Koniec ze zmianami w Komunikacji Miejskiej

Moderator: Wiliam

Czy układ komunikacyjny powinien się zmieniać?

Tak, jest jeszcze wiele do zrobienia.
111
88%
Nie, jest taki, jaki powinien być.
15
12%
 
Liczba głosów: 126

EMU 6011
Posty: 133
Rejestracja: 07 maja 2006, 19:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EMU 6011 » 28 sie 2009, 13:53

A teraz powiedz mi jak dzielenie linii E - 4 ma się do idei metrobusów. Przecież to zwrot o 180 stopni. Czytałem, że M mają powstać w wyniku łączenia linii. Poszła w publikę informacja, że pasażer po odjeździe jednego autobusu ma widzieć drugi. Czy zatem ZTM zamierza połączyć te linie :?:
Jeden lud! Jeden wawkom! Jeden MeWa!

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36836
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 28 sie 2009, 13:55

EMU 6011 pisze:Przyznałbym Ci w 100 % rację gdyby ZTM nie zmniejszył częstotliwości E - 4 a tylko ją skrócił i dodał E - 8.
Znaczy uważasz, że E-4 po wyjęciu z niej pasażerów z Nowodworów powinno jeździć tak samo często, jak z nimi?
EMU 6011 pisze:Ja twierdzę, że główną przyczyną spadku ilości pasażeórw na tej linii była zmiana przeprawy.
Trzeba się było wycofać ze skrętu z Nowego Światu w Świętokrzyską - zmieniona została organizacja ruchu itp.

[ Dodano: |28 Sie 2009|, 2009 13:57 ]
EMU 6011 pisze:Czytałem, że M mają powstać w wyniku łączenia linii.
Tych, które jadą razem. E-4 i E-8 nie jadą razem, bo obsługują zupełnie różne przystanki i różnych pasażerów.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

EMU 6011
Posty: 133
Rejestracja: 07 maja 2006, 19:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EMU 6011 » 28 sie 2009, 14:02

Bastian pisze:
EMU 6011 pisze:Przyznałbym Ci w 100 % rację gdyby ZTM nie zmniejszył częstotliwości E - 4 a tylko ją skrócił i dodał E - 8.
Znaczy uważasz, że E-4 po wyjęciu z niej pasażerów z Nowodworów powinno jeździć tak samo często, jak z nimi?
Oczywiście że tak. Bo jeśli miała ta zmiana służyć tylko temu żeby wyłącznie mieszkańcy Tarchomina mogli się bić o miejsce w autobusie to nie ma to sensu. Pracież każda zmiana ma posłużyć poprawie komfortu podróży. Jeśli ścisk w E - 4 jest taki sam jak przed jej rozbiciem na E - 4 i E - 8 to po co ten szum :?:
Bastian pisze:
EMU 6011 pisze:Ja twierdzę, że główną przyczyną spadku ilości pasażeórw na tej linii była zmiana przeprawy.
Trzeba się było wycofać ze skrętu z Nowego Światu w Świętokrzyską - zmieniona została organizacja ruchu itp.
I autobus nie mógł zkręcić z Nowego Światu w lewo w Świętokrzyską przy wydzielonym pasie :?:
Jeden lud! Jeden wawkom! Jeden MeWa!

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7843
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 28 sie 2009, 14:05

EMU 6011 pisze:A teraz powiedz mi jak dzielenie linii E - 4 ma się do idei metrobusów. Przecież to zwrot o 180 stopni. Czytałem, że M mają powstać w wyniku łączenia linii. Poszła w publikę informacja, że pasażer po odjeździe jednego autobusu ma widzieć drugi. Czy zatem ZTM zamierza połączyć te linie :?:
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia o podziale E4 i E8 to się nie ośmieszaj i nie wypowiadaj.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

EMU 6011
Posty: 133
Rejestracja: 07 maja 2006, 19:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EMU 6011 » 28 sie 2009, 14:11

Czepiacie się numerów linii. A ja cały czas powtarza, że czepiam się ogólnych celów reform przeprowadzanych przez ZTM. Dzielić czy łączyć :?: Robić długie linie czy dowozówki :?: Najpierw sobie przedyskutujcie jaka ta komunikacja ma być, a dopiero później wprowadzajcie zmiany. Linie podane w przykradach mają dowodzić braku jednolitych zasad postępowania ZTM. Dopiero jak takie wymyslicie i skonsultujecie wtedy będzie można robić jakieś projekty.
Jeden lud! Jeden wawkom! Jeden MeWa!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25761
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 sie 2009, 14:15

EMU 6011 pisze:A ja cały czas powtarza, że czepiam się ogólnych celów reform przeprowadzanych przez ZTM. Dzielić czy łączyć :?: Robić długie linie czy dowozówki :?:
Dogmatyzm nigdy nikomu nie wyszedł na zdrowie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36836
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 28 sie 2009, 14:16

EMU 6011 pisze:I autobus nie mógł zkręcić z Nowego Światu w lewo w Świętokrzyską przy wydzielonym pasie :?:
Przyjrzyj się szerokości pasów, a potem się wybierz do Inżyniera Ruchu i zadaj mu to samo pytanie.
EMU 6011 pisze:Jeśli ścisk w E - 4 jest taki sam jak przed jej rozbiciem na E - 4 i E - 8 to po co ten szum :?:
A skąd ja mam wiedzieć, po co szumisz? Bo nikt inny nie szumi.

Ścisk jest mniejszy. Częstotliwość też. Ale łączna częstotliwość E-4 i E-8 jest większa. Jest sens łączyć 4 linie co 20 minut w jedną co 5 minut, ale nie da się (z przyczyn technicznych - postoje, rozkłady itp.) scalić dwóch linii co 4 minuty w jedną co 2 minuty.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

EMU 6011
Posty: 133
Rejestracja: 07 maja 2006, 19:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EMU 6011 » 28 sie 2009, 14:21

pawcio pisze:
EMU 6011 pisze:A ja cały czas powtarza, że czepiam się ogólnych celów reform przeprowadzanych przez ZTM. Dzielić czy łączyć :?: Robić długie linie czy dowozówki :?:
Dogmatyzm nigdy nikomu nie wyszedł na zdrowie.
Bardziej betoniarskiej i dogmatycznej instytucji niż ZTM ni widziałem. To jest właśnie ciekawe zjawiska, że przy całym schematyzmie postępowania ZTM wprowadził taki bałagan. Mam nadzieje, że ktoś po Was kiedyś posprząta.

[ Dodano: |28 Sie 2009|, 2009 14:24 ]
Bastian pisze:
EMU 6011 pisze:I autobus nie mógł zkręcić z Nowego Światu w lewo w Świętokrzyską przy wydzielonym pasie :?:
Przyjrzyj się szerokości pasów, a potem się wybierz do Inżyniera Ruchu i zadaj mu to samo pytanie.
Mi za to nie płacą i zwykłym pasażerom też. Za to pasażer finansuje Was.
Jeden lud! Jeden wawkom! Jeden MeWa!

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7843
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 28 sie 2009, 14:39

EMU 6011 pisze:Bardziej betoniarskiej i dogmatycznej instytucji niż ZTM ni widziałem.
PKP i spółki podległe.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

dzidek
Posty: 7761
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 28 sie 2009, 15:36

Zaznaczyłem w ankiecie opcję numer 1 bo po tych wszystkich ostatnich i bieżących zmianach jest bardzo dużo do zrobienia by komunikacji powróciła do normalności...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 28 sie 2009, 18:30

EMU 6011 pisze:Nie ale wskaż mi linię na alejach która jeździ częściej niż te kilkanaście lat temu
9.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 28 sie 2009, 18:32

fik pisze:
EMU 6011 pisze:Nie ale wskaż mi linię na alejach która jeździ częściej niż te kilkanaście lat temu
9.
O ile jeździła . Dodaj jeszcze 24
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

EMU 6011
Posty: 133
Rejestracja: 07 maja 2006, 19:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EMU 6011 » 28 sie 2009, 18:59

rufio198 pisze:
fik pisze: 9.
O ile jeździła . Dodaj jeszcze 24
Kochani autobusową :D Przecież postawiłem tezę: po jakiego czorta buspas skoro od kilkunastu lat degraduje się autobusy na Jerozolimskich.
Jeden lud! Jeden wawkom! Jeden MeWa!

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 28 sie 2009, 21:39

Emdegger pisze:503 nie pracuje tak jak trzeba, a Tarchomin domaga się połączeń z Wilsonem. Gdy wyszła dobra propozycja zmiany trasy, to ją udupiono. Chcieliście, więc macie.
Wpakowano by ją na Andersa, a potem na objazd, czy do kasacji?
Emdegger pisze:tramwaje na Jagiellońskiej, które dzięki uruchomieniu 516 wreszcie oprócz przewozu powietrza mogą do czegoś służyć
516 oprócz mieszkańców Odkrytej, zasilane jest przede wszystkim nowymi mieszkańcami osiedli wzdłuż Sprawnej, a wkrótce ruszy lawina z osiedla przy Marcina z Wrocimowic (nawiasem mówiąc kolejne osiedle w Nowodworach z glinianą drogą dojazdową). Osiedle przy MzW jest wielkości połowy osiedla przy Aluzyjnej (Dąbrówka Wiślana) i leży w połowie drogi między pętlą Dąbrówka, a pętlą Nowodwory. Do 211 mają tak samo daleko jak do 516.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 28 sie 2009, 21:44

Glonojad pisze:No teraz drodzy Forumowicze powinniście być przecież szczęśliwi! Nikt już Wam Waszej ukochanej linii nie skasuje, nikt lekkomyślnie nie wzmocni połączeń magistralnych, będzie cisza, spokój, nic się nie dzieje.

A że miasto żyje, rozwija się, zmienia?
Problem polega na tym, że niektórym zabrano stare i gorsze, a dano nowe, które szybko okazało się lepsze. Natomiast innym zabrano stare (robiąc burdel) i nie zdążono dać tego nowego, lepszego, bo wybory idą i trudnych reform przez rok czy dwa już być nie może.. To nie fair.
Widzę dużo pozytywów zmian w km w różnych częściach Wawy, ale za czasów nowej ekipy akurat u mnie np. było już tylko gorzej, jak też w Starym Rembertowie.

ODPOWIEDZ