Objazdy tramwajowe 2009

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
JKTpl
Posty: 3493
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:40
Kontakt:

Post autor: JKTpl » 29 lip 2009, 0:31

A czy "dziesiątek" wraca do kursowania rzadko?

Awatar użytkownika
Petroniusz
Posty: 658
Rejestracja: 14 gru 2005, 7:44
Lokalizacja: Gocław

Post autor: Petroniusz » 29 lip 2009, 6:29

No właśnie, co będzie liniami mocnymi tym razem? 9, 17, 24 i 26 - coś jeszcze?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26877
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 lip 2009, 6:50

Adam G. pisze:nie będę komentował takich głupot, to "40" jest chyba wzięte z kosmosu :) nie mam już siły do tych waszych pseudo-badań.
Się cholera OBOP znalazł.

[ Dodano: |29 Lip 2009|, 2009 08:35 ]
JKTpl pisze:A czy "dziesiątek" wraca do kursowania rzadko?
Biorąc pod uwagę, że nia Skierniewickiej pojawia się silne 24, 71 oraz na chwilę silne 26...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

banan33
Posty: 97
Rejestracja: 16 cze 2008, 9:58

Post autor: banan33 » 29 lip 2009, 8:57

Glonojad pisze:
banan33 pisze:2009-07-28 | Kolejny etap remontu Trasy W-Z | Od dnia 3.08.br.
LINK!
CYTAT!!!
Żródło może być tylko jedno, że tak powiem oczywista oczywistość ;)

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 29 lip 2009, 21:03

Glonojad pisze:
Adam G. pisze:nie będę komentował takich głupot, to "40" jest chyba wzięte z kosmosu :) nie mam już siły do tych waszych pseudo-badań.
Się cholera OBOP znalazł.
ten OBOP przynajmniej obserwuje sprawę codziennie :) a 17 co 5 minut w szczycie zupełnie mnie zaspokaja ;)
noidea

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25623
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 29 lip 2009, 21:41

Adam G. pisze:a 17 co 5 minut w szczycie zupełnie mnie zaspokaja
I do tego trzeba dążyć.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 31 lip 2009, 0:08

Paweł D. pisze:
banan33 pisze: Uruchomiona zostaje zastępcza linia autobusowa Z-5 kursująca na trasie: RONDO RADOSŁAWA - al. Jana Pawła II - Stawki - Okopowa - Towarowa - PL. ZAWISZY - Towarowa - Okopowa - al. Solidarności - Leszno - Okopowa - Dzika - RONDO RADOSŁAWA.
Przebieg trasy linii Z-5
Oj, na mapce jest inny przebieg.
A rzeczywisty przebieg chyba jeszcze inny. Na Dzikiej (tak naprzeciw StatOil) jest przystanek w kierunku Okopowej, na Okopowej (od Powązkowskiej na południe) bus-pas, zastanawia mnie natomiast bus-pas w drugą stronę na Okopowej przed Powązkowską - dlaczego jest nim trzeci pas od prawej (czyli prawy dla skręcających w Powązkowską) ?

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 01 sie 2009, 0:30

pawcio pisze:
Adam G. pisze:a 17 co 5 minut w szczycie zupełnie mnie zaspokaja
I do tego trzeba dążyć.
No tylko chyba lekka przesada w DS z tym 17 co 15/20 min i w dodatku koordynacja z 5 (od Huty) taka sobie takt 4-11. W drugą stronę lepiej 7-8 takt, tylko ... jak ktoś dociera metrem to powinien jechać do Słodowca a jak ktoś z JP II to nie ma sensu podjeżdżać czymś do Radosława bo i tak trzeba będzie czekać na jedyną 17. Powiem szczerze liczyłem na 17 co 10 min w DS :sad:

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26877
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 01 sie 2009, 0:49

Adam G. pisze:
Glonojad pisze: Się cholera OBOP znalazł.
ten OBOP przynajmniej obserwuje sprawę codziennie :)
I co, codziennie przeprowadza badania ze wszystkich kursów we wszystkich przekrojach pomiarowych? Nie kompromituj się może, to, że wyniki pomiarów nie odpowiadają Twoim wyrywkowym subiektywnym obserwacjom nie oznacza, że są to pseudobadania.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Wernyhora
Posty: 32
Rejestracja: 26 mar 2009, 13:07
Lokalizacja: Bielany

Post autor: Wernyhora » 01 sie 2009, 23:51

Nie musi to tego oznaczać, ale w tak szczegółowe badania ZTM też nie wierzę, bo znaczyłoby to, że jakimś dziwnym trafem łapię się na kursy nadzwyczaj dobrze obłożone...
A co do 17, to obowiązkowo powinna kursować w DS co 7-8 min. Wobec likwidacji 78 jest to też jedyna linia na Popiełuszki. :-$

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26877
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 sie 2009, 10:42

Możesz sobie wierzyć w co zechcesz. Tyle, że Ty masz przegląd JEDNEGO kursu, którym jedziesz co najwyżej.

BTW, w szczycie porannym tamtędy oczywiście nie jeździłem, ale w popołudniowym wolne miejsca siedzące w tramwajach odjeżdżających z M Marymont to norma, a nie pojedyncze kursy...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 02 sie 2009, 10:51

ale też czy to źle? przeciez nie chodzi o to żeby ludzie jezdzili w scisku. komunikacja miejska nie wiąże sie juz chyba z brakiem wygody w podrozowaniu.
PURA VIDA!

Websterek
Posty: 628
Rejestracja: 18 gru 2007, 21:02
Lokalizacja: ZP 1145

Post autor: Websterek » 02 sie 2009, 12:26

No tak, bo ludzie to bydło i muszą się gnieździć w zapchanych po dach pojazdach. Wkońcu, zapchany autobus / tramwaj jest wyznacznikiem zajebistej KM. Nie ważne, że ludzie dlatego mają głęboko w tylnej cześci ZTM i jego oferte komunikacyjną, bo mało kto chce jeździć jak sardynka i wąchać śmierdzącego współpasażera.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 02 sie 2009, 14:06

tadeo pisze:bo Glonojad ma liczby, statystykę, rozumiesz, "mędrca szkiełko i oko" .
Przyzwyczajmy się więc, że to on tu jest zajebisty ;-)

Badania te są tyle warte, co zdanie ZTM na temat 517 albo 510 =D>

[ Dodano: |2 Sie 2009|, 2009 14:09 ]
Websterek pisze:No tak, bo ludzie to bydło i muszą się gnieździć w zapchanych po dach pojazdach. Wkońcu, zapchany autobus / tramwaj jest wyznacznikiem zajebistej KM. Nie ważne, że ludzie dlatego mają głęboko w tylnej cześci ZTM i jego oferte komunikacyjną, bo mało kto chce jeździć jak sardynka i wąchać śmierdzącego współpasażera.
Ale to nie 510, 517 czy 504 są dobrymi liniami. Dobrą linią jest 207 na przykład. Albo 505, 522 i 106, których ZTM nie umie raz, a dobrze posłać w diabli.

Websterek
Posty: 628
Rejestracja: 18 gru 2007, 21:02
Lokalizacja: ZP 1145

Post autor: Websterek » 02 sie 2009, 14:40

BJ pisze:Ale to nie 510, 517 czy 504 są dobrymi liniami. Dobrą linią jest 207 na przykład. Albo 505, 522 i 106, których ZTM nie umie raz, a dobrze posłać w diabli.
Wiesz, ja sie nie znam. Dla mnie zupełnie co innego decyduje o dobrej KM, niż u niektórych w ZTMie.

ODPOWIEDZ