O Kolejach Mazowieckich - KM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 lut 2009, 13:26

Tyle, że wciąż nie są to potoki, których 200 metrów parterowego EZT czy pociągu by nie przeniosło ;)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 06 lut 2009, 13:44

Glonojad pisze:Tyle, że wciąż nie są to potoki, których 200 metrów parterowego EZT czy pociągu by nie przeniosło
No i bardzo dobrze, bo wystarczy ze w 150 metrowym (2xER75) pociągu jest mocno ciasno, ale... zaczynają być i ciasne potrójniaki.. e. g. popołudniowe Mrozy na 3 EN57 i się stoi, a nie siedzi (od wschodniego), a ludzi na peronie jak mrówek... I tak też bywa w innych na 3 ezt...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 lut 2009, 14:11

Poprawa częstotliwości wydaje się być na KM tematem tabu, dlatego nawet jej nie rozpoczynałem chociaż wiesz, że ja akurat jestem zwolennikiem "częściej a krótszym" w odniesieniu do kursowania komunikacji
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 06 lut 2009, 15:34

Poprawa częstotliwości wydaje się być na KM tematem tabu
Tu i tak jest lepiej jak w ubiegłym rozkładzie, choć tylko o parę minut.. Jednak faktycznie było by dobrze wsadzić coś więcej w okolicy tych Mrozów. Koncepcji może być kilka. Na przykład przydała by się jakaś wtyczka do Rembertowa - przedłużenie pociągu z Radomia 21239 (ezety) czy też przedłużenie wtyczki 1939 z Zachodniej do Rembertowa (przed Mrozami). Ułatwiło by to życie, bo to właśnie Rembertów dostarcza najwięcej wrażeń u mnie i potrafi dobić każdy pociąg ilością wsiadających i wysiadających (mimo, że np po 17 mają pociągi częściej jak co 10 minut miejscami).
Dalej na razie ciężko, bo jak się człowiek zacznie zagłębiać, to zaraz obok czają się PKP IC etc... Nawet nie chce mi się sprawdzać. Ale możliwości są.

Awatar użytkownika
laczor
Posty: 374
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:43
Lokalizacja: Warszawa/Tłuszcz
Kontakt:

Post autor: laczor » 06 lut 2009, 17:14

Michał W. pisze:pociąg do Bobrownik('ów'? nie wiem jak to się odmienia).
Odmienia się do Bobrownik.
Gdy skład ten skończy bieg to chyba musi jechać na służbowo do Łowicza aby tam się obrócić, bo w Bobrownikach jest to niemożliwe (skoro to p.o.). W ogóle głupota, jakby nie można było wydłużyć tego pociągu tak, żeby kończył bieg w Łowiczu :?:
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 06 lut 2009, 17:22

zdaje się, że on nie obraca w Łowiczu, tylko jedzie na Sochaczew.
Poza tym chyba w Łowiczu nie ma drużyny manewrowej
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 06 lut 2009, 17:24

laczor pisze:W ogóle głupota, jakby nie można było wydłużyć tego pociągu tak, żeby kończył bieg w Łowiczu :?:
Temat granicy województwa i dopłat się kłania :P
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 06 lut 2009, 17:24

Wolfchen pisze:
laczor pisze:W ogóle głupota, jakby nie można było wydłużyć tego pociągu tak, żeby kończył bieg w Łowiczu :?:
Temat granicy województwa i dopłat się kłania :P
gdyby tak było, to by pasażerów zabierał tylko do Radziwiłłowa Mazowieckiego, ewentualnie do Skierniewic
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 06 lut 2009, 17:26

MeWa pisze:gdyby tak było, to by pasażerów zabierał tylko do Radziwiłłowa Mazowieckiego, ewentualnie do Skierniewic
W takim układzie, to ja kompletnie nie wiem, z jakiego powodu na części trasy jedzie na pusto... 8-(
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 06 lut 2009, 17:27

Wolfchen pisze:
MeWa pisze:gdyby tak było, to by pasażerów zabierał tylko do Radziwiłłowa Mazowieckiego, ewentualnie do Skierniewic
W takim układzie, to ja kompletnie nie wiem, z jakiego powodu na części trasy jedzie na pusto... 8-(
przeczytaj post sprzed 4-5 minut.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 06 lut 2009, 17:38

MeWa pisze:przeczytaj post sprzed 4-5 minut.
No to skoro jedzie na Sochaczew, to mija jeszcze jakieś p.o.?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 06 lut 2009, 17:41

Wolfchen pisze:
MeWa pisze:przeczytaj post sprzed 4-5 minut.
No to skoro jedzie na Sochaczew, to mija jeszcze jakieś p.o.?
tak, ale spójrz na mapę i zastanów się, czemu taki wariant wybrano.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 06 lut 2009, 18:09

Już wiem, dzięki :)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
laczor
Posty: 374
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:43
Lokalizacja: Warszawa/Tłuszcz
Kontakt:

Post autor: laczor » 10 lut 2009, 15:54

Wiadomo coś tam w sprawie reaktywacji Góry Kalwarii? Miało być od marca :idea: ,czy jest szansa, że od początku marca rzeczywiście pojadą tam pociągi :?:
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27441
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 10 lut 2009, 16:09

laczor pisze:czy jest szansa, że od początku marca rzeczywiście pojadą tam pociągi :?:
Nie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ