Koniec ze zmianami w Komunikacji Miejskiej

Moderator: Wiliam

Czy układ komunikacyjny powinien się zmieniać?

Tak, jest jeszcze wiele do zrobienia.
111
88%
Nie, jest taki, jaki powinien być.
15
12%
 
Liczba głosów: 126

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 28 sie 2009, 21:45

EMU 6011 pisze:
rufio198 pisze:O ile jeździła . Dodaj jeszcze 24
Kochani autobusową :D
175?
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

EMU 6011
Posty: 133
Rejestracja: 07 maja 2006, 19:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EMU 6011 » 28 sie 2009, 22:06

Nie. Jeszcze w 1995 jeździła co 5 minut. A po powrocie na Nowy Świat co 8. Co ciekawe w tych czasach 188 było co 6 min. Teraz zaledwie co 15.
Jeden lud! Jeden wawkom! Jeden MeWa!

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36836
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 28 sie 2009, 22:16

Znaczy, że komunikację zepsuto od 1995 roku? Hm, a od kiedy jest "obecna ekipa"? Oglądałeś częstotliwości np. w 2001 roku?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

EMU 6011
Posty: 133
Rejestracja: 07 maja 2006, 19:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EMU 6011 » 28 sie 2009, 22:23

Cały czas twierdzę, że od lat jest ten sam negatywny trend. Przykłąd: to co działo się z 501, 111 i 117 na Gocław. W minionych 2 latach nie zauważyłem żadnej poprawy jeśli chodzi o autobusy dzienne i tramwaje.
A o której linii częstotliwość Ci chodzi :?:
Jeden lud! Jeden wawkom! Jeden MeWa!

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 28 sie 2009, 23:47

EMU 6011 pisze:Nie. Jeszcze w 1995 jeździła co 5 minut.
To jest realna częstotliwość? Jakoś wątpię. Popatrz ile osób mieszkało wtedy w Warszawie, jakie były potrzeby przewozowe, a jak adekwatnie zwiększyła się ilość brygad. Na pewno coś Ci się nie zgodzi.
EMU 6011 pisze:Przykłąd: to co działo się z 501, 111 i 117 na Gocław.
Realnie poprawiona częstotliwość 111 i 117 w ostatnim czasie plus zamiast kretyńsko-kręcącego 501 sensowne i szybkie 507 nie licząć skasowania beznadziejnego 303 i dodaj do tego E-5. Aha i dodatkowo 20 000 nowych mieszkańców. W ciągu ostatnich kilkunastu lat.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 29 sie 2009, 0:07

EMU 6011 pisze:192 i 174 (skasowano autobus na Wołowskiej, a został dubel metra)
1) Gdzie jest Wołowska?
2) Jaki dubel metra?
EMU 6011 pisze:Miałeś jeszcze do tego 404 co 10 minut.
Puste i zawieszane w każde wakacje i święta z dziwaczną trasą.
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 29 sie 2009, 11:29

Krzysiek_S pisze:Pełny artykuł.
Gazeta Stołeczna pisze: Koniec z ciągłym zmienianiem tras w komunikacji
Jarosław Osowski

Ratusz przestraszył się gniewu zniecierpliwionych pasażerów i przed przyszłorocznymi wyborami możliwe są tylko drobne korekty w rozkładach jazdy
(...)
Dziennikarz mógłby się jeszcze spytać o wytłumaczenie kogoś z wyższego czy najwyższego szczebla. Jakaś podrzędna radna z PO na pewno o tym nie zdecydowała. Niech się Hanna Gronkiewicz Waltz tłumaczy.

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 29 sie 2009, 13:05

Zagłosowałem w ankiecie na opcję "tak, jest jeszcze wiele do zrobienia", chociaż uważam, że dobrze, że został postawiony szlaban na niekiedy bezmyślne zmiany, typu likwidacja 404, a w dodatku skrócenie 186. Szkoda, że ograniczenie tfurczej działalności trasowców nie zostało wymuszone wcześniej, bo połowa mieszkańców szeroko pojętej Ochoty nie straciłaby dwóch dobrych połączeń z Kołem, Bielanami i Tarchominem. Z drugiej strony dobrze, że w ogóle to nastąpiło (ukrócenie zamiarów poniektórych pracowników ZTMu), bo znając życie za jakiś czas 186 wchłoęłoby 414, z takiego samego powodu co 404. At tak przynajmniej (tak prędko) to nie natapi.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
Petroniusz
Posty: 658
Rejestracja: 14 gru 2005, 7:44
Lokalizacja: Gocław

Post autor: Petroniusz » 29 sie 2009, 15:14

EMU 6011 pisze:Cały czas twierdzę, że od lat jest ten sam negatywny trend. Przykłąd: to co działo się z 501, 111 i 117 na Gocław. W minionych 2 latach nie zauważyłem żadnej poprawy jeśli chodzi o autobusy dzienne i tramwaje.
Czytając Twoje wypowiedzi - a to Grochów, a to Tarchomin, a to Gocław - zaczynam się zastanawiać, w którym kawałku Warszawy mieszkasz i w jakiej relacji podróżujesz? Ergo - czy odczułeś przywołane przez Ciebie zmiany na własnej skórze.
Pytanie pomocnicze - czy np. podróżowałeś starym i nowym E-4 z przystanku np. Myśliborska i zauważyłeś różnicę po rozdzieleniu dwóch linii.

EMU 6011
Posty: 133
Rejestracja: 07 maja 2006, 19:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EMU 6011 » 29 sie 2009, 20:01

Od czasu likwidacji silnej linii E-4 nie jeżdżę tam komunikacją. Jeszcze raz powdażam, będę to robił do mojego lub ZTM końca, krytykuje niesprecyzowane założenia ogólnych zmian w komunikacji. ZTM działa chaotycznie i wybiurczo. W tej chwili najbardziej można być pewnym własnego samochodu lub roweru.
Jeden lud! Jeden wawkom! Jeden MeWa!

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 29 sie 2009, 22:49

Colony pisze:
EMU 6011 pisze:Nie. Jeszcze w 1995 jeździła co 5 minut.
To jest realna częstotliwość? Jakoś wątpię. Popatrz ile osób mieszkało wtedy w Warszawie, jakie były potrzeby przewozowe, ...
Zajrzyj do rocznika statystycznego, gdyby nie przyłączenie Wesołej doszedłbyś do wniosku, że od 1995 liczba mieszkańców Warszawy zmalała :grin: , przynajmniej tych płacących podatki w Warszawie a z tego się finansuje m.in komunikację miejską (no doszło jeszcze tzw. janosikowe, które dodatkowo uszczupliło dochody miasta).

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7843
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 30 sie 2009, 3:56

EMU 6011 pisze:Od czasu likwidacji silnej linii E-4.
Że jak? Ciekawe, ale mieszkańcy Tarchomina i Nowodworów w przytłaczającej większości chwalą ta likwidację i zastąpienie silnymi E4 i E8 do których wreszcie mogą się zmieścić.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 30 sie 2009, 7:50

Bo to jest raczej oczywiste, że zamiast ciągnąć 20 brygad przez 10 kilometrów, oszczędniej jest 10 brygad ciągnąć przez 6, a 10 przez 10 km z przystankami dopiero na ostatnich czterech.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36836
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 30 sie 2009, 9:19

Oczywiste tylko dla myślących, jak widać.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 30 sie 2009, 14:08

MisiekK pisze:
EMU 6011 pisze:Od czasu likwidacji silnej linii E-4.
Że jak? Ciekawe, ale mieszkańcy Tarchomina i Nowodworów w przytłaczającej większości chwalą ta likwidację i zastąpienie silnymi E4 i E8 do których wreszcie mogą się zmieścić.
Mieszkańcy Tarchomina i Nowodworów chwalą to rozdzielenie, ale zupełnie z innych powodów. Owszem, Tarchomin za to, że może wejść do E-4 w szczycie i po wejściu nie stać z twarzą na drzwiach, ale już w Nowodworach E-8 nazywane jest taksówką do metra - stąd Nowodworzanie nie lubią np. 508.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

ODPOWIEDZ