Nie obraziłbym się za lokalnopiastowskie 717 na SU10 co 15/20/20 na przykład
![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Akurat ze 165 to dobry strzal, bo przeguby potrzebne są, a zasadniczo chyba opoznien na tej lini niema, wiec stały pasazer tej lini może sobie sprawdzić kurs brygady wielkopojemnej i z niego korzystać, chcąc podrozować w dogodniejszych warunkachpawcio pisze:ZaciszaniN napisał/a:
Dlatego uważam, że obsługa powinna być uststematyzowana (czytaj: same przeguby, same sztywniaki lub same solówki).
Zasadniczo masz rację. Chyba że są linie charakteryzujące się wyjątkowo krótkimi okresami wysokiego zapełnienia na jeden,dwa kursy.
Chociaż lubię "Stalową", to chyba jednak pora jej wyperswadować, że MidiMANy nie są przeznaczone dla 178...pawcio pisze:Miejmy nadzieję. Choć ja tam bym sobie zbyt wiele nie obiecywał. Raczej się zastanawiam, kiedy pierwsze SU12 się pojawi na 311.
W sumie słusznie. Niestety 203 się urodziło jak cała zmiana na 118 i 202 już była gotowa i rozesłana. Choć to i tak by nie było takie proste. Przez łączenia Mobilisa na 118 i 202 jest bardzo nierówna struktura na 118.ZaciszaniN pisze:A swoją drogą - już lepiej było przekazać "Stalowej" 202. Każdy by wyszedł na swoim - i R-13 nie miałoby długich dojazdów na Grochów, i Mobilis na Bródno.