O Kolejach Mazowieckich - KM
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tyle, że wciąż nie są to potoki, których 200 metrów parterowego EZT czy pociągu by nie przeniosło
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
No i bardzo dobrze, bo wystarczy ze w 150 metrowym (2xER75) pociągu jest mocno ciasno, ale... zaczynają być i ciasne potrójniaki.. e. g. popołudniowe Mrozy na 3 EN57 i się stoi, a nie siedzi (od wschodniego), a ludzi na peronie jak mrówek... I tak też bywa w innych na 3 ezt...Glonojad pisze:Tyle, że wciąż nie są to potoki, których 200 metrów parterowego EZT czy pociągu by nie przeniosło
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Poprawa częstotliwości wydaje się być na KM tematem tabu, dlatego nawet jej nie rozpoczynałem chociaż wiesz, że ja akurat jestem zwolennikiem "częściej a krótszym" w odniesieniu do kursowania komunikacji
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Tu i tak jest lepiej jak w ubiegłym rozkładzie, choć tylko o parę minut.. Jednak faktycznie było by dobrze wsadzić coś więcej w okolicy tych Mrozów. Koncepcji może być kilka. Na przykład przydała by się jakaś wtyczka do Rembertowa - przedłużenie pociągu z Radomia 21239 (ezety) czy też przedłużenie wtyczki 1939 z Zachodniej do Rembertowa (przed Mrozami). Ułatwiło by to życie, bo to właśnie Rembertów dostarcza najwięcej wrażeń u mnie i potrafi dobić każdy pociąg ilością wsiadających i wysiadających (mimo, że np po 17 mają pociągi częściej jak co 10 minut miejscami).Poprawa częstotliwości wydaje się być na KM tematem tabu
Dalej na razie ciężko, bo jak się człowiek zacznie zagłębiać, to zaraz obok czają się PKP IC etc... Nawet nie chce mi się sprawdzać. Ale możliwości są.
Odmienia się do Bobrownik.Michał W. pisze:pociąg do Bobrownik('ów'? nie wiem jak to się odmienia).
Gdy skład ten skończy bieg to chyba musi jechać na służbowo do Łowicza aby tam się obrócić, bo w Bobrownikach jest to niemożliwe (skoro to p.o.). W ogóle głupota, jakby nie można było wydłużyć tego pociągu tak, żeby kończył bieg w Łowiczu
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
gdyby tak było, to by pasażerów zabierał tylko do Radziwiłłowa Mazowieckiego, ewentualnie do SkierniewicWolfchen pisze:Temat granicy województwa i dopłat się kłanialaczor pisze:W ogóle głupota, jakby nie można było wydłużyć tego pociągu tak, żeby kończył bieg w Łowiczu
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
W takim układzie, to ja kompletnie nie wiem, z jakiego powodu na części trasy jedzie na pusto...MeWa pisze:gdyby tak było, to by pasażerów zabierał tylko do Radziwiłłowa Mazowieckiego, ewentualnie do Skierniewic
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
przeczytaj post sprzed 4-5 minut.Wolfchen pisze:W takim układzie, to ja kompletnie nie wiem, z jakiego powodu na części trasy jedzie na pusto...MeWa pisze:gdyby tak było, to by pasażerów zabierał tylko do Radziwiłłowa Mazowieckiego, ewentualnie do Skierniewic
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Wiadomo coś tam w sprawie reaktywacji Góry Kalwarii? Miało być od marca ,czy jest szansa, że od początku marca rzeczywiście pojadą tam pociągi
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka