![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Modernizacja trasy tramwajowej w ciągu trasy W-Z
Moderator: Wiliam
- a/p TALENT
- Posty: 1716
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Ja pierdziu. To najbliższe pół roku będzie istny sajgon. Jak teraz z Zacisza do roboty na Ursynów jeżdzę średnio po 1h 10min, to przez najbliższe pół roku będzie spokojnie ponad półtora godziny. Moim zdaniem powinni bardziej wzmocnić 25-kę, by były jakieś warunki przedostania się z wileniaka do metra. No i chwała za zmianę trasy 7-ki.
OK. Będą jakieś zastępcze linie łączące wileniak z Bankowym (bodajże Z-2 i Z-3) ale z racji zamknięcia tunelu będą musiały dziwnymi, pokręconymi objaździkami jeździć.
Wie ktoś czemu zamykają tunel w ogóle, bez pozostawienia buspasa tak jak na moście Ś-D?
OK. Będą jakieś zastępcze linie łączące wileniak z Bankowym (bodajże Z-2 i Z-3) ale z racji zamknięcia tunelu będą musiały dziwnymi, pokręconymi objaździkami jeździć.
Wie ktoś czemu zamykają tunel w ogóle, bez pozostawienia buspasa tak jak na moście Ś-D?
To są trasy Zetek http://prasowy.um.warszawa.pl/TrasaWZ/mapa_Zetki.gifKracho pisze:OK. Będą jakieś zastępcze linie łączące wileniak z Bankowym (bodajże Z-2 i Z-3) ale z racji zamknięcia tunelu będą musiały dziwnymi, pokręconymi objaździkami jeździć.
Wie ktoś czemu zamykają tunel w ogóle, bez pozostawienia buspasa tak jak na moście Ś-D?
O co chodzi Ci z tym tunelem? Przecież go nie zamykają. Zamykają do remontu wiadukt "Pancera" (który ponoć niesłusznie jest tak nazywany, bo nie istnieje od II wojny światowej). Autobus nim nie przejedzie bo się sypie...
No dobra. Analizowałem trasy linii zastępczych i nie znalazłem żadnej bezpośredniej między Wileńskim a Bankowym, stąd mój wniosek, że jeśli bezpośrednio się nie dało, a most będzie powiedzmy że otwarty, to pewnie tunel będzie zamknięty. Teraz już wiem, który odcinek trasy będzie nieprzejezdny w ogóle.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
190 i Z-4Kracho pisze:nie znalazłem żadnej bezpośredniej między Wileńskim a Bankowym
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Remont kończy się przy Jagiellońskiej, więc nic nie tkną, a szkoda bo prawdopodobnie autobus wjeżdżając na tram-buspas z przystanku spod cerkwi będzie musiał się przepychać przez korek.
Jeśli nic nie ruszą to wezmą się za to dopiero przy budowie metra
Jeśli nic nie ruszą to wezmą się za to dopiero przy budowie metra
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
Po co mają tam ruszać, żeby znowu rozkopać przy budowie II linii metra?SławekM pisze:Bo 160 to za mało, a tam jakoś tłumy nie wysiadają...Ale w drugą stronę się i tak nie da. Poza tym 162 z Targówka będzie dowozić do PKP Stadion.
Odnośnie remontu trasy W-Z. Czy będą wymieniane rozjazdy na Dw. Wileńskim, czyli przystosowanie do nowego układu przystanków , za skrzyżowaniem?
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.
-
- Posty: 2848
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
-
- Posty: 2848
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A tak przy okazji dzisiaj do Biura Koordynatora trafiło pismo SISKOMu - wniosek o tor postojowy - załącznik:
![Obrazek](http://radny.com.pl/robocze/zawrotka.jpg)
Ciekawe, czy coś z tego wyjdzie?
Chodzi o wykonanie normalnej pętli technicznej, czyli, aby pozostała zawrotka i ten dodatkowy tor po remoncie z możliwością wykorzystania.
![Obrazek](http://radny.com.pl/robocze/zawrotka.jpg)
Ciekawe, czy coś z tego wyjdzie?
Chodzi o wykonanie normalnej pętli technicznej, czyli, aby pozostała zawrotka i ten dodatkowy tor po remoncie z możliwością wykorzystania.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Przede wszystkim kwestia podstawowa: przy awarii na moście w stronę Pragi, do potoku od strony Pragi dokładamy równy mu potok zawracający. Nie wytrzyma tego ani przepustowość przystanku i świateł przy pl. Bankowym (w rezultacie w korku staną także tramwaje jadące z mostu), ani zasilanie energetyczne.
W przypadkach awaryjnych istotniejsza byłaby pełna gwiazda - możliwość skręcenia w lewo i objechania przez most Gdański.
W przypadkach awaryjnych istotniejsza byłaby pełna gwiazda - możliwość skręcenia w lewo i objechania przez most Gdański.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow