Skoro mieliby to zacząć budować w 2013 to właśnie można sobie pozwolić na blokowanie. Poza tym czy metoda działania ZM jest taka zła? Może lepiej jak wszystko będzie powstawać z opóźnieniami, ale za to zrobione dobrze.robert-c pisze:Chdzi nam jednak o to, by zmusić miasto do właściwych decyzji, ale nie blokować inwestycję. Niech zaczną to budowac w 2013 roku w wersji 2 x 2 plus tramwaj.
Trasa TysiÄ clecia
Moderator: Wiliam
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
- kulikowski
- Posty: 894
- Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
- Lokalizacja: Rakowiec
Korotyńskiego (od urbanistów do Mołdawskiej), Mołdawska (od Korotyńskiego do Racławickiej), Racławicka (od Mołdawskiej do Wołoskiej), Białobrzeska, SzczęśliwickaBastian pisze:Nie dam głowy, ale sądzę, że np. Kłobucka, Bartycka, Madalińskiego, Lubelska, Dąbrowszczaków...Ksenofont pisze:Jakie drogi w Warszawie mają status drogi zbiorczej?
7 9 15 128 136 154 172 175 188 208 504 S-2 S-3 RL R8 N32 N38 N88
Nie kłam proszę, że ul. Tysiąclecia ma obsługiwać otoczenie.Glonojad pisze:O problemach z kolizją obsługi otoczenia z tramwajem (a przecież ul. Tysiąclecia ma właśnie obsługiwać otoczenie! ) nie wspomnę,
Chyba, że pod pojęciem "otoczenie" rozumiesz Gocław, Falenicę oraz Bródno i Marki...
Zobacz lepiej, jak rolę Trasy Tysiąclecia oceniają władze miejskie.
Pomysły?robert-c pisze:Panowie. Jakieś pomysły?
[...]
Chodzi nam jednak o to, by zmusić miasto do właściwych decyzji, ale nie blokować inwestycję. Niech zaczną to budować w 2013 roku w wersji 2 x 2 plus tramwaj.
Przeczytaj to, co powiedział Marcin Ochmański (ten z biura prasowego Ratusza):
Planowana Trasa Tysiąclecia to element układu drogowego potrzebny do obsługi Stadionu Narodowego. Gdybyśmy budowali ją razem z linią tramwajową, nie byłoby szans, żeby zdążyć na Euro 2012.
Przeczytaj to, co ja wypisuję tutaj od tygodnia:
Planowana Trasa Tysiąclecia to element układu drogowego potrzebny wyłącznie do obsługi Stadionu Narodowego.
Trasa Tysiąclecia to rozwiązanie prowizoryczne, zastępcze, proponowane po fiasku tuzina planów komunikacyjnych.
Nie będzie Metra, nie będzie mostów, nie będzie trasy Świętokrzyskiej, nie będzie obwodnicy Śródmieścia.
Będzie za to kryzys.
Jedynym sukcesem, którym będzie mógł się pochwalić Ratusz - będzie rozładowanie korków dookoła Stadionu.
Trasa Tysiąclecia z tramwajem nie powstanie, bo jest zbyt droga.
Chcesz tramwajów na Trasie Tysiąclecia - zrób tak, by nie miała ona szans powstać przed 2012 rokiem.
Jeśli Ratusz zrozumie, że nie ma szans na pochwalenie się inwestycją przed 2012 rokiem, nie będzie mu się spieszyło, a pieniądze wydane na pośpiech (praca na trzy zmiany kosztowna jest) będą mogły zostać wydane na trasę tramwajową.
A wówczas będzie to element systemu komunikacyjnego Warszawy.
Bastian pisze:Mamy decydentów idiotów, nawet na błędach się nie potrafią uczyć. Cóż, cała nadzieja w Zielonym Mazowszu... (przypominam, że to moja prywatna opinia).
Cała nadzieja w Zielonym Mazowszu, bo nawet ludzie zajmujący się systemami komunikacyjnymi nie mają pojęcia o polityce...
X
Obelgi i złośliwości proszę słać na priva.
Odpowiem w miarę możliwości.
Odpowiem w miarę możliwości.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Rzekłbym, że raczej odwrotnie...Ksenofont pisze:nawet ludzie zajmujący się systemami komunikacyjnymi nie mają pojęcia o polityce...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
To niektórzy mieszkańcy Alej zdołali pewnie zapomnieć ten dźwięk, który im towarzyszył przez ponad 40 lat - iiiiiiiiiuuuuuiiiiGlonojad pisze:No cóż. A dzisiaj na Alejach 13N zawitało (26) - ale trasa Tysiąclecia niepotrzebna, skądże.
Teoretycznie można by było, ale wówczas należy rozbudowac istniejący układ, np. z 2x2 do 2+3 lub coś podobnego, idiotycznego zresztą. Poza tym dochodzi kwestia gwarancji na wykonane prace i ogólna niechęc do zmieniania czegoś co z takim mozołem zbudowano (uzgodnienia) - patrz Rondo ZSpatryk148 pisze:ale była też mowa o pozostawieniu miejsca na tory z jednej strony. wiec specustawą sie jej nie da wywłaszczyc, skoro nie bedzie wywłaszczona teraz.
Panie Marcinie! Witamy na forum!!Ksenofont pisze:Przeczytaj to, co powiedział Marcin Ochmański (ten z biura prasowego Ratusza): Planowana Trasa Tysiąclecia to element układu drogowego potrzebny do obsługi Stadionu Narodowego. Gdybyśmy budowali ją razem z linią tramwajową, nie byłoby szans, żeby zdążyć na Euro 2012.
Przeczytaj to, co ja wypisuję tutaj od tygodnia:
Planowana Trasa Tysiąclecia to element układu drogowego potrzebny wyłącznie do obsługi Stadionu Narodowego.
Poza tym naprawdę mam wielką ochotę zablokować T1000-lecia, jesli będzie bez tramwaju.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Naucz się wreszcie durniu*, od czego która klasa techniczna drogi ma służyć.Ksenofont pisze:Nie kłam proszę, że ul. Tysiąclecia ma obsługiwać otoczenie.XGlonojad pisze:O problemach z kolizją obsługi otoczenia z tramwajem (a przecież ul. Tysiąclecia ma właśnie obsługiwać otoczenie! ) nie wspomnę,
[ Dodano: Pon 09 Lut, 2009 23:30 ]
Strategicznym błędęm TW było nieprzywrócenie 13N na pierwszy miesiąć po przywróceniu ruchu w Alejach. Mieszkańcy zapomnieli, z czym porównywali...tarantula01 pisze:To niektórzy mieszkańcy Alej zdołali pewnie zapomnieć ten dźwięk, który im towarzyszył przez ponad 40 lat - iiiiiiiiiuuuuuiiiiGlonojad pisze:No cóż. A dzisiaj na Alejach 13N zawitało (26) - ale trasa Tysiąclecia niepotrzebna, skądże.
ROTFL.Panie Marcinie! Witamy na forum!!
* - z przyjemnością graniczącą z perwersją łyknę warna.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Przecież jest napisane, żeby obelgi i złośliwości słać na priva.Glonojad pisze:Naucz się wreszcie durniu*, od czego która klasa techniczna drogi ma służyć.Ksenofont pisze:Nie kłam proszę, że ul. Tysiąclecia ma obsługiwać otoczenie.X
[...]
* - z przyjemnością graniczącą z perwersją łyknę warna.
@ Moderator: Czy można temu userowi nie dawać żadnych ostrzeżeń?
Tak ładnie się zaprezentował...
X
Obelgi i złośliwości proszę słać na priva.
Odpowiem w miarę możliwości.
Odpowiem w miarę możliwości.
Glonojad pisze:Naucz się wreszcie durniu*, od czego która klasa techniczna drogi ma służyć.
Weź sobie do serca poniższe:Glonojad pisze:* - z przyjemnością graniczącą z perwersją łyknę warna.
Mówi masochista do sadysty: "Bij mnie, bij mnie". "A nie, nie, nie..." - odpowiedział sadysta.
To nie jest miejsce na przedstawianie uwag do pracy modteamu.Ksenofont pisze:@ Moderator: Czy można temu userowi nie dawać żadnych ostrzeżeń?
Tak ładnie się zaprezentował...
Proszę wrócić do meritum!
[ Dodano: Wto 10 Lut, 2009 12:56 ]
Powodzenia.tarantula01 pisze:Poza tym naprawdę mam wielką ochotę zablokować T1000-lecia, jesli będzie bez tramwaju.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Znaczy się warn na prośbę nie sprawia takiej frajdy? Bo nie złapałem...
Ad meritum - tu jest ewidentny dylemat moralny - blokować w imię lepszego rozwiązania, uciekając się do sposobów NIMBYów? Czy nie blokować, godząc się na rozwiązanie wadliwe, w imię utrzymania czystych rąk... ale czy te ręce będą czyste? Czy to jednak nie będzie grzech zaniechania? Czy, jeśli prawo daje prawo partycypacji tak mocne, by blokować, to jest to rzeczywiście działanie niemoralne, jeśli prawo to jest wykorzystane zgodnie z jego duchem - zapewniania realizacji projektów lepszych?
Ad meritum - tu jest ewidentny dylemat moralny - blokować w imię lepszego rozwiązania, uciekając się do sposobów NIMBYów? Czy nie blokować, godząc się na rozwiązanie wadliwe, w imię utrzymania czystych rąk... ale czy te ręce będą czyste? Czy to jednak nie będzie grzech zaniechania? Czy, jeśli prawo daje prawo partycypacji tak mocne, by blokować, to jest to rzeczywiście działanie niemoralne, jeśli prawo to jest wykorzystane zgodnie z jego duchem - zapewniania realizacji projektów lepszych?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Czy z tramem (czy tam rezerwa) REALNIE patrzac ma to szanse powstac w podobnym terminie, co ten na ktory ratusz ma najwyrazniej cisnienie (koniec 2011 czy tam 2q2012)?
Bo jesli okaze sie ze pozniej, czyli najpewniej za pozno z pkt widzenia rzadzacych patrzac, to skonczy sie na tym ze powstanie tylko pld odcinek, a reszta poleci na ilestam lat na polke. Nagle okaze sie ze za wysokie koszty spoleczne i w ogole strasznie to drogie przez tyle wyburzen.
Winny bedzie oczywiscie kto? Tramwaje.
Blokujac czyli przeciagajac w nieskonczonosc caly proces ryzykuje sie to samo co wyzej - winny kto? Wiadomo.
Sa w ogole brane pod uwage jakies awaryne opcje, albo inaczej czy sa technicznie mozliwe i w miare sensowne finansowo?
Typu do kaweczynskiej potem nad torami, wzdluz naczelnikowskiej i torow do zaby.
Pomijajac sama zabe, chyba na targowku miedzy obwodnica srodmiescia, a torami by sie zmiescily?
Bo jesli okaze sie ze pozniej, czyli najpewniej za pozno z pkt widzenia rzadzacych patrzac, to skonczy sie na tym ze powstanie tylko pld odcinek, a reszta poleci na ilestam lat na polke. Nagle okaze sie ze za wysokie koszty spoleczne i w ogole strasznie to drogie przez tyle wyburzen.
Winny bedzie oczywiscie kto? Tramwaje.
Blokujac czyli przeciagajac w nieskonczonosc caly proces ryzykuje sie to samo co wyzej - winny kto? Wiadomo.
Sa w ogole brane pod uwage jakies awaryne opcje, albo inaczej czy sa technicznie mozliwe i w miare sensowne finansowo?
Typu do kaweczynskiej potem nad torami, wzdluz naczelnikowskiej i torow do zaby.
Pomijajac sama zabe, chyba na targowku miedzy obwodnica srodmiescia, a torami by sie zmiescily?
Może trzeba wpierw zastanowić jaki cel komu przyświeca.Tm pisze: Poza tym czy metoda działania ZM jest taka zła? Może lepiej jak wszystko będzie powstawać z opóźnieniami, ale za to zrobione dobrze.
ZM to organizacja typu BANANA i protestuje z powodów ideologicznych, a nie merytorycznych. Przez te kilka lat wiele widziałem, sposoby wielu NGO, i widzę już dokładnie róznice pomiędzy ekologami, a pseudoekologami. Dla tych pierwszych celem działania jest ochrona przyrody i środowiska, a dla tych drugich przyroda to tylko narzędzie.
Oczywiście, że lepiej by powstawało wszystko później, ale za to dobrze. Pewnych błędów nie da się potem już poprawić. Najlepiej jednak, by powstawało to szybko i dobrze.
Wczoraj mieli oddać do użytku kładkę dla pieszych nad Al.Niepodległosci. Kładka odbudowywana od 2 lat (w tym półtora roku to uzgodnienia i pozwolenia).
Jeśli ktoś wierzy w to, że w ciągu 3 lat zbuduje drogę 2 x 2 z tunelem pod Dw. Wschodnimi i jakimiś estakadami, mając tylko jak dotąd wizje, i nic poza tym, to nalezy wsadzić go w kaftan bezpieczeństwa, a nie pozwalac na rządzenie w stolicy.
Ostro było. Ale może Panowie - czas by zacząc planowac z sensem a nie na zasadzie zyczeniowej rodem z PRL - dom tu, a jezioro tam.
Jeśli nawwet nikt nic nie będzie robił, nic blokował, to pozwolenia, projekty i decyzje na TT będa nie wcześniej jak w 2013 roku. Nie trzeba nic blokowac, tylko wkładac w głowy urzędnikom, by zaczęli mysleć i planowac z sensem.
A jak będzie wiadomo, że trasa nie powstanie przed Euro (ciekawe kiedy urzędnicy przyznają się do tego - myśle, że dopiero po wyborach), nie będzie presji czasu i mozna będzie zbudowac TT od razu z tramwajem.
Uwazaj, żebyśmy Ci nie zablokowali modernizacji MłynarskiejGlonojad pisze:Czy nie blokować, godząc się na rozwiązanie wadliwe, w imię utrzymania czystych rąk... ale czy te ręce będą czyste?
Czy widzisz tylko dwie opcje?
1. Blokowac
2. Nic nie robić
Jak do tej pory nie musieliśmy niczego blokowac, by być skutecznymi (wbrew temu, co pisze ten Ksenofob)
W dniach 8,9 i 15.04.2009 będą konsultacje n/t trasy tysiąclecia.
8.04.2009 18:00 Kawęczyńska 36, Wyższa Szkoła Menedżerska (dla mieszkańców od Ronda Żaba do Al. Solidarności)
9.04.2009 18:00 Kawęczyńska 36, Wyższa Szkoła Menedżerska (dla mieszkańców od Al. Solidarności do PKP Warszawa Wschodnia)
15.04.2009 18:00 Podskarbińska 2, Centrum Promocji Kultury (dla mieszkanców od PKP Warszawa Wschodnia do Grochowskiej)
8.04.2009 18:00 Kawęczyńska 36, Wyższa Szkoła Menedżerska (dla mieszkańców od Ronda Żaba do Al. Solidarności)
9.04.2009 18:00 Kawęczyńska 36, Wyższa Szkoła Menedżerska (dla mieszkańców od Al. Solidarności do PKP Warszawa Wschodnia)
15.04.2009 18:00 Podskarbińska 2, Centrum Promocji Kultury (dla mieszkanców od PKP Warszawa Wschodnia do Grochowskiej)
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
http://www.zw.com.pl/artykul/244831,351 ... mulki.htmlTrasa przez Szmulki
kmaj 08-04-2009, ostatnia aktualizacja 08-04-2009 21:58
Budowa Trasy Tysiąclecia od ronda Żaba do Grochowskiej ma ruszyć w 2010 roku – obiecuje ratusz. Ale te deklaracje są mało realne.
3,2 km długości, dwa razy po dwa pasy szerokości, w tym wiadukt nad al. Solidarności i tunel pod torami obok Dworca Wschodniego. Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych zaprezentował wczoraj plany Trasy Tysiąclecia mieszkańcom podczas wymaganych przez UE konsultacji społecznych, które odbyły się przy Kawęczyńskiej.
Do końca grudnia Transprojekt Gdański ma dostarczyć projekt i pozwolenie na budowę tej trasy. Drogowcy zapłacą za to 8,3 mln zł. Według rzeczniczki ZMID Małgorzaty Gajewskiej, budowa ma ruszyć w 2010 roku. Władze Warszawy przewidziały na inwestycję na razie 150 mln zł. Planowany koniec – tuż przed Euro 2012.
Ten harmonogram będzie bardzo trudny do dotrzymania. Powód – niezbędne wyburzenia, w tym budynków komunalnych, których lokatorom trzeba znaleźć lokale zastępcze. Na dodatek wśród kolidujących z trasą znajduje się zabytkowy budynek przy ul. Mińskiej, który jest pod opieką konserwatora zabytków. Żeby ograniczyć wyburzenia, władze Warszawy zrezygnowały z budowy wzdłuż jezdni torów tramwajowych. I tak liczba budynków kolidujących z trasą spadła z 30 do 12 – 19 (w zależności od wariantu). Trasa Tysiąclecia bez torów staje się jednak coraz mniej użyteczna.
Według nieoficjalnych informacji, w kuluarach ratusza jest już rozważany czarny scenariusz: rezygnacja z budowy Trasy Tysiąclecia. Żaden z oficjeli nie chciał jednak tego potwierdzić pod nazwiskiem.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Te 30 budynków też jest uzależnione od wariantu. Ale używanie tej liczby jest wygodne dla demagogów.MeWa pisze:ŻW pisze:I tak liczba budynków kolidujących z trasą spadła z 30 do 12 – 19 (w zależności od wariantu). Trasa Tysiąclecia bez torów staje się jednak coraz mniej użyteczna.
Polityka złym doradcą w pracy!