Moderator: Wiliam
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 20 lip 2009, 19:10
SławekM pisze:Jarek pisze:Pierwsza linia [125] - dubel tramwaju, metra, tramwaju, kolei
O 190 powiem tak samo.
I skłamiesz
![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
.
190 pokrywa się z tramwajem na odcinku 5 odcinków międzyprzystankowych, z czego 3 będzie miał poprowadzone po torowisku.
A 125 co chwila obok jakiegoś tramwaju jedzie, o długodystansowym dublowaniu kolei nie wspominając.
Z tym metrem to trochę Jarek przesadził, tyle, że za rok Świętokrzyska pójdzie out, a jak wróci, to będzie już metro. A metrobusy to przecież nie jest sprawa do uruchomienia od jtura!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Post
autor: Bastian » 20 lip 2009, 19:13
SławekM pisze:I od kiedy 125 dubluje metro?
Jak sobie wyobrażasz buspas na Świętokrzyskiej lub na Tamce?
![:-s :-s](./images/smilies/eusa_eh.gif)
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
SławekM
- (solaris8315)
- Posty: 17699
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
-
Kontakt:
Post
autor: SławekM » 20 lip 2009, 19:14
Glonojad pisze:A 125 co chwila obok jakiegoś tramwaju jedzie,
Tutaj mogę się kajać
Glonojad pisze:o długodystansowym dublowaniu kolei nie wspominając.
Tu bym polemizował
Wyciąć w diabły 125
![Razz ;P](./images/smilies/tongue.gif)
Jeździło jak 26, to przerzucili na Świętokrzyską, by jechało się lepiej. I tak źle i tak nie dobrze
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
yavorius
- Posty: 2355
- Rejestracja: 13 cze 2007, 15:11
- Lokalizacja: Prosto i w czwartek w prawo
Post
autor: yavorius » 20 lip 2009, 19:16
dzidek pisze:A widzisz sens utrzymywać częstą linię na lotnisko, która omija większość przystanków i powiedzmy tak samo częstą linię zwykłą?
Bo chciałbym zauważyć, że 175 w tej chwili jest podstawową linią dla przystanków Pomnik Lotnika (wojskowi z Sił Powietrznych WP), Banacha-Szpital (studenci z akademików), Uniwersytet Medyczny (studenci AM), Baleya i 1 Sierpnia (masa pracowników biurowców) do tego dochodzą przystanki: Rakowiec czy Sasanki z których korzystają mieszkańcy.
Lepiej jak wszyscy wylądują w jednej bardzo częstej linii niż dwóch słabszych.
Racja. Dzięki
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
JKTpl
- Posty: 3493
- Rejestracja: 12 lis 2008, 12:40
-
Kontakt:
Post
autor: JKTpl » 20 lip 2009, 19:23
dzidek pisze:Uniwersytet Medyczny (studenci AM)
W sezonach działkowych działkowcy z ROD Rakowiec też są silną grupą pasażerów (pozdrawiam
![Razz ;P](./images/smilies/tongue.gif)
)
-
ArturZaremba
- Posty: 10
- Rejestracja: 16 paź 2008, 14:53
Post
autor: ArturZaremba » 20 lip 2009, 19:40
Hmm zapowiada się powrót projektu E-7
Ursus Niedźwiadek - Al. Jerozolimskie - Wawelka - Trasa Łazienkowska - Ostrobramska - Os. Ostrobramska.
a tak w ogóle to po co tworzyć kolejny rodzaj linii jeśli mamy E-x. Literka M powinna zostać zarezerwowana dla metra. SKM maja S-x, to i metro powinno mieć M-x.
EDIT:
yavorius pisze:Ja bym raczej optował za linią ekspresową na lotnisko z Centralnego, tak jak w Łodzi (w sensie że ma tylko kilka przystanków, bo ona jeździ tylko wtedy, gdy na Lublinku coś ląduje
![:-" :-"](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
)...
Niedawno mielismy takie na kilka dni z okazji jakiegoś przyjazdu delegacji z UE. Z tego co pamietam ta linia muchy woziła
-
Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Post
autor: Bastian » 20 lip 2009, 19:43
ArturZaremba pisze:Hmm zapowiada się powrót projektu E-7
Ursus Niedźwiadek - Al. Jerozolimskie - Wawelka - Trasa Łazienkowska - Ostrobramska - Os. Ostrobramska.
Wątpię.
ArturZaremba pisze:a tak w ogóle to po co tworzyć kolejny rodzaj linii jeśli mamy E-x.
Mamy też Z-X, ale co ma jedno do drugiego? Metrobus to coś zupełnie innego, niż ekspres.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
mariow
- Posty: 2655
- Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
- Lokalizacja: Warszawa Ursus
Post
autor: mariow » 20 lip 2009, 19:43
wiesz, do Ursusa bym chciał, ale przecież stad nie da sie poza wakacjami wyjechac autobusem w rozsądnym czasie - wiec odpada niestety
PURA VIDA!
-
reserved
- Posty: 14640
- Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: reserved » 20 lip 2009, 21:49
Hm...skomentuję to krótko i treściwie zadając pytanie retoryczne...po co uruchamiać M90 skoro i tak po licznych postulatach pasazerów przekształci się ponownie w 190? Krok po kroczku... Nabierajcie się dalej na przyspieszone linie...jak na razie to dążymy to zrównania 5xx z 1xx.
![kwasny :/](./images/smilies/kwasny.gif)
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27437
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 20 lip 2009, 21:50
reserved pisze:po co uruchamiać M90 skoro i tak po licznych postulatach pasazerów przekształci się ponownie w 190?
Jakich postulatach? Pasażerowie będą pisać, żeby nie jeździło trambuspasem? Żeby kursowało co 20 minut?
![bredzisz :bredzisz:](./images/smilies/Bredzisz.gif)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
-
Maciek
- Posty: 3674
- Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Maciek » 20 lip 2009, 21:52
reserved pisze:Hm...skomentuję to krótko i treściwie zadając pytanie retoryczne...po co uruchamiać M90 skoro i tak po licznych postulatach pasazerów przekształci się ponownie w 190? Krok po kroczku... Nabierajcie się dalej na przyspieszone linie...jak na razie to dążymy to zrównania 5xx z 1xx.
![kwasny :/](./images/smilies/kwasny.gif)
Jakich znowu postulatach? Niby na co? Przecież M90 zachowa charakter linii zwykłej. Zmieni się tylko numer linii, dojdzie więcej brygad i jazda będzie się odbywała po bus pasach. Nic więcej.
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701
-
Rosa
- Posty: 4598
- Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
- Lokalizacja: os Wilga
Post
autor: Rosa » 20 lip 2009, 22:07
Jesli to ma być po prostu częstsze 190 to lepiej pieniądze wydane na zmiany tablic, promocje nowych pomysłów i premie dla twórców przeznaczyć na zapewnienie obecnej informacji pasażerskiej (bo tam podobno jest za mało kasy).
Jeśli natomiast ma to byc jakas nowa jakośc to z ocenami trzeba poczekać aż będzie faktycznie coś wiadomo, bo na papierze i w gazetach to juz duzo pieknych rzeczy widzielismy.
-
Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Post
autor: Bastian » 20 lip 2009, 22:16
Rosa pisze:premie dla twórców
Ha, ha, ha... Mit wiecznie żywy.
Zmiana oznaczeń
nie jest przesądzona, podobnie jak właściwie nic w tej sprawie. Ja bym zostawił stare.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
Websterek
- Posty: 628
- Rejestracja: 18 gru 2007, 21:02
- Lokalizacja: ZP 1145
Post
autor: Websterek » 20 lip 2009, 22:19
Ja też bym zostawił stare oznaczenia, bo to marnowanie kasy. Wkońcu kryzys, prawda?
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
mariow
- Posty: 2655
- Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
- Lokalizacja: Warszawa Ursus
Post
autor: mariow » 20 lip 2009, 22:43
kryzys to samospełniająca się przepowiednia napędzana własną siłą
BP NMSP
oznaczenia - nowe mogą byc ciekawe - wiele miast tak postepuje wprowadzając nowe systemy i chcąc wyróżnić elementy tegoż nowego systemu
PURA VIDA!