotki oberek.
O ile nowe 192 by mialo 10/12/15 i jechalo jak 505 teraz (chodzi o odcinek Belgradzk-KEN-Plaskowickiej) to 504 moze sobie jechac prosto.

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 12 sie 2008, 9:02

Jarek pisze:401 było wcześniej cięte na wakacje albo zawieszane (bodajże 94, 95, 96, 97, 98, 99, 00, 01, 06). Teraz w związku z zmniejszeniem potoków pasażerskich na wakacje tylko pojawił się mniejszy tabor, by utrzymać dobrą częstotliwość, zachęcającą do podróży. Na poprzedniej trasie nie byłoby argumentów za czymś takim.
No to teraz chyba Ty sobie kpisz. Jak nabite po dach solówki (oczywiście na odcinku zachodnim) mają zachęcać do podróży linią 401? Najpierw zobacz jak wyglądają teraz warunki podróży tą linią na zachód do metra a później dopiero się wypowiadaj. W wagonach bydlęcych jest większy komfort niż w solówkach na 401. Mnie zmniejszenie taboru właśnie zniechęciło do korzystania m.in. z tej linii, ponieważ po prostu nie da się wejść do środka.

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 12 sie 2008, 9:20

Lipa pisze:No to teraz chyba Ty sobie kpisz. Jak nabite po dach solówki (oczywiście na odcinku zachodnim) mają zachęcać do podróży linią 401? Najpierw zobacz jak wyglądają teraz warunki podróży tą linią na zachód do metra a później dopiero się wypowiadaj. W wagonach bydlęcych jest większy komfort niż w solówkach na 401.
dokładnie popieram. uwazam ze ktos naprawde upadł na glowe dając solówki na tę linie. komfort jazdy tym jest po prostu zerowy. I g... mnie, za przeproszeniem, obchodzi że na praskim odcinku nawet solowka sie nie zapelnia skoro na Słuzewcu panuje tlok. Moze w samym Ursusie tez jeszcze nie jest nabita ale dalej jest i to mocno. po co takie eksperymenty, tym bardziej że ZTM doskonale wie jaka sytuacja panuje na mokotowskim odcinku tej linii a utrzymuje nadal ten stan!
a na takim 150 np wczoraj przegub widzialem.
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36658
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 12 sie 2008, 10:45

Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

A113

Post autor: A113 » 12 sie 2008, 10:45


Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8424
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 12 sie 2008, 10:45

Na stronie pojawił się komunikat o konsultacjach w sprawie zmian na Ursynowie:
http://www.ztm.waw.pl/ursynow200809.php

Szkoda, że zdecydowano się ulec Pasażerom i planuje się utworzyć 505 z muchowozowym rozkładem jazdy...

I jeszcze coś:

"Połączenie ul. Belgradzkiej na całej długości zapewni linia 179, a ul. Przy Bażantarni na całej długości - linia 306 komunikująca również obie te ulice ze sobą"

Warto byłoby dodać, że 306 ma mieć poprawiony rozkład jazdy... (chyba że się z tego jednak wycofano)

michael112
Posty: 2846
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 12 sie 2008, 10:55

ZTM pisze:częstotliwość kursowania linii 505: ok. 30 min. w dzień powszedni i ok. 60 min. w święto
Buhahahaha :!: To po co w ogóle utrzymwać taką linię?

ODPOWIEDZ