bohun pisze:I tu pytanie czy lepiej bawić sie w 30 opisów które trzeba znaleźć (co w naszym społeczeństwie niestety jest sztuką) czy stałe terminy (C, D) przy godzinach pokrywających się.
Już jest ciężko. Patrzę na moją KM2 i co widzę:
815:C, 30825:D#, i 30861:Dx.
Najważniejszym odcinkiem będzie Warszawa - Mińsk i tu powinna być jakas jednoznacza informacja, że na tym odcinku pociąg jedzie codziennie...
Ale potem podział w Dx i D#, których znaczenia chyba nie zapamiętam. Przy czym zarówno w Dx i D# pociąg jedzie z Grodziska, ale tylkow Dx jedzie do Mrozów. No porąbane lekko, co nie?
Rozumiem oczywiście, że to skrajny przypadek, chyba nie ma więcej takich pociągów w całej sieci KM, ale coś z takimi trzeba zrobić, bo ludzie się zwyczajnie pogubią.
Gratuluję KMowi umieszczenia rozkładu wspólnego SKM+KM. Trzeba rozpropagować tą wiadomość, bo moze mało czytelny (uwzględnia wszystkie pociągi), ale potrzebny.
I jedna uwaga. 4 minutowy odstęp miedzy pociągami na Mińsk i Tłuszcz, prawie zawsze bedzie powodowało opóźnienie tego drugiego... Już można typować, że codziennością będą 2-3 minutowe opóźnienia (od Rembertowa) pociągów: 20721, 304263, 40825, 20723, Łukowianki... etc. Być moze przy takcie 4 minuty dąło by się zrobić pociągi od Wschodniej do Rembertowa co równe 8 minut, przynajmniej przez większość szczytu... Teraz trochę późno. Zobaczę jak dziś poradzi sobie Łukowianka.