Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No niby nie ma, ale budowa trwa, jest nawet na stronie zdjęcie gotowego pudła i informacja, że "podzespoły czekają na montaż". Biorąc pod uwagę projekt EC Enginieering, może być ciekawa (chociaż udział IElu zamiast, na przykład, Medcomu, studzi mój entuzjazm ).
No, to w takim razie wiesz, do kiedy czekać z przetargiem na loki dla KM - aż Jakubas się z elektrykiem pasażerskim wykokosi. Albo złoży go z komponentów 19WE
No, to w takim razie wiesz, do kiedy czekać z przetargiem na loki dla KM - aż Jakubas się z elektrykiem pasażerskim wykokosi. Albo złoży go z komponentów 19WE
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Już jest ciekawie w tym projekcie, ale to problem głównie Gliwic.Glonojad pisze:Biorąc pod uwagę projekt EC Enginieering, może być ciekawa
Próby. Czekać na montaż sobie można latamiGlonojad pisze:podzespoły czekają na montaż
Dla Gliwic jest to projekt drugorzędny. Nie mają ludzi do przeróbek ET22, EL2 i EP09 (wszędzie opóźnienia), co tu mówić o E6ACT...
Nieoficjalnie dowiedziałem się, że Medcom coś tam działa przy napędzie do "nowej lokomotywy" jak to określił mój znajomy. Wiedząc o dobrych relacjach z Newagiem mogę przypuszczać, że wiem o jaką lokomotywę może chodzić...Glonojad pisze:chociaż udział IElu zamiast, na przykład, Medcomu, studzi mój entuzjazm
Ale to oczywiście faza wstępna, do owoców może być jeszcze daleko.
Mi Medcom tylko raz podpadł: napędem w EN57KM i EW60. Pesa ich wywaliła z ED74, nie wiem czemu, choć tramy w Wawie jakoś jeżdżą, to może i 19WE będzie jeździło z ich napędem i ta ich lokomotywa. Byle nie spieprzyli EN57 na asynchronach.
U.... nie tak długo nie chcę czekać . Czesi swoją 109E robili 4 lata (fakt, wielosystemowa). To nie takie proste jak się wydaje.Glonojad pisze:No, to w takim razie wiesz, do kiedy czekać z przetargiem na loki
dla KM - aż Jakubas się z elektrykiem pasażerskim wykokosi.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Napęd jest bez wątpienia mocną stroną 120N; ale o tym, że w ED74 nie ma aparatury Medcomu, to nie wiedziałem.
Wiem, że projektowanie pojazdu szynowego to złożona sprawa, ale Newag udowodnił,że nie takie rzeczy....
Wiem, że projektowanie pojazdu szynowego to złożona sprawa, ale Newag udowodnił,że nie takie rzeczy....
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,9519 ... IRT_y.htmlZima zmroziła FLIRT-y
śmik2009-01-09, ostatnia aktualizacja 2009-01-10 00:00
Z ostatnią falą mrozów przegrały najnowsze pociągi dostarczone przez szwajcarskiego Stadlera. Cztery z dziesięciu składów poszły do naprawy
Jeżdżące od kilku miesięcy po torach naszego regionu FLIRT-y są dumą Kolei Mazowieckich. Kosztowały aż 22 mln zł za sztukę. Okazuje się jednak, że produkt ze Szwajcarii też może się popsuć. Przyczyną awarii był najprawdopodobniej mróz. - W czwartek popsuły się tzw. falowniki, które przetwarzają prąd. Pociągi nie zdążyły wyjechać na trasę. Od razu zostały przeciągnięte do Siedlec, gdzie znajduje się fabryka i serwis Stadlera - mówi Agnieszka Derek z Kolei Mazowieckich.
Przewoźnik czeka teraz na sprowadzenie ze Szwajcarii części wymiennych. Naprawa odbędzie się w ramach gwarancji. - Lepiej, żeby wszelkie niedociągnięcia wyszły teraz - uważa Agnieszka Derek. - Producent musi je jak najszybciej usunąć - dodaje. Liczy, że pociągi wrócą na trasę do Siedlec i Mińska Maz. w przyszłym tygodniu. Na razie zastępują je stare składy typu EN-57. Ponieważ pociągów ubyło, niektóre składy trzeba było skrócić i w godzinach szczytu jest większy tłok.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Dzisiaj miały przyjśc na Ochote 2 sztuki z miasta Świętej Wieży. Czy przyszły to nie wiem ,miejmy nadzieje że zostały nad nimi odprawione egzekwia zeby jeździły a nie psuły sie .
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Od piątku jeden w porywach do dwóch (w czwartek i piątek chyba) obiegów jest na EN57... Jak jedna para z Siedlec wróciła z serwisu, to jest 8 sztuk ,czyli brakuje 2-sztuk dla jednego obiegu...Zari pisze:Czy z FLIRTAMi jest wszystko ok? Wczoraj około 14:30 widziałem wjeżdżające do Siedlec 2 FLIRTy a dziś o tej samej godzinie wtaczało się 2x EN57
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Momencik, mam dwa pytanka jeśli możnaprzewoz pisze: Od piątku jeden w porywach do dwóch (w czwartek i piątek chyba) obiegów jest na EN57... Jak jedna para z Siedlec wróciła z serwisu, to jest 8 sztuk ,czyli brakuje 2-sztuk dla jednego obiegu...
1) czy wszystkie Flirty są rozpisane na obiegi, bez żadnej rezerwy?
2) czy jeżdżą w stałych parach i w związku z tym na serwis też jeżdżą parami?
1) Wszystkie Flirty jeżdżą w obiegach - nie ma żadnej rezzerwy
2) Nie- nie jeżdżą w stałych parach
2) Nie- nie jeżdżą w stałych parach
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach