Koniec ze zmianami w Komunikacji Miejskiej
Moderator: Wiliam
A teraz powiedz mi jak dzielenie linii E - 4 ma się do idei metrobusów. Przecież to zwrot o 180 stopni. Czytałem, że M mają powstać w wyniku łączenia linii. Poszła w publikę informacja, że pasażer po odjeździe jednego autobusu ma widzieć drugi. Czy zatem ZTM zamierza połączyć te linie
Jeden lud! Jeden wawkom! Jeden MeWa!
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Znaczy uważasz, że E-4 po wyjęciu z niej pasażerów z Nowodworów powinno jeździć tak samo często, jak z nimi?EMU 6011 pisze:Przyznałbym Ci w 100 % rację gdyby ZTM nie zmniejszył częstotliwości E - 4 a tylko ją skrócił i dodał E - 8.
Trzeba się było wycofać ze skrętu z Nowego Światu w Świętokrzyską - zmieniona została organizacja ruchu itp.EMU 6011 pisze:Ja twierdzę, że główną przyczyną spadku ilości pasażeórw na tej linii była zmiana przeprawy.
[ Dodano: |28 Sie 2009|, 2009 13:57 ]
Tych, które jadą razem. E-4 i E-8 nie jadą razem, bo obsługują zupełnie różne przystanki i różnych pasażerów.EMU 6011 pisze:Czytałem, że M mają powstać w wyniku łączenia linii.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Oczywiście że tak. Bo jeśli miała ta zmiana służyć tylko temu żeby wyłącznie mieszkańcy Tarchomina mogli się bić o miejsce w autobusie to nie ma to sensu. Pracież każda zmiana ma posłużyć poprawie komfortu podróży. Jeśli ścisk w E - 4 jest taki sam jak przed jej rozbiciem na E - 4 i E - 8 to po co ten szumBastian pisze:Znaczy uważasz, że E-4 po wyjęciu z niej pasażerów z Nowodworów powinno jeździć tak samo często, jak z nimi?EMU 6011 pisze:Przyznałbym Ci w 100 % rację gdyby ZTM nie zmniejszył częstotliwości E - 4 a tylko ją skrócił i dodał E - 8.
I autobus nie mógł zkręcić z Nowego Światu w lewo w Świętokrzyską przy wydzielonym pasieBastian pisze:Trzeba się było wycofać ze skrętu z Nowego Światu w Świętokrzyską - zmieniona została organizacja ruchu itp.EMU 6011 pisze:Ja twierdzę, że główną przyczyną spadku ilości pasażeórw na tej linii była zmiana przeprawy.
Jeden lud! Jeden wawkom! Jeden MeWa!
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia o podziale E4 i E8 to się nie ośmieszaj i nie wypowiadaj.EMU 6011 pisze:A teraz powiedz mi jak dzielenie linii E - 4 ma się do idei metrobusów. Przecież to zwrot o 180 stopni. Czytałem, że M mają powstać w wyniku łączenia linii. Poszła w publikę informacja, że pasażer po odjeździe jednego autobusu ma widzieć drugi. Czy zatem ZTM zamierza połączyć te linie
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Czepiacie się numerów linii. A ja cały czas powtarza, że czepiam się ogólnych celów reform przeprowadzanych przez ZTM. Dzielić czy łączyć Robić długie linie czy dowozówki Najpierw sobie przedyskutujcie jaka ta komunikacja ma być, a dopiero później wprowadzajcie zmiany. Linie podane w przykradach mają dowodzić braku jednolitych zasad postępowania ZTM. Dopiero jak takie wymyslicie i skonsultujecie wtedy będzie można robić jakieś projekty.
Jeden lud! Jeden wawkom! Jeden MeWa!
Dogmatyzm nigdy nikomu nie wyszedł na zdrowie.EMU 6011 pisze:A ja cały czas powtarza, że czepiam się ogólnych celów reform przeprowadzanych przez ZTM. Dzielić czy łączyć Robić długie linie czy dowozówki
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Przyjrzyj się szerokości pasów, a potem się wybierz do Inżyniera Ruchu i zadaj mu to samo pytanie.EMU 6011 pisze:I autobus nie mógł zkręcić z Nowego Światu w lewo w Świętokrzyską przy wydzielonym pasie
A skąd ja mam wiedzieć, po co szumisz? Bo nikt inny nie szumi.EMU 6011 pisze:Jeśli ścisk w E - 4 jest taki sam jak przed jej rozbiciem na E - 4 i E - 8 to po co ten szum
Ścisk jest mniejszy. Częstotliwość też. Ale łączna częstotliwość E-4 i E-8 jest większa. Jest sens łączyć 4 linie co 20 minut w jedną co 5 minut, ale nie da się (z przyczyn technicznych - postoje, rozkłady itp.) scalić dwóch linii co 4 minuty w jedną co 2 minuty.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Bardziej betoniarskiej i dogmatycznej instytucji niż ZTM ni widziałem. To jest właśnie ciekawe zjawiska, że przy całym schematyzmie postępowania ZTM wprowadził taki bałagan. Mam nadzieje, że ktoś po Was kiedyś posprząta.pawcio pisze:Dogmatyzm nigdy nikomu nie wyszedł na zdrowie.EMU 6011 pisze:A ja cały czas powtarza, że czepiam się ogólnych celów reform przeprowadzanych przez ZTM. Dzielić czy łączyć Robić długie linie czy dowozówki
[ Dodano: |28 Sie 2009|, 2009 14:24 ]
Mi za to nie płacą i zwykłym pasażerom też. Za to pasażer finansuje Was.Bastian pisze:Przyjrzyj się szerokości pasów, a potem się wybierz do Inżyniera Ruchu i zadaj mu to samo pytanie.EMU 6011 pisze:I autobus nie mógł zkręcić z Nowego Światu w lewo w Świętokrzyską przy wydzielonym pasie
Jeden lud! Jeden wawkom! Jeden MeWa!
PKP i spółki podległe.EMU 6011 pisze:Bardziej betoniarskiej i dogmatycznej instytucji niż ZTM ni widziałem.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
O ile jeździła . Dodaj jeszcze 24fik pisze:9.EMU 6011 pisze:Nie ale wskaż mi linię na alejach która jeździ częściej niż te kilkanaście lat temu
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Wpakowano by ją na Andersa, a potem na objazd, czy do kasacji?Emdegger pisze:503 nie pracuje tak jak trzeba, a Tarchomin domaga się połączeń z Wilsonem. Gdy wyszła dobra propozycja zmiany trasy, to ją udupiono. Chcieliście, więc macie.
516 oprócz mieszkańców Odkrytej, zasilane jest przede wszystkim nowymi mieszkańcami osiedli wzdłuż Sprawnej, a wkrótce ruszy lawina z osiedla przy Marcina z Wrocimowic (nawiasem mówiąc kolejne osiedle w Nowodworach z glinianą drogą dojazdową). Osiedle przy MzW jest wielkości połowy osiedla przy Aluzyjnej (Dąbrówka Wiślana) i leży w połowie drogi między pętlą Dąbrówka, a pętlą Nowodwory. Do 211 mają tak samo daleko jak do 516.Emdegger pisze:tramwaje na Jagiellońskiej, które dzięki uruchomieniu 516 wreszcie oprócz przewozu powietrza mogą do czegoś służyć
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Problem polega na tym, że niektórym zabrano stare i gorsze, a dano nowe, które szybko okazało się lepsze. Natomiast innym zabrano stare (robiąc burdel) i nie zdążono dać tego nowego, lepszego, bo wybory idą i trudnych reform przez rok czy dwa już być nie może.. To nie fair.Glonojad pisze:No teraz drodzy Forumowicze powinniście być przecież szczęśliwi! Nikt już Wam Waszej ukochanej linii nie skasuje, nikt lekkomyślnie nie wzmocni połączeń magistralnych, będzie cisza, spokój, nic się nie dzieje.
A że miasto żyje, rozwija się, zmienia?
Widzę dużo pozytywów zmian w km w różnych częściach Wawy, ale za czasów nowej ekipy akurat u mnie np. było już tylko gorzej, jak też w Starym Rembertowie.