Korki i zatory

Moderatorzy: Poc Vocem, Dantte

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 09 kwie 2009, 2:10

BJ.2052 pisze:1/Z-1 SB od 16.30. Wprowadzone przez instruktora na Kole.
Z-1 i tak wyjebane z rozkładu.
Flash8222 pisze:Ja nawet wiem kto :P Instruktor z głową na karku :)
Obaj wiemy:) Instruktor godny pochwały! I chuj z WDR :smile: =;

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 09 kwie 2009, 7:49

levar pisze:
BJ.2052 pisze:1/Z-1 SB od 16.30. Wprowadzone przez instruktora na Kole.
Z-1 i tak wyjebane z rozkładu.
Nad tą linią nie ma żadnej kontroli i możliwości uregulowana jej
Przecież chodzi aby ona przewiozła ludzi, a nie skrótami jeździła...

Awatar użytkownika
marcus
Posty: 612
Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
Lokalizacja: Ursus

Post autor: marcus » 09 kwie 2009, 7:53

tygrys pisze:Nad tą linią nie ma żadnej kontroli i możliwości uregulowana jej
Przecież chodzi aby ona przewiozła ludzi, a nie skrótami jeździła...
=D> Przecież wszystkie inne linie nie są od wożenia ludzi #-o Tylko Z-1 jest od tego...

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 09 kwie 2009, 7:56

marcus pisze:
tygrys pisze:Nad tą linią nie ma żadnej kontroli i możliwości uregulowana jej
Przecież chodzi aby ona przewiozła ludzi, a nie skrótami jeździła...
=D> Przecież wszystkie inne linie nie są od wożenia ludzi #-o Tylko Z-1 jest od tego...
tak, tylko "wyprostowanie" Z-1jest nierealne, a zabieranie wozów z tak obciążonej linii to idiotyzm

Powinno się skrócić wozy na ostatniego i utrzymywać regularność...

Awatar użytkownika
marcus
Posty: 612
Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
Lokalizacja: Ursus

Post autor: marcus » 09 kwie 2009, 7:58

tygrys pisze:Powinno się skrócić wozy na ostatniego i utrzymywać regularność...
Moje gratulacje. We wszystkich innych przypadkach przy prowadzeniu trybu SB robi się wszystko żeby uprzykrzyć życie pasażerom i uniemożliwić przejazd daną linią. Wyobraź sobie że SB nie służy jedynie skracaniu brygad, a ma również wymiar finansowy dla przewoźnika.

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 09 kwie 2009, 8:13

Misiek997 pisze:
tygrys pisze:na 157 i po godzince
i mamy kwiatki w stylu braku SB na tej lini. A było źle jak było na szczęśliwicach?
Rozumiem, że z tego samego powodu będzie trzeba zmienić trasę 175 i 188? Linie również łapią często gigantyczne opóźnienia a na 175 potrafią nawet po 3 wozy jeździć. Nikt nimi nie steruje.
Natomiast do godziny 13 wszystkie 157 jadące przez Rakowiec dość regularnie pojawiały się na przystankach co mnie bardzo zaskoczyło =D>
Podobna sytuacja występuje na 187, na tej linii nawet jak nie ma paraliżu na mieście potrafią zrobić się ogromne opóźnienia i kierowcy do zmiany przyjeżdżąją na dużym minusie. W takim razie powinna linia zmienić kraniec z Wojechowskiego gdzieś na Keniga by być objęta przez ekspedycję Ursus. Tylko , że na 187 kierowcy z MZA potrafią sami sobie zrobić SB umawiając się, że każdy odjeżdża z pętli w równych odstępach. Gdyby w Mobisie ktoś też wpadł na podobny pomysł to życie stałoby się odrazu przyjemniejsze dla kierowców i pasażerów :P

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 09 kwie 2009, 8:18

levar pisze:Z-1 i tak wyjebane z rozkładu.
Ale to SB było świetne, ponieważ zamiast 6-8 min. postoju na obu pętlach mieliśmy po 10-20 na Kole i 10-15 na Wileńskim :kekeke:

Awatar użytkownika
Desert
Zbanowany
Posty: 3030
Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
Lokalizacja: 100-(L)ica

Post autor: Desert » 09 kwie 2009, 8:20

Lepsze to niż nic :P
Obrazek
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam, bo mógłbym się mylić, ale ja się nie mylę."

Winio
Posty: 132
Rejestracja: 12 maja 2007, 11:55
Lokalizacja: 3033

Post autor: Winio » 09 kwie 2009, 10:15

Ponownie RZS, al. Prymasa Tysiąclecia, Powstańców Śl. od Hali Wola do Dywizjonu 303. Linia 184 od -20 do -40.

Misiek997
Zbanowany
Posty: 989
Rejestracja: 11 lis 2007, 17:54
Lokalizacja: nie interesuj się

Post autor: Misiek997 » 09 kwie 2009, 11:04

dzidek pisze:Rozumiem, że z tego samego powodu będzie trzeba zmienić trasę 175 i 188? Linie również łapią często gigantyczne opóźnienia a na 175 potrafią nawet po 3 wozy jeździć. Nikt nimi nie steruje.
Tylko pamiętaj że za sterowanie 157 odpowiada MZA a więc kierowcy z MZA dzwonią sobie na centralę i sie sterują a co ma robić mobilis? Zapieprzać w kólko? Jak jest przytomny driver to sam się steruja a jak ambitny no cóż...
dzidek pisze:Natomiast do godziny 13 wszystkie 157 jadące przez Rakowiec dość regularnie pojawiały się na przystankach co mnie bardzo zaskoczyło

burdel zaczął się po 15

dzidek pisze:Tylko , że na 187 kierowcy z MZA potrafią sami sobie zrobić SB umawiając się, że każdy odjeżdża z pętli w równych odstępach. Gdyby w Mobisie ktoś też wpadł na podobny pomysł to życie stałoby się odrazu przyjemniejsze dla kierowców i pasażerów
patrz wyżej.... MZa dzwoni na centralę a mobilis nie może nic i samemu trzeba się sterować. Jak było na szczęśliwicach to raz i postoje były spore i dwa była ekspedycja co by wszystkich równo sterowała...

Awatar użytkownika
marcus
Posty: 612
Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
Lokalizacja: Ursus

Post autor: marcus » 09 kwie 2009, 11:06

Powinien opóźnienie zgłosić do swojego dyspozytora na Ursus, a ten powinien się dogadać z centralą MZA. MZA steruje nie tylko swoimi brygadami na 157 ale całą linią.

Misiek997
Zbanowany
Posty: 989
Rejestracja: 11 lis 2007, 17:54
Lokalizacja: nie interesuj się

Post autor: Misiek997 » 09 kwie 2009, 11:10

marcus pisze:Powinien opóźnienie zgłosić do swojego dyspozytora na Ursus, a ten powinien się dogadać z centralą MZA. MZA steruje nie tylko swoimi brygadami na 157 ale całą linią.
tak powinno być ale i Ty i ja wiem jak to się odbywa :D róbta co chceta :D

Awatar użytkownika
marcus
Posty: 612
Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
Lokalizacja: Ursus

Post autor: marcus » 09 kwie 2009, 11:14

Misiek997 pisze:
marcus pisze:Powinien opóźnienie zgłosić do swojego dyspozytora na Ursus, a ten powinien się dogadać z centralą MZA. MZA steruje nie tylko swoimi brygadami na 157 ale całą linią.
tak powinno być ale i Ty i ja wiem jak to się odbywa :D róbta co chceta :D
Cóż, instruktor MZA powinien ruszyć swoją dupę i ustawić się na jednym z krańców i sterować brygadami, tak jak to na przykład miało miejsce wczoraj w przypadku Mobilisu na 713.

mrs
Posty: 205
Rejestracja: 15 sie 2008, 0:18

Post autor: mrs » 09 kwie 2009, 11:29

Chyba z powodu wczorajszego pożaru jeszcze ok. godziny 22 były stada:
2x175 w kierunku Placu Piłsudskiego (przystanek Centrum 05)
2x118 w kierunku Spartańskiej (DH Smyk 02)
2x521 w kierunku Szczęśliwic (Muzeum Narodowe 02)

Misiek997
Zbanowany
Posty: 989
Rejestracja: 11 lis 2007, 17:54
Lokalizacja: nie interesuj się

Post autor: Misiek997 » 09 kwie 2009, 11:32

do tego po 22
4X 157 na Gwiaździstą wpadło :D

Zablokowany