Metrobusy

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 lip 2009, 19:10

SławekM pisze:
Jarek pisze:Pierwsza linia [125] - dubel tramwaju, metra, tramwaju, kolei
O 190 powiem tak samo.
I skłamiesz :p.

190 pokrywa się z tramwajem na odcinku 5 odcinków międzyprzystankowych, z czego 3 będzie miał poprowadzone po torowisku.
A 125 co chwila obok jakiegoś tramwaju jedzie, o długodystansowym dublowaniu kolei nie wspominając.

Z tym metrem to trochę Jarek przesadził, tyle, że za rok Świętokrzyska pójdzie out, a jak wróci, to będzie już metro. A metrobusy to przecież nie jest sprawa do uruchomienia od jtura!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 20 lip 2009, 19:13

SławekM pisze:I od kiedy 125 dubluje metro?
Jak sobie wyobrażasz buspas na Świętokrzyskiej lub na Tamce? :-s
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 20 lip 2009, 19:14

Glonojad pisze:A 125 co chwila obok jakiegoś tramwaju jedzie,
Tutaj mogę się kajać :>
Glonojad pisze:o długodystansowym dublowaniu kolei nie wspominając.
Tu bym polemizował :>

Wyciąć w diabły 125 ;P Jeździło jak 26, to przerzucili na Świętokrzyską, by jechało się lepiej. I tak źle i tak nie dobrze ;)

Awatar użytkownika
yavorius
Posty: 2355
Rejestracja: 13 cze 2007, 15:11
Lokalizacja: Prosto i w czwartek w prawo

Post autor: yavorius » 20 lip 2009, 19:16

dzidek pisze:A widzisz sens utrzymywać częstą linię na lotnisko, która omija większość przystanków i powiedzmy tak samo częstą linię zwykłą?
Bo chciałbym zauważyć, że 175 w tej chwili jest podstawową linią dla przystanków Pomnik Lotnika (wojskowi z Sił Powietrznych WP), Banacha-Szpital (studenci z akademików), Uniwersytet Medyczny (studenci AM), Baleya i 1 Sierpnia (masa pracowników biurowców) do tego dochodzą przystanki: Rakowiec czy Sasanki z których korzystają mieszkańcy.
Lepiej jak wszyscy wylądują w jednej bardzo częstej linii niż dwóch słabszych.
Racja. Dzięki :)

Awatar użytkownika
JKTpl
Posty: 3493
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:40
Kontakt:

Post autor: JKTpl » 20 lip 2009, 19:23

dzidek pisze:Uniwersytet Medyczny (studenci AM)
W sezonach działkowych działkowcy z ROD Rakowiec też są silną grupą pasażerów (pozdrawiam ;P)

ArturZaremba
Posty: 10
Rejestracja: 16 paź 2008, 14:53

Post autor: ArturZaremba » 20 lip 2009, 19:40

Hmm zapowiada się powrót projektu E-7
Ursus Niedźwiadek - Al. Jerozolimskie - Wawelka - Trasa Łazienkowska - Ostrobramska - Os. Ostrobramska.

a tak w ogóle to po co tworzyć kolejny rodzaj linii jeśli mamy E-x. Literka M powinna zostać zarezerwowana dla metra. SKM maja S-x, to i metro powinno mieć M-x.

EDIT:
yavorius pisze:Ja bym raczej optował za linią ekspresową na lotnisko z Centralnego, tak jak w Łodzi (w sensie że ma tylko kilka przystanków, bo ona jeździ tylko wtedy, gdy na Lublinku coś ląduje :-" )...
Niedawno mielismy takie na kilka dni z okazji jakiegoś przyjazdu delegacji z UE. Z tego co pamietam ta linia muchy woziła

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 20 lip 2009, 19:43

ArturZaremba pisze:Hmm zapowiada się powrót projektu E-7
Ursus Niedźwiadek - Al. Jerozolimskie - Wawelka - Trasa Łazienkowska - Ostrobramska - Os. Ostrobramska.
Wątpię.
ArturZaremba pisze:a tak w ogóle to po co tworzyć kolejny rodzaj linii jeśli mamy E-x.
Mamy też Z-X, ale co ma jedno do drugiego? Metrobus to coś zupełnie innego, niż ekspres.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 20 lip 2009, 19:43

wiesz, do Ursusa bym chciał, ale przecież stad nie da sie poza wakacjami wyjechac autobusem w rozsądnym czasie - wiec odpada niestety
PURA VIDA!

reserved
Posty: 14640
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 20 lip 2009, 21:49

Hm...skomentuję to krótko i treściwie zadając pytanie retoryczne...po co uruchamiać M90 skoro i tak po licznych postulatach pasazerów przekształci się ponownie w 190? Krok po kroczku... Nabierajcie się dalej na przyspieszone linie...jak na razie to dążymy to zrównania 5xx z 1xx. :/

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27437
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 20 lip 2009, 21:50

reserved pisze:po co uruchamiać M90 skoro i tak po licznych postulatach pasazerów przekształci się ponownie w 190?
Jakich postulatach? Pasażerowie będą pisać, żeby nie jeździło trambuspasem? Żeby kursowało co 20 minut? :bredzisz:
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 3674
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek » 20 lip 2009, 21:52

reserved pisze:Hm...skomentuję to krótko i treściwie zadając pytanie retoryczne...po co uruchamiać M90 skoro i tak po licznych postulatach pasazerów przekształci się ponownie w 190? Krok po kroczku... Nabierajcie się dalej na przyspieszone linie...jak na razie to dążymy to zrównania 5xx z 1xx. :/
Jakich znowu postulatach? Niby na co? Przecież M90 zachowa charakter linii zwykłej. Zmieni się tylko numer linii, dojdzie więcej brygad i jazda będzie się odbywała po bus pasach. Nic więcej.
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 20 lip 2009, 22:07

Jesli to ma być po prostu częstsze 190 to lepiej pieniądze wydane na zmiany tablic, promocje nowych pomysłów i premie dla twórców przeznaczyć na zapewnienie obecnej informacji pasażerskiej (bo tam podobno jest za mało kasy).
Jeśli natomiast ma to byc jakas nowa jakośc to z ocenami trzeba poczekać aż będzie faktycznie coś wiadomo, bo na papierze i w gazetach to juz duzo pieknych rzeczy widzielismy.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 20 lip 2009, 22:16

Rosa pisze:premie dla twórców
Ha, ha, ha... Mit wiecznie żywy.

Zmiana oznaczeń nie jest przesądzona, podobnie jak właściwie nic w tej sprawie. Ja bym zostawił stare.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Websterek
Posty: 628
Rejestracja: 18 gru 2007, 21:02
Lokalizacja: ZP 1145

Post autor: Websterek » 20 lip 2009, 22:19

Ja też bym zostawił stare oznaczenia, bo to marnowanie kasy. Wkońcu kryzys, prawda? ;)

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 20 lip 2009, 22:43

kryzys to samospełniająca się przepowiednia napędzana własną siłą

BP NMSP

oznaczenia - nowe mogą byc ciekawe - wiele miast tak postepuje wprowadzając nowe systemy i chcąc wyróżnić elementy tegoż nowego systemu
PURA VIDA!

ODPOWIEDZ