Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
drapka
- Posty: 3535
- Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
- Lokalizacja: tutejszy
Post
autor: drapka » 22 maja 2009, 18:59
nie bardzo wiem gdzie pytać, więc pytam tutaj - zapewne kazdy kierowca wie o co chodzi. Otóż przyuważyłem razu jednego, jak na 195 kierowca z innymi papierami wiózł taką zieloną chyba zafoilowaną kartę, która trochę przypominała świadectwo szkolne, a były tam jakieś pieczątki i m.in. wymienione przystanki: Tor Stegny, Ursynów Północny, Ursynów Południowy. Nie był to rozkład, bo ten tkwił na clipboardzie po lewo.
Pytanie brzmi: co to i po co i czemu akurat te przystanki?
Popatrz, jaka franca!
-
SławekM
- (solaris8315)
- Posty: 17699
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
-
Kontakt:
Post
autor: SławekM » 22 maja 2009, 19:05
Prędzej to była licencja na linię. Każdy przewoźnik musi ją mieć by obsługiwać daną linię ZTM.
-
JKTpl
- Posty: 3493
- Rejestracja: 12 lis 2008, 12:40
-
Kontakt:
Post
autor: JKTpl » 22 maja 2009, 19:17
Zezwolenie na prowadzenie przewozów na trasie. 189 jest jakże mądre (pomyłka możliwa)
OS. GÓRCZEWSKA - PKP Służewiec - Rzymowskiego - SADYBA
-
Adam G.
- Posty: 5443
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
- Lokalizacja: Żoliborz
Post
autor: Adam G. » 22 maja 2009, 21:31
114 ma jako punkt pośredni przystanek KS Spójnia, takie przykłady można mnożyć
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
noidea
-
JKTpl
- Posty: 3493
- Rejestracja: 12 lis 2008, 12:40
-
Kontakt:
Post
autor: JKTpl » 22 maja 2009, 21:36
Warte dodania jest to, że PKP Służewiec jest NŻ
![Aloha :aloha:](./images/smilies/aloha.gif)
-
Jamnik
- Posty: 3835
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:58
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Jamnik » 23 maja 2009, 0:19
Jest to wypis z zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
-
marcus
- Posty: 612
- Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
- Lokalizacja: Ursus
Post
autor: marcus » 23 maja 2009, 9:07
Tam są podane losowe przystanki, przewoźnik we wniosku składa całą listę wraz z mapą danej linii i przebiegiem tras wg ulic, a co tam będzie wybrane to chyba tylko w BDGiZ wiedzą
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
GCW
- Posty: 90
- Rejestracja: 15 lip 2007, 11:49
Post
autor: GCW » 23 maja 2009, 11:43
Jamnik pisze:Jest to wypis z zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
a czy wypis nie jest przypadkiem koloru różowego
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
gieoceławu
-
Jamnik
- Posty: 3835
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:58
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Jamnik » 23 maja 2009, 12:05
GCW pisze:Jamnik pisze:Jest to wypis z zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
a czy wypis nie jest przypadkiem koloru różowego
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Nie ten. Różowy jest wypis z licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
drapka
- Posty: 3535
- Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
- Lokalizacja: tutejszy
Post
autor: drapka » 24 maja 2009, 21:24
I każda brygada takie coś musi wozić? Czy to nie szkoda lasów?
Popatrz, jaka franca!
-
Jamnik
- Posty: 3835
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:58
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Jamnik » 24 maja 2009, 21:27
drapka pisze:I każda brygada takie coś musi wozić? Czy to nie szkoda lasów?
A w dodatku zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym jest wydawane zaledwie na rok, więc trzeba ciągle wymieniać.
![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
Na szczęście problem ten nie występuje z licencją na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, która jest ważna aż 30 lat.
![:grin: :grin:](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
pawcio
- Posty: 25428
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 24 maja 2009, 22:16
Jamnik pisze:A w dodatku zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym jest wydawane zaledwie na rok, więc trzeba ciągle wymieniać.
Mało który rozkład jest tyle czasu ważny. Spora większość jest wymieniana częściej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
marcus
- Posty: 612
- Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
- Lokalizacja: Ursus
Post
autor: marcus » 25 maja 2009, 8:47
Jamnik pisze:A w dodatku zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym jest wydawane zaledwie na rok, więc trzeba ciągle wymieniać.
![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
Na szczęście problem ten nie występuje z licencją na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, która jest ważna aż 30 lat.
![:grin: :grin:](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Niestety, ale nie masz racji - to, że w MZA licencje ważne są rok, zależy tylko od tego, że o taki czas ważności prosi przewoźnik - im dłuższy czas ważności (do 5 lat max OIDP) tym wyższa cena za zezwolenie. A jeśli chodzi o licencję to też może być dłużej ważna.
-
Jamnik
- Posty: 3835
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:58
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Jamnik » 25 maja 2009, 15:36
marcus pisze:Niestety, ale nie masz racji - to, że w MZA licencje ważne są rok, zależy tylko od tego, że o taki czas ważności prosi przewoźnik - im dłuższy czas ważności (do 5 lat max OIDP) tym wyższa cena za zezwolenie. A jeśli chodzi o licencję to też może być dłużej ważna.
Opisałem sytuację najczęściej spotykaną, gdyż w dyskusji była mowa o liniach obsługiwanych głównie przez MZA.