Koordynacje rozkładów
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
162 ze 160 tylko w jedną stronę, w drugą jest 4-11, a 512 minutę przed 162.Szamot pisze:162 było dorabiane do 159 (Gołkowska), a te do 501. A 160 do tegoż 162 (PKP Stadion). Ponadto 162 było dorabiane do linii Warszawa - Małkinia i kilku pomniejszych postulatów. Układ ten w sam sobie jest na tyle skomplikowany, że efekt z 517 - 3/7 jest i tak sukcesem.mateusz72 pisze:Mam takie zapytanie: Czy nie dałoby rady skoordynować 160 z 517 aby nie przyjeżdżały razem na przystanek?
Ps. A wysmienite pojęcie o koordynacji się zwykle ma dopóki samemu się nie weźmie za rozkłady jazdy. Chyle czola przed tymi na forum, który nim się wezmą za krytykę znajdą choć połowę ograniczeń związanych z uzyskaniem tejże koordynacji.
Jest po prostu za dużo linii, 512 i 160 powinno być jedną linią dopóki 512 nie wróci na most.
Oczywiście, że przy obecnym układzie koordynacja jest trudna.
ŁK
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
A byłyby możliwości techniczne wjazdu autobusem na górę przez Karową?Dęboszczak pisze:Mi się wydaje, że obie linie powinny z tego mostu zniknąć 512 do rozpiłowania a 160 przez M-ŚD na Wolę.
Jakaś Solina może dałaby radę, wtedy oczywiście już nie z Targówka,
choć może jakieś połączenie ze 140, skoro to ostatnie musi istnieć...
Mnie się wydaje że coś jednak tą Królewską powinno jeździć,
bo tak wiele się nie zmieniło, a kiedyś było 160 i 460 naprzemiennie,
oba na przeguby (460 przynajmniej w połowie) i pamiętam, że tłok
był z jednej strony do przyst. Królewska, a z drugiej popołudniami nie dało
się usiąść już od tego przystanku. Teraz oczywiście 160 padło przez Świętokrzyski.
Co do 512 to nie wiem dlaczego ktoś się uparł, żeby nie było połączenia
Pragi z ciągiem Żwirki i Wigury i Rakowcem mimo, że przez tyle lat
doskonale ono funkcjonowało (dopóki nie zamknięto mostu).
Naprawdę przesiadka do metra przy Ratuszu i przesiadka do czegoś
2 stacje dalej to chyba nie jest docelową i dobrą polityka.
Na Wolę jest 190+410, a przy Wileńskim można się przesiąść do jednego
z 60 tramwajów na godzinę które tam jadą.
Po co mnożyć byty kasując relacje unikalne?
Może jest coś, czego nie widzę, ale nie mam visuma i nie jestem analitykiem KM.
ŁK
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36679
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nie. Nie na stałe, znaczy się.Łukasz pisze:A byłyby możliwości techniczne wjazdu autobusem na górę przez Karową?
Naprawdę szkoda Kapucyńskiej, którą i tak nikt nie jeździ
Mi by najbardziej pasowało 151, ale czy dałoby się ją wyjąć z patelnii?Łukasz pisze:Mnie się wydaje że coś jednak tą Królewską powinno jeździć
Wystarczy jedna przesiadkaŁukasz pisze:Naprawdę przesiadka do metra przy Ratuszu i przesiadka do czegoś
2 stacje dalej to chyba nie jest docelową i dobrą polityka.
A tu się zgadzam, ale gdzie to mnożenie bytów?Łukasz pisze:Po co mnożyć byty kasując relacje unikalne?
410 nie bardzo jest i wątpię, by było - nie bardzo jest sens zajmować wolne sloty na trambuspasie solówkami.Łukasz pisze:Na Wolę jest 190+410
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Raczej tak. Tylko na TK byłoby zupełnie bez sensu wobec 111.Bastian pisze:Mi by najbardziej pasowało 151, ale czy dałoby się ją wyjąć z patelnii?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Nie sądzę, ale to idealne miejsce dla zakręcenia 107Bastian pisze:Nie. Nie na stałe, znaczy się.Łukasz pisze:A byłyby możliwości techniczne wjazdu autobusem na górę przez Karową?
Naprawdę szkoda Kapucyńskiej, którą i tak nikt nie jeździ
Mi by najbardziej pasowało 151, ale czy dałoby się ją wyjąć z patelnii?Łukasz pisze:Mnie się wydaje że coś jednak tą Królewską powinno jeździć
Sposoby są dwa:
KRUCZA - AL.JEROZOLIMSKIE - NOWY ŚWIAT + KRAKOWSKIE P. - KRÓLEWSKA - MARSZAŁKOWSKA
albo
MARSZAŁKOWSKA - KRÓLEWSKA - KRAKOWSKIE P. - MIODOWA - SENATORSKA - PL.BANKOWY
Przez Pl.Grzybowski może 512 jak jednak wróci na most (o czwórce też się mówiło, że się nie da)
jak już kogoś tak bardzo razi dublowanie metra (z powrotem przy centralnym przejazd przez pętlę na przykład, tak jak 504).
Ja tam nie wiem, ale ktoś kto jedzie okolic ZOO na Rakowiec musiałby się przesiąść raz przy Bankowym a drugi w Centrum albo gdzieś dalej.Bastian pisze:Wystarczy jedna przesiadkaŁukasz pisze:Naprawdę przesiadka do metra przy Ratuszu i przesiadka do czegoś
2 stacje dalej to chyba nie jest docelową i dobrą polityka.
Bastian pisze:A tu się zgadzam, ale gdzie to mnożenie bytów?Łukasz pisze:Po co mnożyć byty kasując relacje unikalne?410 nie bardzo jest i wątpię, by było - nie bardzo jest sens zajmować wolne sloty na trambuspasie solówkami.Łukasz pisze:Na Wolę jest 190+410
Skoro 160 ma jeździć na Wolę to raczej przecież też z Targówka, więc czy tak bardzo by się różniło od obecnego 410? Chyba że to będzie wreszcie to coś, co pojedzie z Bankowego na Bemowo przez Koło, ale tym czymś miało być coś do Centrum bardziej - teraz to trochę za długa relacja pokrywająca się z tramwajem, więc musiałoby być czerwone żeby chociaż omijać przystanki. Coś jak dawne 518 może.
ŁK
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36679
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
1/18/21 + 175? 16 + 301? Możliwości jest mnóstwo.Łukasz pisze:Ja tam nie wiem, ale ktoś kto jedzie okolic ZOO na Rakowiec musiałby się przesiąść raz przy Bankowym a drugi w Centrum albo gdzieś dalej.
Nie mam pojęcia, czy ma, ani w ogóle co to za pomysł. Kluczem tak czy owak są Groty. Tam muszą być solówki. A na moście ich być nie powinno.Łukasz pisze:Skoro 160 ma jeździć na Wolę to raczej przecież też z Targówka, więc czy tak bardzo by się różniło od obecnego 410?
Wreszcie? Jest przecież 23Łukasz pisze:Chyba że to będzie wreszcie to coś, co pojedzie z Bankowego na Bemowo przez Koło
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Ostatnio przeglądałem sobie rozkłady tramwajów pod katem kursów niskopodłogowych. Na przykład Włościańska w kierunku Ronda Babka w święteczne popołudnia. A oto i wyniki:
W sumie z 5 linii najczęściej niska podłogę można spotkac na 28 - co 75 minut!
Jedziemy dalej - ta sama pora, Budowlana, w kierunku centrum:
Kod: Zaznacz cały
11 | 33 40 49 53
12 |
13 | 00 33 44
14 | 15 19 25
15 | 23 33
Jedziemy dalej - ta sama pora, Budowlana, w kierunku centrum:
Kod: Zaznacz cały
11 | 24 45
12 | 26
13 | 01 09
14 | 15 19 54
15 | 16
- R-9 Chełmska
- Posty: 7775
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
187 jest z zupełnie innej bajki, ogólnie - każda linia jest w swoich układach rozkładowo-postojowo-koordynacyjnych i trudno dla tymczasowej zmiany to wszystko rozwalać. Nie oszukujmy się - wielkiego dramatu przez to na Gołkowskiej nie będzie, z domu ludzie wychodzą na konkretny kurs, z powrotem zaś obydwie linie nie grzeszą specjalną punktualnością...TGM pisze:Odstęp 3 (12) minut w międzyszczycie i 5 (15) w DS na 159&187 .
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
A w DS opóźniając np. odjazd 187 o trzy minuty nie rozwala się koordynacji ze 185 a wręcz poprawia.R-9 Chełmska pisze:187 jest z zupełnie innej bajki, ogólnie - każda linia jest w swoich układach rozkładowo-postojowo-koordynacyjnych i trudno dla tymczasowej zmiany to wszystko rozwalać. Nie oszukujmy się - wielkiego dramatu przez to na Gołkowskiej nie będzie, z domu ludzie wychodzą na konkretny kurs, z powrotem zaś obydwie linie nie grzeszą specjalną punktualnością...TGM pisze:Odstęp 3 (12) minut w międzyszczycie i 5 (15) w DS na 159&187 .
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.