Rzeczywista potrzebaPrzegubowiec pisze: 119 – brygadę 1 w dzień powszedni obsłuży długi solaris z Ostrobramskiej;
![:shock: :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Ciekawe...Krzysiek_S pisze:Z Lucerny[ centrum] 1 brygada: więc 6:31, 8:52, 11:42, 14:02, 16:22, 18:41, 21:11 .
Z Centralnego : 5:00 , 7:27, 10:10, 12:40, 14:57,17:17,19:40,22:10 .
Chyba chodzi o kurs przed 8 do Bobrowieckiej i po 14 i 16 z, z Wawra najbardziej obciążone są kursy 6:51 i 7:12, ale raczej nie na tyle, żeby zmieniać na przeguba, ostatnio nie jeździłem.
Tak bylo kiedys, teraz kolo 7 rano juz do Wiazowny obie brygady przywoza po ~80 osob. Niemniej (a) SU18 to przesada (b) podaz powinno sie poprawic w szczycie a nie przez caly dzien, niestety za Ruty zawsze mieli dodatki w pogardzie.man1956 pisze:Podziwiam "chody" mieszkańców Glinianki, którzy - poza przegubem na 2/720 - załatwili sobie teraz SU 18 na 1/720. Przecież na odcinku Zakręt - Glinianka (czas przejazdu: 30 min. w jedną stronę) generalnie jeździ po kilka osób. Nie ma wystarczającej liczby SU 18 np. na 111, za to są na wożenie powietrza i niszczenie zawieszenia na dziurawych drogach gminy Wiązowna. Brawo.
Zarząd Transportu Miejskiego, jak sama nazwa wskazuje, jest organizatorem miejskiej komunikacji. Dlatego podmiejska powinna być traktowana drugorzędnie.Glonojad pisze:No cóż, zadupne gminy płacą to wymagają.
A odpowiesz mi mędrku, kto będzie korzystał z linii o tak "poprawionym" rozkładzieTwoje komentarze na temat fachowości natomiast, cóż ...
Teraz jest inna sytuacja, od tej jaka panowała wtedy. Jest teraz więcej autobusów niskopodłogowych, które powinny być lepiej zagospodarowane. Śmigają na dodatkach, podczas tego, gdy mogłyby pracować przez cały dzień na całkach.Lukasz436 pisze:Jeszcze 1,5 roku temu kolego narzekał że na 517 są same MAN-y... na trasie skróconej od strony Targówka. I tak źle i tak źle.
To się nazywa wygaszanie popytuZaciszaniN pisze:Gratuluję ZTMowi zeszmaconego rozkładu kolejnej linii jeżdżącej przez Dzielnicę Targówek. Po 176, 199, 202 padło na 140. Nie spodziewałem się, że zwiększenie postojów na krańcach odbędzie się kosztem i tak marnej częstotliwości. Ikarusy także musiały się pojawić - a jakże. przecież na zadupnych 722 i 730 muszą jeździć niskie. Brawo fahofcy![]()
![]()
Ale chyba długi solaris, to tutaj nie oznacza SU18, tylko SU15 (czyli po prostu solaris wielkopojemny), bo dlaczego przy 719 jest mowa o długich solarisach z Kleszczowej?man1956 pisze:Podziwiam "chody" mieszkańców Glinianki, którzy - poza przegubem na 2/720 - załatwili sobie teraz SU 18 na 1/720. Przecież na odcinku Zakręt - Glinianka (czas przejazdu: 30 min. w jedną stronę) generalnie jeździ po kilka osób. Nie ma wystarczającej liczby SU 18 np. na 111, za to są na wożenie powietrza i niszczenie zawieszenia na dziurawych drogach gminy Wiązowna. Brawo.