Trasa Łazienkowska i nie tylko

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25414
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 kwie 2009, 22:32

Do wakacji na pewno nic się nie zmieni. A 311 i Poligonowa to kwestia infrastruktury drogowej, która jest poza kompetencjami ZTM.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27425
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 kwie 2009, 22:33

mariow pisze:z wczesniejszych rozmów tu: dla wzmocnienie połączenie z Politechniki na Żwirki a przy okazji dla zapewnienia połaczenia Ursusa ze szpitalem Banacha (niedzwiadek troche płakał po zabraniu 191 .. )
Wzmocnienie 188 realizowałbym jednak przez wzmocnienie 188, a nie dokładanie kolejnej linii, która ominęłaby kluczowe dla tegoż 188 przystanki...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 16 kwie 2009, 22:34

Mam nadzieję, że przy jakiejkolwiek zmianie związanej ze 187, ta lub inna linia spełniająca zadanie 187 będzie miała przystanek NŻ przy Al. Wielkopolski.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5298
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 11 maja 2009, 18:11

TVN Warszawa pisze:Wiadukt na Marsa sypie się w oczach

- Wiadukt nad torami kolejowymi na Marsa jest tragicznym stanie - alarmują okoliczni mieszkańcy. Zrujnowany obiekt dosłownie się rozsypuje: kawałki betonu wciąż odpadają z konstrukcji i spadają na biegnącą pod wiaduktem ulicę. Co prawda drogowcy chcą całkowicie przebudować przeprawę, jednak na razie na inwestycję nie ma pieniędzy. Sprawą zajął się "Miejski reporter".
Wiadukt na Marsa został zbudowany blisko 30 lat temu. Przejazd pod nim może przyprawić nawet najbardziej odważnego kierowcę o skok adrenaliny: z wiaduktu regularnie odpadają spore elementy konstrukcji.

Z konstrukcji wiaduktu zieją przerdzewiałe pręty - fot. TVN Warszawa
- Czy to niebezpieczeństwo musi się przedłużać czy mamy szansę na zmianę - pyta Henryk Rybiński, który powiadomił o tej sprawie TVN Warszawa.

Wymienią nawierzchnię

- Stan wiaduktu jest regularnie monitorowany - zapewnia Urszula Nelken, rzecznik Zarządu Dróg Miejskich. Wyniki kontroli nie napawają optymizmem: choć wiadukt nie grozi zawaleniem, niebawem trzeba będzie wprowadzić na nim ograniczenie ruchu.

- Wkrótce zmniejszony zostanie dopuszczalny tonaż pojazdów, które mogą poruszać się po wiadukcie. Wymieniona zostanie również nawierzchnia, dzięki czemu ograniczone zostaną drgania - mówi Nelken. - To właśnie one są główną przyczyną osypywania się konstrukcji przeprawy - tłumaczy.
Jeśli ograniczenia dotkną tez autobusy i trzeba będzie puszczać solówki... Ograniczenie przystanków tego co jest teraz i uruchomienie linii tylko do Witolina powinno być nieuniknione :idea: .
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8424
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 11 maja 2009, 19:06

TGM pisze:Ograniczenie przystanków tego co jest teraz
Ale zmniejszenie ilości przystanków obecnych linii oznacza zmniejszenie dostępności punktów docelowych podróży również dla mieszkańców Zapłowiecza, więc nie jest to aż tak proste rozwiązanie...

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 12 maja 2009, 13:21

TVN Warszawa pisze:Co prawda drogowcy chcą całkowicie przebudować przeprawę, jednak na razie na inwestycję nie ma pieniędzy.
No jak urzędnicy woleli dać na Legię, by pozyskać względy TVN-u, to faktycznie na to zabrakło.
TVN Warszawa pisze:- Stan wiaduktu jest regularnie monitorowany - zapewnia Urszula Nelken, rzecznik Zarządu Dróg Miejskich. Wyniki kontroli nie napawają optymizmem: choć wiadukt nie grozi zawaleniem, niebawem trzeba będzie wprowadzić na nim ograniczenie ruchu.
Jakie ograniczenie? Jak można dawać ograniczenie w miejscu gdzie korek jest praktycznie przez cały dzień w obie strony? Gdzie już od dawien dawna brakuje co najmniej po jednym pasie w każdą stronę?

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 12 maja 2009, 17:05

a może tak sobie pojdziecie z gadkami politycznymi na WC i wrócicie ad meritum bo zdecydowanie wole poczytac o kwestiach związanych z KM na TŁ w tym temacie
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25414
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 12 maja 2009, 19:42

A ja wniosek poprzednika poprę kolorem swojego postu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36662
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 12 maja 2009, 20:05

Narozrabiałem, to i posprzątałem ;) Dyskusja o pieniądzach na stadion Legii, nagrody dla miejskich urzędników itp. przeniosła się do tematu "A teraz o polityce...".
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

man1956
Posty: 1574
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 25 maja 2009, 16:36

Wracam do kwestii silnej, czarnej linii na Trasie Ł (w związku z planowanym bus-pasem). Większość wypowiadających się na tym forum (w tym także i ja) postulowała przedłużenie 187 - po trasie 182 - do Os. Ostrobramska. Wiązałoby się to jednak z wycofaniem 187 z Czerniakowa.

Obserwuję od dawna napełnienie 187 na Wisłostradzie i teraz trochę się waham. Autobusy może nie są przeładowane, ale trochę osob nimi jeździ (wykorzystanie jest porównywalne np. ze 159 na podobnym odcinku).

Może więc zamiast zabierać 187 (ładnie skoordynowane ze 185) Czerniakowowi i Stegnom - do Witolina przedłużyć 191? Linia ta ma dobrą częstotliwość (10/15/20), więc chyba pasowałaby jak ulał do roli mocnej czarnej linii na Trasie Ł. Ciekaw jestem opinii forumowiczów.

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 25 maja 2009, 16:51

w tym temacie było już sporo o tym pisane

jest propozycja aby do Ursusa poszło 182 tyle że przez Banacha, a 187 byłoby skrócone od Stegien do DWZ (najprawdopodobniej).

191 dzieki swojej krótkiej trasie nie jest narażone na inne korki niż ursuskie a przede wszystkim na TŁ.
PURA VIDA!

man1956
Posty: 1574
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 25 maja 2009, 17:11

Ta propozycja wydaje mi się bardzo sensowna. Tylko czy to jest propozycja forumowiczów, czy może ZTM-u lub Dzielnicy, bo od tego, kto ją wysunął zależą szanse jej wcielenia w życie.

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 25 maja 2009, 18:22

A co zamiast 182 na Okęciu i Służewcu?
Obrazek

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 25 maja 2009, 18:39

7,9,35 + 189,401
Ew. 154 do Sasanki.
(też jestem przeciwny ale co zrobić ;-) )

Awatar użytkownika
jajcys
Posty: 743
Rejestracja: 13 kwie 2008, 20:24
Lokalizacja: Saska/Stacja Krwiodawstwa

Post autor: jajcys » 25 maja 2009, 18:56

reserved pisze:189,401
no, no, fajnie jest stracic pół dnia na Hynka :D
Obrazek
M-1 507 509 N22+N72

ODPOWIEDZ