Komunikacja gminna z taryfą ZTM
Moderator: JacekM
Lesznowola płaci warbusowi coś ok. 2,4zł/km o ile dobrze pamiętam, do tego Warbus może sprzedawać bilety jednorazowe i honoruje WKM. Ztm płaci Lesznowoli za uznawanie WKM jakieś 20% kosztów około.Teokryt pisze:Kto komu i ile płaci za te linie?
Za co i ile dostaje ZTM za co WARBUS dostaje do Lesznowoli?
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Czemu nie miałby być chętny, na pewno na tym nie traci, uwierz:)Teokryt pisze:Poza tym ZTM jest jeszcze chętny na ten biznes czy jednak pomysł spalił na panewce?
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
ZTM jest chętny. Tylko już widać że jest to "impreza" dla gmin, które raczej są gotowe wyłożyć sporą gotówkę na stół, chyba że ktoś chce stworzyć takie "coś" jak komunikacja w Lesznowoli.Teokryt pisze:Poza tym ZTM jest jeszcze chętny na ten biznes czy jednak pomysł spalił na panewce?
Obecnie widać, że nawet ZTM nie ma pomysłu jak ma to funkcjonować. A przykład Lesznowoli pokazuje, że wszystko to funkcjonuje na poziomie podrzędnego wiejskiego PKS-a, a nie czegoś co jest (teoretycznie) elementem sieci komunikacyjnej ZTM. Nie sądzę aby wiele gmin było tym realnie zainteresowanych.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Frencher te twoje teorie spiskowe... Weź się wyprowadź na Śląsk...
Napiszesz może coś rozsądnego, a nie w kółko "ZTM to złodzieje, czyli wielki skok na podwarszawską kasę". Masz jednak uraz psychiczny do tej instytucji i to niezły...
No jednak jesteś głupi... To Lesznowola decydowała jakie chce mieć linie, gdzie mają jeździć i stawać, oraz jakie mają być kursy.Frencher pisze:A przykład Lesznowoli pokazuje, że wszystko to funkcjonuje na poziomie podrzędnego wiejskiego PKS-a, a nie czegoś co jest (teoretycznie) elementem sieci komunikacyjnej ZTM
Napiszesz może coś rozsądnego, a nie w kółko "ZTM to złodzieje, czyli wielki skok na podwarszawską kasę". Masz jednak uraz psychiczny do tej instytucji i to niezły...
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36870
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Jeżeli tak, to trzeba się uczyć na jej błędach, a nie nie uczyć wcale.
I kto to mówiSławekM pisze:Napiszesz może coś rozsądnego, a nie w kółko "ZTM to złodzieje, czyli wielki skok na podwarszawską kasę". Masz jednak uraz psychiczny do tej instytucji i to niezły...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Masz 100% racji. Szkoda tylko że jest to teoria.Bastian pisze:Jeżeli tak, to trzeba się uczyć na jej błędach, a nie nie uczyć wcale.
Bo gdybym wiedział, że ZTM obecnie w rozmowach o powstaniu kolejnych tego typu linii mówi, że wymogiem do nawiązania współpracy musi być określony typ taboru, w odpowiednim wieku oraz odpowiednia infrastruktura przystankowa to rozumiem.
Ale ZTM do dzisiaj postępuje na zasadzie - doprowadźcie do powstania linii, my to przyklepiemy, a potem zobaczymy jak będzie.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Dzięki, wiem chociaż na czym stoję...Bastian pisze:Jeżeli tak, to trzeba się uczyć na jej błędach, a nie nie uczyć wcale.
I kto to mówiSławekM pisze:Napiszesz może coś rozsądnego, a nie w kółko "ZTM to złodzieje, czyli wielki skok na podwarszawską kasę". Masz jednak uraz psychiczny do tej instytucji i to niezły...
(z perspektywy przeciętnego pasażera)Frencher pisze: A przykład Lesznowoli pokazuje, że wszystko to funkcjonuje na poziomie podrzędnego wiejskiego PKS-a, a nie czegoś co jest (teoretycznie) elementem sieci komunikacyjnej ZTM. Nie sądzę aby wiele gmin było tym realnie zainteresowanych.
Ja bym tak nie powiedział, w miare nowy tabor, praktycznie nie ma opóźnień, a że infrastruktura przystankowa nie jest cudowna, to co poradzić. Uważam, żę wydawanie więcej na nią mogło by się po prostu nie opłacić, a ludzi korzysta sporo i coraz więcej bym powiedział, także dlaczego jest tak źle, skoro jest tak dobrze.
A i prawie wszyscy kierowcy są bardzo mili:)
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Jest już w rozkładach jazdy odnośnik do rozkładów jazdy linii w Lesznowoli.
Ale uwaga: pod linkiem który jest na stronie ZTM kryje się trojan, a dokładnie to Trojan.Maliframe .
Wg. Nortona Internet Security trojan kryje się pod tym linkiem: http://www.lesznowola.pl/uploadf/mapa/index32.html
Ale uwaga: pod linkiem który jest na stronie ZTM kryje się trojan, a dokładnie to Trojan.Maliframe .
Wg. Nortona Internet Security trojan kryje się pod tym linkiem: http://www.lesznowola.pl/uploadf/mapa/index32.html
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
http://www.ztm.waw.pl/nowe_do_piaseczna.phpNowe linie do Piaseczna i Chotomowa
Sieć komunikacji podmiejskiej ciągle się rozwija. Dzięki współpracy Zarządu Transportu Miejskiego z samorządami Piaseczna i Jabłonny, po wakacjach uruchomione zostaną nowe linie obsługujące te gminy.
(...)
To nie koniec planów ZTM dotyczących komunikacji na terenie gminy Piaseczno. Prowadzone są obecnie rozmowy z władzami Piaseczna na temat uruchomienia linii lokalnych. Byłyby obsługiwane przez prywatnego przewoźnika, wyłonionego w przetargu ogłoszonym przez gminę. Obowiązywałyby w nich bilety ZTM. Takie rozwiązanie funkcjonuje już w autobusach czterech linii obsługujących gminę Lesznowola. Nowe połączenia umożliwiłyby mieszkańcom gminy, w tym np.: Bobrowca, Głoskowa, Złotokłosu czy ul. Julianowskiej, dojazd do stacji kolejowej w Piasecznie i linii autobusowych ZTM. Nowe połączenia mogłyby zostać uruchomione również po wakacjach.
Także na 1 września zaplanowano, wspólnie z władzami gminy Jabłonna, uruchomienie nowej linii, która kursowałaby z Żerania przez Jabłonnę do Chotomowa (z pominięciem Legionowa). Linia obsługiwałaby również osiedla położone wzdłuż obwodnicy Jabłonny. Podobnie jak w przypadku połączeń w Lesznowoli i w Piasecznie, byłaby obsługiwana przez prywatnego przewoźnika, wyłonionego w przetargu ogłoszonym przez gminę. Jej uruchomienie jest jednak uzależnione od wyników przetargu, a także od zarezerwowania przez gminę środków finansowych w swoim budżecie.