Echa objazdĂłw linii na Andersa...

Moderator: Wiliam

Paweł D.
Posty: 5711
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 12 sty 2009, 15:36

Websterek pisze:
Paweł D. pisze:Mówisz o rondzie Radosława vel Babka?
Tak.
To wyobraż sobie kolego, że owszem, były tam 3 kolizje, ale dziennie.
O tym, że przechodząc na drugą stronę jezdni ryzykowało się życiem już nie wspomnę. Promowanie KM nie polega na utrzymywaniu "wolnej amerykanki" na jezdniach.

desert_eag
Posty: 1279
Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12

Post autor: desert_eag » 12 sty 2009, 15:38

Glonojad pisze:Chociaż niewątpliwie byłaby to wada, gdyby ktoś chciał się przesiąść z powiedzmy 16 do powiedzmy 22.
A po cóż miałby się tak przesiadać? Od Żerania jest 1. W drugą stronę 33 (19). Choć może te ostatnie mogłyby być w dobrej koordynacji przynajmniej.

Awatar użytkownika
Nazgul
Posty: 705
Rejestracja: 13 sty 2006, 18:19
Lokalizacja: z XI RP

Post autor: Nazgul » 12 sty 2009, 17:15

Jarek pisze:A jak już ono nie powstało, to czy nie można było przenieść przejścia przed przystanek (tzn. przesunąć 60m do przodu) i go osygnalizować (ale samo przejście, ronda już nie).
Proponowałem takie rozwiązanie dawno temu, ale zostałem zbesztany, ze nie jest to możliwe, bo będzie to rozwiązanie niebezpieczne, bo ponoć niezależnie od sposobu odgrodzenia przystanku od ulicy i tak ludzie będą przeskakiwać barierki wprost na ulicę (w miejscu obecnego przejścia).

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10155
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 12 sty 2009, 18:14

desert_eag pisze:Choć może te ostatnie mogłyby być w dobrej koordynacji przynajmniej.
Jasne że nie mogą, bo za miesiąc objazd, a za dwa wakacje, a za trzy to jeszcze nie teraz, a za cztery to nie wiadomo co będzie, więc niech 35 i 36 jeździ w takcie 1-14.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 12 sty 2009, 18:52

a jak już wieczorem 36 rozłącza się z 35, wpada idealnie w takt 19-1 z linią 17...
noidea

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27028
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 sty 2009, 22:56

desert_eag pisze: A po cóż miałby się tak przesiadać? Od Żerania jest 1. W drugą stronę 33 (19). Choć może te ostatnie mogłyby być w dobrej koordynacji przynajmniej.
A bo na przykład miałby ochotę dojechać tramwajem do Klifu i wsiadł w pierwszy lepszy tramwaj na JPII. Ludziom nie przyzwyczajonym do "atrakcyjności" podróży z przesiadką w Warszawie zdarzają się czasem takie błędy.

desert_eag
Posty: 1279
Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12

Post autor: desert_eag » 13 sty 2009, 1:16

Akurat przesiadka z 16 do 22 w tę stronę to jeden z krótszych odcinków do przejścia przez jakże atrakcyjne przesiadkowo rondo. Nie sądzę aby coś tu się dało poprawić.
Z resztą... ludzie uczą się na błędach ;-)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27028
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 sty 2009, 7:59

Nie wydaje mi się po prostu, by odsuwanie przejść dla pieszych od ronda uatrakcyjniało znacznie przesiadki w porównaniu z, na przykład, likwidacją przystanku na wlocie :p

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 13 sty 2009, 11:09

Gazeta Stołeczna pisze: Linia 205 do Arkadii ulży odciętemu Żoliborzowi
osa 2009-01-13

Nowy pomysł Zarządu Transportu Miejskiego na poprawę komunikacji w południowej części Żoliborza, gdzie po zamknięciu wiaduktu przy Dworcu Gdańskim przestały dojeżdżać tramwaje i większość autobusów.

Nowy pomysł Zarządu Transportu Miejskiego na poprawę komunikacji w południowej części Żoliborza, gdzie po zamknięciu wiaduktu przy Dworcu Gdańskim przestały dojeżdżać tramwaje i większość autobusów. Urzędnicy myślą o utworzeniu lokalnego połączenia między pl. Wilsona a Centrum Handlowym "Arkadia". Krótkie, dziewięciometrowe midibusy linii 205 miałyby kursować ul. Mickiewicza do pl. Inwalidów, dalej al. Wojska Polskiego do pl. Grunwaldzkiego i wiaduktem al. Jana Pawła II do dawnego ronda Babka. Dzięki temu mieszkańcy zyskaliby dojazd do linii tramwajowych. Termin uruchomienia 205 zależy od zbudowania skrętu w lewo z al. Wojska Polskiego w ul. Mickiewicza w stronę pl. Wilsona. Miejski inżynier ruchu ma lada dzień uzgodnić gotowy już projekt prac. Jak tylko odpuści zima, wykona je Zakład Remontów i Konserwacji Dróg.

Pierwotnie przez pl. Inwalidów ZTM chciał puścić linię 510 z Tarchomina. Ten pomysł wzbudził jednak duże protesty, zwłaszcza korzystających z przystanku Os. Potok. Dlatego 510 zostanie na trasie, którą kursuje już prawie 20 lat. Niestety, z braku autobusów na razie nie powstanie planowana przez ZTM linia łącząca Halę Marymoncką przez pl. Wilsona, pl. Inwalidów, ul. gen. Zajączka, Konwiktorską, Muranowską i Andersa z pl. Bankowym.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27028
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 sty 2009, 11:50

Jest to zdecydowanie lepszy pomysł, niż idea dodatkowej linii dowozowej przez zatkany objazd do placu Bankowego.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

arsenian
Posty: 26
Rejestracja: 25 paź 2008, 21:35

Post autor: arsenian » 18 sty 2009, 15:29

SławekM pisze:Super Express, Pola, 17-11-2008
Warszawiacy żądają powrotu tramwaju linii 6 na tory
arsenian pisze:A pewnie ze 6 powinna jeździć
Glonojad pisze:Oczywiście, że nie powinna.
A właśnie że powinna, od samego początku zamiast mieszać z 36tką i 28ką wystarczyło przerzucić 6tkę z pl. Wilsona na Rondo Babka.
pawcio pisze:Na szczęście jest bardziej trwała linia obrony. Przepustowość Radka.
A to nic innego jak przykład ZTMowskiego niedasizmu.

geograf_OSU
Posty: 868
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12

Post autor: geograf_OSU » 18 sty 2009, 15:42

arsenian pisze:A właśnie że powinna, od samego początku zamiast mieszać z 36tką i 28ką wystarczyło przerzucić 6tkę z pl. Wilsona na Rondo Babka.
otoz to. Wystarczylo zrobic tak:
zawiesic 18
skierowac 36 na FSO po trasie 18
6 przerzucic z Wilsona na Rondo Radoslawa. Koniec. Wszystkie polaczenia zostalyby zachowane i zadnych problemow z przepustowoscia by nie bylo.

zzz
Posty: 1060
Rejestracja: 21 sty 2008, 22:46

Post autor: zzz » 18 sty 2009, 15:44

genialne a ludzie na sluzewiec niech nie jezdza, bo po co. ](*,)

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7870
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 18 sty 2009, 15:48

geograf_OSU pisze:Wszystkie polaczenia zostalyby zachowane i zadnych problemow z przepustowoscia by nie bylo.
Hmmm - a co się z ta przepustowością dzieje? Bo samo przywiązanie do numerków jeszcze jej nie pogarsza/poprawia...
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 18 sty 2009, 18:36

arsenian pisze:A to nic innego jak przykład ZTMowskiego niedasizmu.
nie no, oczywiście można, tylko potem będziesz pisał, że stałeś w kolejce tramwajów albo że się po raz kolejny opóźniła linia.
arsenian pisze:A właśnie że powinna
cóż za uargumentowana wypowiedź :D
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

ODPOWIEDZ