Objazdy tramwajowe 2009
Moderator: Wiliam
- Petroniusz
- Posty: 658
- Rejestracja: 14 gru 2005, 7:44
- Lokalizacja: Gocław
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26877
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Się cholera OBOP znalazł.Adam G. pisze:nie będę komentował takich głupot, to "40" jest chyba wzięte z kosmosu nie mam już siły do tych waszych pseudo-badań.
[ Dodano: |29 Lip 2009|, 2009 08:35 ]
Biorąc pod uwagę, że nia Skierniewickiej pojawia się silne 24, 71 oraz na chwilę silne 26...JKTpl pisze:A czy "dziesiątek" wraca do kursowania rzadko?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A rzeczywisty przebieg chyba jeszcze inny. Na Dzikiej (tak naprzeciw StatOil) jest przystanek w kierunku Okopowej, na Okopowej (od Powązkowskiej na południe) bus-pas, zastanawia mnie natomiast bus-pas w drugą stronę na Okopowej przed Powązkowską - dlaczego jest nim trzeci pas od prawej (czyli prawy dla skręcających w Powązkowską) ?Paweł D. pisze:Oj, na mapce jest inny przebieg.banan33 pisze: Uruchomiona zostaje zastępcza linia autobusowa Z-5 kursująca na trasie: RONDO RADOSŁAWA - al. Jana Pawła II - Stawki - Okopowa - Towarowa - PL. ZAWISZY - Towarowa - Okopowa - al. Solidarności - Leszno - Okopowa - Dzika - RONDO RADOSŁAWA.
Przebieg trasy linii Z-5
No tylko chyba lekka przesada w DS z tym 17 co 15/20 min i w dodatku koordynacja z 5 (od Huty) taka sobie takt 4-11. W drugą stronę lepiej 7-8 takt, tylko ... jak ktoś dociera metrem to powinien jechać do Słodowca a jak ktoś z JP II to nie ma sensu podjeżdżać czymś do Radosława bo i tak trzeba będzie czekać na jedyną 17. Powiem szczerze liczyłem na 17 co 10 min w DSpawcio pisze:I do tego trzeba dążyć.Adam G. pisze:a 17 co 5 minut w szczycie zupełnie mnie zaspokaja
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26877
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
I co, codziennie przeprowadza badania ze wszystkich kursów we wszystkich przekrojach pomiarowych? Nie kompromituj się może, to, że wyniki pomiarów nie odpowiadają Twoim wyrywkowym subiektywnym obserwacjom nie oznacza, że są to pseudobadania.Adam G. pisze:ten OBOP przynajmniej obserwuje sprawę codziennieGlonojad pisze: Się cholera OBOP znalazł.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26877
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Możesz sobie wierzyć w co zechcesz. Tyle, że Ty masz przegląd JEDNEGO kursu, którym jedziesz co najwyżej.
BTW, w szczycie porannym tamtędy oczywiście nie jeździłem, ale w popołudniowym wolne miejsca siedzące w tramwajach odjeżdżających z M Marymont to norma, a nie pojedyncze kursy...
BTW, w szczycie porannym tamtędy oczywiście nie jeździłem, ale w popołudniowym wolne miejsca siedzące w tramwajach odjeżdżających z M Marymont to norma, a nie pojedyncze kursy...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
No tak, bo ludzie to bydło i muszą się gnieździć w zapchanych po dach pojazdach. Wkońcu, zapchany autobus / tramwaj jest wyznacznikiem zajebistej KM. Nie ważne, że ludzie dlatego mają głęboko w tylnej cześci ZTM i jego oferte komunikacyjną, bo mało kto chce jeździć jak sardynka i wąchać śmierdzącego współpasażera.
Przyzwyczajmy się więc, że to on tu jest zajebistytadeo pisze:bo Glonojad ma liczby, statystykę, rozumiesz, "mędrca szkiełko i oko" .
Badania te są tyle warte, co zdanie ZTM na temat 517 albo 510
[ Dodano: |2 Sie 2009|, 2009 14:09 ]
Ale to nie 510, 517 czy 504 są dobrymi liniami. Dobrą linią jest 207 na przykład. Albo 505, 522 i 106, których ZTM nie umie raz, a dobrze posłać w diabli.Websterek pisze:No tak, bo ludzie to bydło i muszą się gnieździć w zapchanych po dach pojazdach. Wkońcu, zapchany autobus / tramwaj jest wyznacznikiem zajebistej KM. Nie ważne, że ludzie dlatego mają głęboko w tylnej cześci ZTM i jego oferte komunikacyjną, bo mało kto chce jeździć jak sardynka i wąchać śmierdzącego współpasażera.