[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2009

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27440
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 07 gru 2008, 21:35

Może godzina wiodąca była na przyjeździe do Katowic :)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 gru 2008, 21:46

Myślisz, że jakby zapytać PKP, to odpowiedzieliby?

Jakie mogłyby być względy niezależne od PKP? Mnie przychodzi już tylko na myśl brak peronu dla niego w Katowicach, ale to nieprawdopodobne.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 07 gru 2008, 23:22

patryk148 pisze:jeśli chodzi o Ustronie, to zawsze jeździły poza sezonem
jesli już, to to Ustronie. Chyba, że były dwa Ustronia.

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 08 gru 2008, 0:15

Fikander pisze:Może godzina wiodąca była na przyjeździe do Katowic :)
Na międzynarodowych, to są podane zawsze czasy na punktach styku z sieciami zagranicznymi.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 08 gru 2008, 9:31

Jeszcze ciekawostka z rozkładów KMowych.
Taka drobna, ale zawsze.
Jest sobie pociąg do Siedlec na Flirtach nr 8027. Ktoś mi powie po co on stoi 5 Minut w Mińsku? Chyba tylko po to, żeby odrobić nadrobione 4 minuty z Warszawy, bo nei wiem co innego z nim mogą robić. Nic go nie wyprzedza, ani on niczego nei wyprzedza. I jeszcze jedno: do Mińska jest... 1,5 obiegu Flirtów. Rano nie ma domknięcia na pociag 9810. Albo służbowo, albo ukryty w którymś wczesnym osobowym, albo coś z tym 8027 będą kombinować. Przy czym dojazd zsłużbowym to dziwne posuniecie jak na godzinę 8 rano. Tego też by jeszcze nie grali.
Zacznę przeglądać pozostałe tabele, moze też coś znajdę ;)

No...
Co takiego wyprzedza w Teresinie 80421 z siedlec do Łowicza? Jakiś szybki potwór, że Flirta dogoni w Teresinie, a nie w Sochaczewie na przykład. A mimo tego 6-minutowego postoju, udaje mu się dojechać do Sochaczewa w czasie takim, jak kibel bez postojów...

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 08 gru 2008, 9:34

KwZ pisze:Myślisz, że jakby zapytać PKP, to odpowiedzieliby?

Jakie mogłyby być względy niezależne od PKP? Mnie przychodzi już tylko na myśl brak peronu dla niego w Katowicach, ale to nieprawdopodobne.
Niee- jak juz to w Vltavie pewnie wagony do Wiednia i Pesztu są. Jeżeli tak - to wtedy jest to zwykłe ,,wytracanie'' czasu żeby w Czechach nie musiał za długo czekać na ,,Chopina'' i ,,Silesie''. Wieczorkiem sprawdzę w ,,cegle'' - chyba ze ktoś stał się już posiadaczem tego wydawnictwa i moze sprawdzić na końcu
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
laczor
Posty: 374
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:43
Lokalizacja: Warszawa/Tłuszcz
Kontakt:

Post autor: laczor » 09 gru 2008, 16:55

Ostrołęka-Warszawa Gdańska. Taka pozycja jest w tabelkach KM9 i KM10. Niestety pisze, że "rozkład tymczasowy 14.12.2008-04.01.2009".
Doszedłem do tego, iż to pociąg KM70320 zostanie wydłużony do Warszawy Gdańskiej i że na odcinku Tłuszcz-Gdańska będzie kursować w D.
Mogli by nie kasować tego połączenia 4 stycznia a zostawić je na dłużej. Być może miało by wzięcie.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27440
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 09 gru 2008, 18:33

przewoz pisze:Co takiego wyprzedza w Teresinie 80421 z siedlec do Łowicza?
Lubuszanin.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 09 gru 2008, 22:27

laczor pisze:Mogli by nie kasować tego połączenia 4 stycznia a zostawić je na dłużej.
Tylko przy modernizacji pociąg Tłuszcz - Gdańska ma zmienne godziny kursowania, a zmiany wtórne na Ostrołęce raczej nie są dobrym pomysłem.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Adamq
Posty: 151
Rejestracja: 08 sie 2008, 19:11

Post autor: Adamq » 10 gru 2008, 7:00

hmmm....
Linia KM29
Patrząc na ten rozkład, który będzie obowiązywał od 14 grudnia 2008 to tragedia....
Pociąg Nr 70329 odjeżdża z Tłuszcza o 19:49 i rzekomo ma być skomunikowany z poc. Nr 7947 - czas na przesiadkę .... 21 min, choć na innych połączeniach z Tłuszcza do Ostrołęki jest optymalnie 5 min. Co daje takie opóźnienie.... dla pasażerów z Jarzębiej łąki raczej nic, ale dla pasażerów z Ostrołeki to dużo - brak dojazdu do centrum miasta autobusami MZK lub trzeba czekać 70 min. Chyba chodzi o wygaszanie popytu na lini ostrołęckiej. Slogan kolej jest fajna stracił sens.
Jestem ciekawy czym kierowali się układający rozkład jazdy tegoż pociągu (70329) jest dla mnie tajemnicą. Taki odjazd pociągu 70329 był w czasie remontu mostu pod Wyszkowem.
E-maile do Zarządu KM pozostały bez odpowiedzi. Podobno KM ubiega się o CERTYFIKAT JAKOŚCI USŁUG ISO 9001 lub 9002 (nie pamiętam) ale takim traktowaniem podróżnych raczej GO nie dostanie.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 10 gru 2008, 8:00

Mylisz się, im gorsza firma, tym łatwiej jest jej dostać ISO; poza tym, ISO 9001 oznacza jedynie zgodność z własnymi, wewnętrznymi procedurami jakości :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Kozik
Posty: 692
Rejestracja: 24 wrz 2007, 11:05
Lokalizacja: Warszawa-Bemowo

Post autor: Kozik » 10 gru 2008, 16:46

Nie Glonojadzie. Otrzymanie przez przedsiębiorstwo certyfikatu zgodności ISO 9001/2001 oznacza, że dokumentacja systemu zarządzania jakością, jaką sporządziła badana spółka jest w pełni zgodna z procedurami standardu ISO PN-EN 9001/2001. A to oznacza, że wówczas firma taka będzie tworzyć wyroby (produkty i/lub usługi), które w 100% zaspokoją wymagania klientów.
pozdrawiam Kozik

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 10 gru 2008, 16:49

Kozik pisze:w 100% zaspokoją wymagania klientów
w teorii.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 10 gru 2008, 17:27

"Świetny" jest ten nowy rozkład pociągów z Radomia do Śródmieścia. Dotychczas w porannym szczycie dla osób mieszkających w pobliżu stacji Wawa Żwirki i Wigury była to bardzo dobra alternatywa w drodze do Centrum ale nowy rozkład jest mało atrakcyjny. Chociaż to szczegół bo przecież niewiele osób w Warszawie korzysta z takiego środka transportu. Mimo wszystko uważam, że pociągi powinny o 15-20 min później dojeżdżać do stacji Warszawa Śródmieście ... zobaczymy jak to będzie wyglądać w praktyce po 14 grudnia.

Awatar użytkownika
laczor
Posty: 374
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:43
Lokalizacja: Warszawa/Tłuszcz
Kontakt:

Post autor: laczor » 10 gru 2008, 19:16

bohun pisze: Tylko przy modernizacji pociąg Tłuszcz - Gdańska ma zmienne godziny kursowania, a zmiany wtórne na Ostrołęce raczej nie są dobrym pomysłem.
Pierwsza wersja rozkładu przewidywała przyjazd pierwszego pociągu z Ostrołęki do stacji docelowej Tłuszcz o 5:18. Skomunikowanie do Warszawy Gdańskiej miało odjeżdżać........2 minuty wcześniej. I bardzo dobrze, że połączono te pociągi w jeden, przynajmniej na razie. Takie sytuacje "zazębia się o dwie minuty, ale jednak nie zdąże" są nie na miejscu. A nuż ktoś chce skorzystać.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka

ODPOWIEDZ