No i można się obawiać, że kierowcy z R6 pogubią się w obsłudze wozów, przecież raczej nigdy nie mieli do czynienia z takim luksusemJamnik pisze:No przecież na Ostrobramskiej i na Woronicza nie ma potrzeba przeprowadzania kolejnych szkoleń.Santos pisze:Na R7 czy R10 wozy od razu w sobotę były by już na mieście
Solarisy A8, U12 i U18 - dostawa 2008+2009
Przecież technika prowadzenia nie różni się chyba specjalnie od M181 (no, nie trzeba tylko tak cisnąć pedału gazu), a pulpit jest podobny do pulpitu U15, które stacjonowały przecież na R-6...Santos pisze:No i można się obawiać, że kierowcy z R6 pogubią się w obsłudze wozów, przecież raczej nigdy nie mieli do czynienia z takim luksusem
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
I many NG313 też były na R-6.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
Nie widzę nic szczególnie trudnego w obsłudze ani prowadzeniu Solarisów, ale takie czynności jak np. objaśnienie sposobu sterowania klimatyzacją należy niezaprzeczalnie przeprowadzić.Santos pisze:No i można się obawiać, że kierowcy z R6 pogubią się w obsłudze wozów, przecież raczej nigdy nie mieli do czynienia z takim luksusem
Sobota była od szkoleń, chociażby A tych 8 kierowców(na początek!) przeszkolić na 4 wozy to chyba nie jakieś mega przedsięwzięcie A i tak pewnie jutro nie wyjadą, bo to w końcu Redutowa...słynąca z obsługi Jelczymaciek8610 pisze:Jak skończą się szkolenia to wyjadą. Boże co za niecierpliwy z was ludmałpa pisze:To jest szansa,że chociaż jedne U18 wyjedzie jutro na linie?
Akurat dzisiaj mija trzecia rocznica wyjazdu pierwszych solarisów U18 na warszawskie ulice.
A co do obecnej dostawy - jak pisałem, trochę to potrwa zanim wyjadą. W dawnych czasach od przyjścia wozu na zajezdnie do wyjazdu na miasto upływało ok. 2 tygodnie.
W przypadku obecnych nówek tempo jest i tak ekspresowe - już następnego dnia naklejono im numery, zamontowano kasowniki itp. Są już gotowe do ruchu i myślę, że w tym tygodniu będziemy mogli się nimi przejechać.
A co do obecnej dostawy - jak pisałem, trochę to potrwa zanim wyjadą. W dawnych czasach od przyjścia wozu na zajezdnie do wyjazdu na miasto upływało ok. 2 tygodnie.
W przypadku obecnych nówek tempo jest i tak ekspresowe - już następnego dnia naklejono im numery, zamontowano kasowniki itp. Są już gotowe do ruchu i myślę, że w tym tygodniu będziemy mogli się nimi przejechać.
akurat jestem przekonany, że "redutowa" będzie chciała wysłać nowe wozy na linie (708, 726) jak najszybciej ze względu na medialne zamieszanie wokół niewidomych z lasek i autobusów z zapowiedziami głosowymi.Santos pisze:A i tak pewnie jutro nie wyjadą, bo to w końcu Redutowa...słynąca z obsługi Jelczy
btw, jestem ciekaw, jak to będzie na R-13. wozy z klimą, na zewnątrz coraz zimniej - aż się prosi o używanie ciepłego guzika. szkoda tylko, że w MANach wyłączenie go nie powoduje natychmiastowego zamknięcia drzwi, tak, jak to się dzieje w Solarisach będzie faaajnie
noidea