Pętle autobusowe i tramwajowe
Moderator: Wiliam
Witam.
Zadzwoń na Ursus aby Dyspozytor powiadomił ZTM i wysłał "Waszego" instruktora na miejsce aby przeprowadzić komisję nt. wyłączenia z ruchu powyższego odcinka.Misiek997 pisze:Ja mam pytanie:
Czy ZTM olewając remont nawierzchni zawrotki na gwiaździstej ma zamiar wycofać stamtąd wozu niskopodłogowe? Bo wjechanie w te dziury grozi rozwaleniem autobusu.... Czy to naprawde tak cięzko zlecić by załatano te dziury?
Memento mori
120503141125010703240322100835281205031411251309040905112611040811
120503141125010703240322100835281205031411251309040905112611040811
Byli ponoć "eksperci" z ZTM w wykonaniu dwóch panienek na wysokich szpilkach które próbowały coś mierzyć ale bały się podejśc bo to kałuże itp. Myślałem że padnę ze śmiechu jeśli tak wyglądają pomiary. A co ZTM nie ma pojęcia co się dzieje na pętlach? Przecież o gwiaździstej to wiadomo nie od dziś a ostatnio zrobiły tam się spore doły że zawracając U12 nawet na poziomie warsztatopwym można przytrzeć spodem...Tymesz pisze:Zadzwoń na Ursus aby Dyspozytor powiadomił ZTM i wysłał "Waszego" instruktora na miejsce aby przeprowadzić komisję nt. wyłączenia z ruchu powyższego odcinka.
I dlaczego tylko Mobilis ma tam wysłać instruktora? Tam powinien się zjawić instruktor ZTM-u i coś zrobić bo pętla należy do ZTM-u a nie do Mobilisu.... W sobotę zawracający U15 na 185 obtarł się znacząco spodem że nie podjął dalszej jazdy...
Witam ponownie.
Instruktor ZTM po konsultacji z Instruktorem NR przewoźnika podejmuje decyzję o zamknięciu odcinka. Żaden, ale to żaden pracownik ZTM bez konsultacji nie podejmie decyzji o zamknięciu odcinka, nawet jakby było widać na oko różnicę poziomów ( > 400mm).Misiek997 pisze:Byli ponoć "eksperci" z ZTM w wykonaniu dwóch panienek na wysokich szpilkach które próbowały coś mierzyć ale bały się podejśc bo to kałuże itp. Myślałem że padnę ze śmiechu jeśli tak wyglądają pomiary. A co ZTM nie ma pojęcia co się dzieje na pętlach? Przecież o gwiaździstej to wiadomo nie od dziś a ostatnio zrobiły tam się spore doły że zawracając U12 nawet na poziomie warsztatopwym można przytrzeć spodem...Tymesz pisze:Zadzwoń na Ursus aby Dyspozytor powiadomił ZTM i wysłał "Waszego" instruktora na miejsce aby przeprowadzić komisję nt. wyłączenia z ruchu powyższego odcinka.
I dlaczego tylko Mobilis ma tam wysłać instruktora? Tam powinien się zjawić instruktor ZTM-u i coś zrobić bo pętla należy do ZTM-u a nie do Mobilisu.... W sobotę zawracający U15 na 185 obtarł się znacząco spodem że nie podjął dalszej jazdy...
Memento mori
120503141125010703240322100835281205031411251309040905112611040811
120503141125010703240322100835281205031411251309040905112611040811
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Przecież niskacza mozna podnieść i powolutku się przetoczyć po kałuzy pełnej niespodzianek. Ja mając 185 tak robiłem i robi tak większość kierowców, może temu kierowcy ze wspomnianego su15 pracować się nie chciałoMisiek997 pisze:Byli ponoć "eksperci" z ZTM w wykonaniu dwóch panienek na wysokich szpilkach które próbowały coś mierzyć ale bały się podejśc bo to kałuże itp. Myślałem że padnę ze śmiechu jeśli tak wyglądają pomiary. A co ZTM nie ma pojęcia co się dzieje na pętlach? Przecież o gwiaździstej to wiadomo nie od dziś a ostatnio zrobiły tam się spore doły że zawracając U12 nawet na poziomie warsztatopwym można przytrzeć spodem...Tymesz pisze:Zadzwoń na Ursus aby Dyspozytor powiadomił ZTM i wysłał "Waszego" instruktora na miejsce aby przeprowadzić komisję nt. wyłączenia z ruchu powyższego odcinka.
I dlaczego tylko Mobilis ma tam wysłać instruktora? Tam powinien się zjawić instruktor ZTM-u i coś zrobić bo pętla należy do ZTM-u a nie do Mobilisu.... W sobotę zawracający U15 na 185 obtarł się znacząco spodem że nie podjął dalszej jazdy...
Suma sumarum petla powinna być wyremontowana
Jacek i ja podnoszę Solarisa bo bez podniesienia trze się ogonem o nawierzchnię. Poszly pisma z MZa, z mobilisu a ZTM jak zwykle nic nie robi....jacek pisze:Przecież niskacza mozna podnieść i powolutku się przetoczyć po kałuzy pełnej niespodzianek. Ja mając 185 tak robiłem i robi tak większość kierowców, może temu kierowcy ze wspomnianego su15 pracować się nie chciałoMisiek997 pisze: Byli ponoć "eksperci" z ZTM w wykonaniu dwóch panienek na wysokich szpilkach które próbowały coś mierzyć ale bały się podejśc bo to kałuże itp. Myślałem że padnę ze śmiechu jeśli tak wyglądają pomiary. A co ZTM nie ma pojęcia co się dzieje na pętlach? Przecież o gwiaździstej to wiadomo nie od dziś a ostatnio zrobiły tam się spore doły że zawracając U12 nawet na poziomie warsztatopwym można przytrzeć spodem...
I dlaczego tylko Mobilis ma tam wysłać instruktora? Tam powinien się zjawić instruktor ZTM-u i coś zrobić bo pętla należy do ZTM-u a nie do Mobilisu.... W sobotę zawracający U15 na 185 obtarł się znacząco spodem że nie podjął dalszej jazdy...
Suma sumarum petla powinna być wyremontowana
A na weekend 20-22.12 planowane są prace torowe na pętli Koło.
23 - trasą: KAWĘCZYŃSKA-BAZYLIKA - Kawęczyńska - al. Tysiąclecia - Kijowska - Targowa - al. Solidarności -most Śląsko-Dąbrowski ... NOWE BEMOWO
28 - do Metra Marymont przejmując od Broniewskiego trasę 5
5, 13 - zawieszenie.
Dla linii 23 i 28 będzie obowiązywał specjalny rozkład.
23 - trasą: KAWĘCZYŃSKA-BAZYLIKA - Kawęczyńska - al. Tysiąclecia - Kijowska - Targowa - al. Solidarności -most Śląsko-Dąbrowski ... NOWE BEMOWO
28 - do Metra Marymont przejmując od Broniewskiego trasę 5
5, 13 - zawieszenie.
Dla linii 23 i 28 będzie obowiązywał specjalny rozkład.
Nie bede już mowił co sie dzieje na Żeraniu po remoncie gwarancyjnym pętli! przecież to sa jakieś żarty!! pętla w nie których miejscach wyglada gorzej niz przed remontem. Kto na to pozwolił????MZ pisze:Jeśli nawierzchnia jest na gwaracji (a powinna być), to wykonawca robót będzie musiał poprawić ją na własny koszt.5280 pisze:Czy ztm może złożyć reklamacje na zle wykonany remont?
5280