SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
No, wystarczy przeanalizować sobie to, co jest na stronach DB. Z błędami, ale już widać, że może być "wesoło".Jak będa zjeżdzać - z tego co krążą plotki wsród masz i kierpoc to obiegi maja być iście ekspresowe
No właśnie jeszcze na Tłuszczach różnych widuję to złomowisko od PR, to może faktycznie KM je "sobie" zostawi.rufio198 pisze:Których ? Zostało ich tyle co kot napłakał i diabli wiedzą czy już nie sa na stanie KM - bo wiem że PR ezty były oddawane po przyjściu Flirtów i p&p
Nawet, jakby już ta bardzo hipotetyczna baza w Mińsku powstała, to oznaczało by to tyle, że od 3 do 5 jednostki by z niej wyjeżdżały, a od 22 do 24 na nią wracały (być moze szczytowe o 11 zjazd, o 14 wyjazd). Jaki tu pożytek dla mieszkańców odcinka Miłosna - Mińsk? Żaden. Dlatego nie ma co się tym ani podniecać, ani przejmować.Premo pisze:1.Najpierw niech rozwiążą problem tłoku na istniejącej trasie a nie bawią się w wydłużanie.
Jeżeli lotniska w Modlinie nie będzie, to nie tylko SKM ale też KM będa miały problem. KM sobie zaklepały kasę na kilkanaście EZT 4-wagonowych, podobnie jak SKM.
Jeżeli "ktoś" wpadnie na pomysł lotniska pasażerskiego w Mińsku (Janowie), to też problem nie mały, bo od Mińska trzeba bocznicę dobudować. CO prawda już jedna jest, ale odbiega od Mieni. Troszkę moze być problemów, rejony do "rozkopania" w Mińsku pod ew. linię rozbudowują się, nikt tam nie wspominał o możliwości prowadzenia linii kolejowej.
Ale czym ja się przejmuję. Lotnisko w Mińsku to jeszcze bardziej mgliste plany niż baza SKM w tym mieście.
Na razie SKM sobie poradzi. A jak dołożą te 4 nowe i kilkanaście na lotniskowe, to nie ma opcji innej. Kozia Górka/Utrata.
Będzie wesoło. Kolega z Ochoty widział te obiegi i wypowiedział opinię nie nadająca się do powtórzeniaprzewoz pisze:No, wystarczy przeanalizować sobie to, co jest na stronach DB. Z błędami, ale już widać, że może być "wesoło"..Jak będa zjeżdzać - z tego co krążą plotki wsród masz i kierpoc to obiegi maja być iście ekspresowe
przewoz pisze:...Jeżeli "ktoś" wpadnie na pomysł lotniska pasażerskiego w Mińsku (Janowie), to też problem nie mały, bo od Mińska trzeba bocznicę dobudować. "..
Rozważana jest - całkiem powaznie - opcja Mszczonowa
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Domyślam się... a można było pomyśleć to deczko lepiej, ale to na inną dyskusję temat.Będzie wesoło. Kolega z Ochoty widział te obiegi i wypowiedział opinię nie nadająca się do powtórzenia
No to większy problem ma KM niż SKM w tym przypadku. Co oni zrobią z tymi kilkunastoma jednostkami - tego nie wiem.rufio198 pisze:Rozważana jest - całkiem powaznie - opcja Mszczonowa
W/g kolegi siedleckie wygladają najciekawiej - po 10 - 15 minut na obrót. Coz pożyjemy zobaczymy jak to będzieprzewoz pisze:Domyślam się... a można było pomyśleć to deczko lepiej, ale to na inną dyskusję temat..Będzie wesoło. Kolega z Ochoty widział te obiegi i wypowiedział opinię nie nadająca się do powtórzenia
A tak przy okazji - na Infokolej znalazłem takie zdjęcie :
http://infokolej.pl/album_cat.php?cat_id=3
Znów się Gburek spóźniłeś
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
No... jeszcze odszukam swoich notatek, gdzie na szybko składałem te obiegi. Jakiś jeden miał z rana 10-15 w Siedlcach i potem niewiele więcej na Zachodniej Stabilizacja dopiero po południu, bo jest przerwa do Siedlec.rufio198 pisze: W/g kolegi siedleckie wygladają najciekawiej - po 10 - 15 minut na obrót. Coz pożyjemy zobaczymy jak to będzie
Prawie jak SKM, gdzie takie obroty powinny być normą (w trójmieścnie niektóre składy w ciągu 24h wyjeżdżają ponad 1000km). Dzięki temu wykorzystuje się intensywnie tabor i już teraz można powiedzieć, że 14WE na taki ruch to średnie rozwiązanie (chodzi o trwałość wnętrza, bo estetyka po 3 latach ma się przeciętnie...).
Jak 19WE miały by wyglądać podobnie, to może jednak lepiej zainwestować w coś zachodniego. Choć też chcę widzieć jak będa wyglądać Flirty po rozkładzie 2008-09, gdzie będa wyjeżdzać 800-1000 km w dobie. Więcej niż 14WE.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Czy to na pewno właściwy temat? Nie można rozmawiać o obiegach KM w temacie o KM?przewoz pisze:No... jeszcze odszukam swoich notatek, gdzie na szybko składałem te obiegi. Jakiś jeden miał z rana 10-15 w Siedlcach i potem niewiele więcej na Zachodniej Stabilizacja dopiero po południu, bo jest przerwa do Siedlec.rufio198 pisze: W/g kolegi siedleckie wygladają najciekawiej - po 10 - 15 minut na obrót. Coz pożyjemy zobaczymy jak to będzie
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
-
- Posty: 730
- Rejestracja: 11 cze 2007, 21:46
Jak nie wiesz to nie pisz. Ten obieg jest na 2 ezty. Dlatego wymienianoPremo pisze:No i zdefektował. O godz 15 kazano przesiąść się na Wschodnim do innego składu.przewoz pisze:No, chyba że zdefektuje
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,9519 ... rwach.htmlSzybka Kolej Miejska w nowych barwach
Krzysztof Śmietana 2008-12-01, ostatnia aktualizacja 2008-12-01 19:03
Na torach można już spotkać pierwszy przemalowany skład Szybkiej Kolei Miejskiej. Barwy zmienią wszystkie pociągi tego przewoźnika.
Nowe kolory to czerwony i kremowy. Pierwszy taki skład wyjechał w poniedziałek na trasę z Pruszkowa do Sulejówka. Dlaczego pociągi nie będą czerwono-żółte jak stołeczne autobusy i tramwaje? - Taką kolorystykę wybrali artyści plastycy, którzy uznali, że żółty niezbyt pasuje do czerwonego. Z boku na dole pociągu znalazł się jednak żółto-czerwony pasek - wyjaśnia Leszek Walczek, prezes SKM.
Nowa kolorystyka pociągu spodobała się większości pytanych przez nas pasażerów. - Barwy są nieco żywsze - stwierdził Robert Zygalski z Pruszkowa. - Żeby tylko składy były częściej myte - dodała Zofia Kudejko z Ursusa.
Na pociągach rzeczywiście często widać brązowe zacieki. - Co jakiś czas myjemy składy, ale nic nie poradzimy na to, że sieć trakcyjna tak brudzi - twierdzi Leszek Walczak.
Pierwszy skład został przemalowany w ramach przeglądu technicznego. Na takich samych zasadach w ciągu pół roku nowe barwy pojawią się na czterech kolejnych pociągach. SKM ma jeszcze trzy składy, które nie będą przechodziły na razie generalnych przeglądów. Na nich Ministerstwo Rozwoju Regionalnego chce umieścić ogromną reklamę, która ma informować o inwestycjach kolejowych przed Euro 2012, m.in. o zakupie taboru na planowaną linię na lotnisko Okęcie. Na nowe kolory będą przemalowane dopiero po mistrzostwach Europy w piłce nożnej.
Opóźniają się przetargi na zakup nowych pociągów dla SKM. Najpierw spółka chce kupić cztery pociągi, które wzmocnią linię Pruszków - Sulejówek. Potem 13 kolejnych, które za kilka lat będą jeździć na lotnisko. Pierwszy przetarg ma być ogłoszony w grudniu, drugi w pierwszym kwartale przyszłego roku.
Są za to szanse, że zimą na trasie z Pruszkowa do Sulejówka zobaczymy nowy skład. Dostarczy go firma Newag. Pociąg jest szybszy niż wagony kursujące teraz w barwach SKM. Do Warszawy ma trafić na cztery miesiące.
Źródło: Gazeta Wyborcza Stołeczna
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Któraś gazeta napisała, że tramwaje i autobusy nie dostaną tej kolorystyki... ale niestety nie mam skanu tego artykułu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Tak, ale o tych planach było wiadomo od dawna. Kiedyś mówiono nawet o pierwszych jazdach w SKM w listopadzie.Dzulikiewicz pisze:gazeta.pl napisał/a:
Są za to szanse, że zimą na trasie z Pruszkowa do Sulejówka zobaczymy nowy skład. Dostarczy go firma Newag. Pociąg jest szybszy niż wagony kursujące teraz w barwach SKM. Do Warszawy ma trafić na cztery miesiące.
Źródło: Gazeta Wyborcza Stołeczna
Czyżby chodziło o 19WE