Odpowiadam na twoje pytanie Abacabie - dalsza część opowieści o szkoleniówkach nastąpi teraz - numerki 9021-9025 były takie:
9021 I Jelcz MEX 272 I 1972-05.1979 I Rok produkcji - 1965 I ex 965 I
9021 I Jelcz PR100 I 01.09.1980-06.1985 I Rok produkcji - 1974 I ex 3402 I
9021 I IK 280.26 I 16.02.1987-12.03.1992 I Rok produkcji - 1979 I ex 2790 I
Sprzedano go w 1992 roku do Lunaparku, gdzie przerejestrowano go na WGR 6079.
9021 I IK 280.70E I 02.12.1999- I Rok produkcji - 1995 I ex 5521 I
9022 I Jelcz MEX 272 I 1972-09.1979 I Rok produkcji - 1965 I ex 972 I
9022 I Jelcz PR100 I 01.09.1980-07.1983 I Rok produkcji - 1975 I ex 3488 I
9022 I IK 260.04 I 30.06.1985-12.03.1992 I Rok produkcji - 1981 I ex 16 I
9023 I Jelcz MEX 272 I 03.1975-05.1979 I Rok produkcji - 1968 I ex 417 I
9023 I Jelcz PR100 I 01.09.1980-10.1982 I Rok produkcji - 1973 I ex 3105 I
9023 I Jelcz PR110 I 29.09.1982-1987 I Rok produkcji - 1980 I ex 5602 I
9024 I Jelcz MEX 272 I 06.1975-09.1979 I Rok produkcji - 1965 I ex 1010 I
9024 I Jelcz PR100 I 01.09.1980-12.1983 I Rok produkcji - 1975 I ex 3541 I
9024 I IK 260.02 I 03.1984 - 18.05.1990 I ROk produkcji - 1982 I ex 237 > 802 I
9025 I Jelcz MEX 272 I 03.1975-05.1979 I Rok produkcji - 1966 I ex 1081 I
9025 I Jelcz PR100 I 01.09.1980-14.12.1982 I Rok produkcji - 1973 I ex 3138 I
9025 I IK 260.02 I 03.1984-30.10.1992 I Rok produkcji - 1982 I ex 238 > 402 I
To by się przedstawiało tak, jeśli chodzi o obsadę powyższych numerków. Orientuje się ktoś, do kiedy 9021 z trzeciej obsady był używany przez Lunapark
I pytanie do Beniego - a kiedy coś takiego będzie z przegubowcami jak to z solówkami