[Historia] Autobusy

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Abacab
Posty: 111
Rejestracja: 18 lut 2009, 8:05

Post autor: Abacab » 16 paź 2009, 14:12

Z moich notatek wynika iż

1331 to ex 222 WAA 572R później jako 1002 WI 59109

1692 to ex 317 WAA 998U

1693 to ex 250 WAA102U
natomiast wozy 54 i 64 zostały sprzedane do PKS Sokołów Podlaski oddz. Węgrów

[ Dodano: |16 Paź 2009|, 2009 14:14 ]
vip6744 pisze:A prosze Cię bardzo Abacabie, podaje kolejne pięć numerków czyli 9010-9014. Obsady tych wozów przedstawiają się w sposób następujący:
Kiedy obsada pozostałych numerów

Awatar użytkownika
vip6744
Posty: 642
Rejestracja: 13 lis 2008, 16:10
Lokalizacja: Ursus - elita stolicy.

Post autor: vip6744 » 16 paź 2009, 14:50

Abacab pisze: Kiedy obsada pozostałych numerów
Jak to kiedy - teraz. Numerki 9015-9020 wyglądają tak:

9015 I Jelcz MEX 272 I 1972-05.1979 I Rok produkcji - 1965 I ex 914 I
9015 I Jelcz PR100 I 01.07.1979-14.12.1982 I Rok produkcji - 1974 I ex 3319 I
9015 I IK 280.26 I 27.07.1985-12.03.1992 I Rok produkcji - 1980 I ex 2332 I

9016 I Jelcz MEX 272 I 1972-05.1979 I Rok produkcji - 1964 I ex 842 I
9016 I Jelcz PR100 I 01.07.1979-14.12.1982 I Rok produkcji - 1974 I ex 3322 I
9016 I IK 280.26 I 28.05.1985-21.12.1993 I Rok produkcji - 1980 I ex 2853 I

9017 I Jelcz MEX 272 I 1972-01.11.1979 I Rok produkcji - 1963 I ex 330 I
9017 I Jelcz PR100 I 01.09.1980-07.1983 I Rok produkcji - 1974 I ex 3371 I
9017 I IK 280.26 I 27.07.1985-12.1991 I Rok produkcji - 1980 I ex 2892 I

9018 I Jelcz MEX 272 I 1972-01.11.1979 I Rok produkcji - 1963 I ex 279 I
9018 I IK 280.11 I 29.11.1979-12.03.1992 I Rok produkcji - 1978 I ex 2003 I

9019 I Jelcz MEX 272 I 1972-05.1979 I Rok produkcji - 1963 I ex 361 I
9019 I Jelcz PR100 I 01.09.1980-10.1982 I Rok produkcji - 1973 I ex 3100 I
9019 I Jelcz PR110 I 29.09.1982-07.1987 I Rok produkcji - 1980 I ex 5600 I

9020 I Jelcz PR100 I 01.09.1980-03.1984 I Rok produkcji - 1974 I ex 3392 I
9020 I IK 260.04 I 30.06.1985-12.03.1992 I Rok produkcji - 1981 I ex 14 I

Jak będziecie mieć ochotę to piszcie - mam tego więcej :D
Pozdrawiam :!:

Awatar użytkownika
Janek1236
(viper1983)
Posty: 1115
Rejestracja: 24 kwie 2006, 15:28
Lokalizacja: Śródmieście/Bielany

Post autor: Janek1236 » 16 paź 2009, 21:14

Potrzebuję informacji o dalszych losach pogotów 674-R12 ex2194 z 1979 po przejściu do MZA, oraz 352-T7 ex2251 z 1979 po przejściu do TW.

beni
Posty: 2754
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 17 paź 2009, 10:07

Abacab pisze:Z moich notatek wynika iż

1331 to ex 222 WAA 572R później jako 1002 WI 59109

1692 to ex 317 WAA 998U

1693 to ex 250 WAA102U
natomiast wozy 54 i 64 zostały sprzedane do PKS Sokołów Podlaski oddz. Węgrów
1693 87ex64 sprzedany w 87 roku
1693'' 88ex250 kasacja w 1994 roku.

1692 87ex54 sprzedany w 87 roku
1692'' 88ex317 w 95 roku na 687R13 skasowany w 1996 roku


1331 cyfrówka zgadza się ex222 kwity po służyły dla poskładanego 1002'' a skasowanego w 2007 roku.


Vip@ co to za ikarus OSK 9019.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
vip6744
Posty: 642
Rejestracja: 13 lis 2008, 16:10
Lokalizacja: Ursus - elita stolicy.

Post autor: vip6744 » 17 paź 2009, 22:16

Już poprawiłem - nie zauważyłem tego 9019 #-o

beni
Posty: 2754
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 18 paź 2009, 20:54

Z pamiętnika MZA typ 260.02 i 260.04.
Zawieszone.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Abacab
Posty: 111
Rejestracja: 18 lut 2009, 8:05

Post autor: Abacab » 19 paź 2009, 9:06

beni pisze:Z pamiętnika MZA typ 260.02 i 260.04.
Dzieki odwaliłeś kawał dobrej roboty w wolnej chwili bedę porównywać z moimi zapiskami.
vip6744 pisze:Już poprawiłem - nie zauważyłem tego 9019 #-o
Kiedy dalsza część opowieści?

EDIT: Korekta tagów

Awatar użytkownika
Janek1236
(viper1983)
Posty: 1115
Rejestracja: 24 kwie 2006, 15:28
Lokalizacja: Śródmieście/Bielany

Post autor: Janek1236 » 19 paź 2009, 9:58

beni pisze:Z pamiętnika MZA typ 260.02 i 260.04.

Na ZIELONO - sprzedaż
Na CZERWONO - zezłomowane
Na CZARNO - przeniesione gdzie indziej lub użyte do budowy 280T4.
Jakie formatowanie zastosowałes do tego pliku? OpenOffice nie chce go otworzyć :sad:

beni
Posty: 2754
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 19 paź 2009, 10:18

Jeśli ściągnołeś spróbuj zmienić rozszerzenie na xlsx.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
vip6744
Posty: 642
Rejestracja: 13 lis 2008, 16:10
Lokalizacja: Ursus - elita stolicy.

Post autor: vip6744 » 19 paź 2009, 10:33

Odpowiadam na twoje pytanie Abacabie - dalsza część opowieści o szkoleniówkach nastąpi teraz - numerki 9021-9025 były takie:

9021 I Jelcz MEX 272 I 1972-05.1979 I Rok produkcji - 1965 I ex 965 I
9021 I Jelcz PR100 I 01.09.1980-06.1985 I Rok produkcji - 1974 I ex 3402 I
9021 I IK 280.26 I 16.02.1987-12.03.1992 I Rok produkcji - 1979 I ex 2790 I
Sprzedano go w 1992 roku do Lunaparku, gdzie przerejestrowano go na WGR 6079.
9021 I IK 280.70E I 02.12.1999- I Rok produkcji - 1995 I ex 5521 I

9022 I Jelcz MEX 272 I 1972-09.1979 I Rok produkcji - 1965 I ex 972 I
9022 I Jelcz PR100 I 01.09.1980-07.1983 I Rok produkcji - 1975 I ex 3488 I
9022 I IK 260.04 I 30.06.1985-12.03.1992 I Rok produkcji - 1981 I ex 16 I

9023 I Jelcz MEX 272 I 03.1975-05.1979 I Rok produkcji - 1968 I ex 417 I
9023 I Jelcz PR100 I 01.09.1980-10.1982 I Rok produkcji - 1973 I ex 3105 I
9023 I Jelcz PR110 I 29.09.1982-1987 I Rok produkcji - 1980 I ex 5602 I

9024 I Jelcz MEX 272 I 06.1975-09.1979 I Rok produkcji - 1965 I ex 1010 I
9024 I Jelcz PR100 I 01.09.1980-12.1983 I Rok produkcji - 1975 I ex 3541 I
9024 I IK 260.02 I 03.1984 - 18.05.1990 I ROk produkcji - 1982 I ex 237 > 802 I

9025 I Jelcz MEX 272 I 03.1975-05.1979 I Rok produkcji - 1966 I ex 1081 I
9025 I Jelcz PR100 I 01.09.1980-14.12.1982 I Rok produkcji - 1973 I ex 3138 I
9025 I IK 260.02 I 03.1984-30.10.1992 I Rok produkcji - 1982 I ex 238 > 402 I

To by się przedstawiało tak, jeśli chodzi o obsadę powyższych numerków. Orientuje się ktoś, do kiedy 9021 z trzeciej obsady był używany przez Lunapark :?: I pytanie do Beniego - a kiedy coś takiego będzie z przegubowcami jak to z solówkami :?:

beni
Posty: 2754
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 19 paź 2009, 10:48

9021''' > 1994/95 roku sprzedany do prywatnego odbiorcy pod Otwockiem. Do 2000 roku służył jako magazyn gratów. W 2001 roku został ostatecznie zutylizowany.

280 nie bawem.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
vip6744
Posty: 642
Rejestracja: 13 lis 2008, 16:10
Lokalizacja: Ursus - elita stolicy.

Post autor: vip6744 » 19 paź 2009, 11:16

Dzięki. A ja może jeszcze coś ciekawego tutaj umieszczę - tym razem informacje o sprzedażach Ikarusów 280 jako pogotowia techniczne i w całości. W swoich zapiskach elektronicznych mam takie oto rzeczy:

2040(ex2831) > Sprzedaż 24.10.1988 roku do WPK Słupsk jako IK 280/A
2044 > Sprzedaż w 07.2002 roku do PKS Piaseczno jako IK260.04 nr 80145
2047(ex2726) > Sprzedaż 23.01.1988 roku do MPK poznań jako IK 280/A nr 2281
2061 > Sprzedaż 19.03.2002 roku do Autoprevoz , LOZNICA (YU)
2062 > Sprzedaż 23.03.1988 roku do MPK Konin jako IK 280/A nr 153
2064(ex2885) > Sprzedaż 06.10.1988 roku do MPK Ostrów Wlkp. jako IK 280/A
2093 > Sprzedaż 22.06.1988 roku do MPK Włocławek jako IK 280/A
2097 > Sprzedaż we 09.2002 roku do firmy Borisov (BY)
2123 > Sprzedaż 03.07.1987 roku do IPJ Otowck-Świerk
2140(ex2975) > Sprzedaż 06.10.1988 roku do MPK Szczecin jako IK 280/A nr 187
2199 > Sprzedaż 27.01.1988 roku do PGK Stalowa Wola jako IK 280/A
2204 > Sprzedaż 02.12.1988 roku do Wodociągów jako IK 280/A nr 5-201
2209 > Sprzedaż 03.07.1987 roku do IPJ Otowck-Świerk
2226 > Sprzedaż 16.01.1989 roku do MPK Skarżysko-Kamienna jako IK280/A nr 354.

Z zajezdni Woronicza to by było na tyle. Następne informację będą z zajezdni Redutowa.

Abacab
Posty: 111
Rejestracja: 18 lut 2009, 8:05

Post autor: Abacab » 19 paź 2009, 12:46

[quote="vip6744"]Odpowiadam na twoje pytanie Abacabie - dalsza część opowieści o szkoleniówkach nastąpi teraz - numerki 9021-9025 były takie:

Dzięki i proszę o jeszcze.

[ Dodano: |19 Paź 2009|, 2009 13:25 ]
2064(ex2885) > Sprzedaż 06.10.1988 roku do MPK Ostrów Wlkp. jako IK 280/A
Z moich notatek wynika że jest to ex2886

2123 > Sprzedaż 03.07.1987 roku do IPJ Otowck-Świerk
2209 > Sprzedaż 03.07.1987 roku do IPJ Otowck-Świerk
oba jako Ikarusy 260.04 dwudrzwiowe

Awatar użytkownika
vip6744
Posty: 642
Rejestracja: 13 lis 2008, 16:10
Lokalizacja: Ursus - elita stolicy.

Post autor: vip6744 » 19 paź 2009, 13:56

Skoro tak to wpisuję kolejne szkoleniówki - numery z zakresu 9026-9029. Przedstawia się to tak:

9026 I Jelcz MEX 272 I 03.1975 - 05.1979 I ex 1083 I 1966 rok produkcji I
9026 I Jelcz PR100 I 01.09.1980 - 07.1983 I ex 3154 I 1973 rok produkcji I
9026 I IK 260.02 I 03.1984 - 07.04.1993 I ex 239 > 628 I 1982 rok produkcji I

9027 I Jelcz MEX 272 I 03.1975 - 09.1979 I ex 1087 I 1966 rok produkcji I
9027 I Jelcz PR100 I 01.09.1980 - 07.1983 I ex 3543 I 1975 rok produkcji I
9027 I IK 260.02 I 03.1984 - 04.12.1990 I ex 240 > 812 I 1982 rok produkcji I

9028 I Jelcz MEX 272 I 03.1975 - 05.1979 I ex 1091 I 1966 rok produkcji I
9028 I Jelcz PR100 I 01.09.1980 - 07.1983 I ex 3584 I 1975 rok produkcji I
9028 I IK 260.02 I 03.1984 - 22.03.1989 I ex 241 I 1982 rok produkcji I
9028 I IK 280.T4 I 22.03.1989 - 12.09.1996 I ex 9028, ex 241 I 1982 rok produkcji I

9029 I Jelcz MEX 272 I 03.1975 - 05.1979 I ex 1093 I 1966 rok produkcji I
9029 I Jelcz PR110 I 11.1982 - 12.1985 I ex 4496 I 1978 rok produkcji I

Na więcej wpisów tutaj w dniu dzisiejszym nie ma co liczyć. Ale może jutro... :D
A co do tego 2064 to zgadza się Abacabie - jest to ex 2886 wpisany na stan zajezdni Woronicza jako 2064 w dniu 29.10.1985 roku.

Awatar użytkownika
Janek1236
(viper1983)
Posty: 1115
Rejestracja: 24 kwie 2006, 15:28
Lokalizacja: Śródmieście/Bielany

Post autor: Janek1236 » 19 paź 2009, 15:03

Ponawiam pytanie o dalsze losy pogotów 674-R12 ex2194 i 352-T7 ex2251 z 79 r. po przejściu do MZA i TW.

ODPOWIEDZ