Nowe przystanki kolejowe w Warszawie

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 paź 2009, 21:05

Proponuję zaorać pociągi, metro, tramwaje, pięćsetki i ekspresy. Rozszerzyć zakres 1 strefy na 2 i 3 (KM). Na wszystkich przystankach w aglomeracji należy się co dokładnie 1 kurs na 30 minut, z czasem przejazdu do patelni z każdego przystanku dokładnie 45 minut i 23 sekundy. Udział kursów niskopodgłowych w obsłudze poszczególnych przystanków powinien wynosić dokładnie 70%, z czego co dokładnie co dziesiąty obsługiwany Neoplanem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Bucefał
Posty: 134
Rejestracja: 19 sty 2008, 13:05

Post autor: Bucefał » 26 paź 2009, 23:30

MeWa pisze:A o ile procent podróży wydłuży się czas przejazdu dla mieszkańców dojeżdżających z dalkszych miejscowości? Raczej niewielka część podróży...
Słuszny kierunek, ale bądźmy konsekwentni i pomnóżmy wynik razy 365 dni (minus weekendy i święta). A potem jeszcze wynik razy dwa bo przecież dojazd-powrót.

Natępnie policzmy plus/minus ilość pasażerów jeżdżących pomiędzy Ursusem, a Skierniewicami/Grodziskiem i pomnóżmy wynik. DZIĘKUJĘ.
Umowę sprzedaży WKD parafowali przedstawiciele zainteresowanych samorządów z wyjątkiem Warszawy. Prezydent Lech Kaczyński był wtedy chory i nie zdążył ustanowić swojego pełnomocnika. Stołeczni urzędnicy mieli uzupełnić brakujący podpis w ciągu kilku dni. Nie zrobili tego przed dwa lata.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 26 paź 2009, 23:59

Ale co Ci da taki zsumowany wynik (zresztą, jeśli być tak dokładnym - wypadałoby wynik skorygować o korzyści z tytułu skrócenia podróży mieszkańców Niedźwiadka)? I tak tego "straconego" czasu nie spożytkujesz inaczej. W perspektywie codziennych wyjazdów jest to raczej strata niezauważalna (i każdy pasażer w takiej perspektywie to będzie rozpatrywał).

Naturalnym procesem jest uruchamianie kolejnych przystanków wewnątrz miasta - służy zwiększaniu dostępności kolei. Myślę, że Niedźwiadek będzi emiał większe wykorzystanie niż Żwirki i Wigury czy Al. Jerozolimskie. Myślę nawet, że Niedźwiadek będzie miał większe potoki niż niektóre ISTNIEJĄCE przystanki na linii skierniewickiej.

Poza tym nikt nie zmusza Kolei Mazowieckiech do zatrzymywania pociągów na tym przystanku (jeśli to ma grozić rzekomymi ogromnymi stratami).
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7845
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 27 paź 2009, 0:27

Bucefał pisze:Skrajna głupota z tym Niedźwiadkiem.
Skrajną głupotą jest takie stwierdzenie.
Bucefał pisze:Niedźwiadka nie wystarcza 10 linii autobusowych i pętla pod nosem.
Po wybudowaniu stacji dojazd dla nich się o niebo polepszy, a autobusy będzie można wykorzystać na innych liniach, gdzie nie ma kolei.
Bucefał pisze:Komuś się chyba mięsza pociąg podmiejski z tramwajem.
Komuś się niezrozumiało zadań jakie powinna spełniać kolej w mieście.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 27 paź 2009, 9:09

Bucefał pisze:Słuszny kierunek, ale bądźmy konsekwentni i pomnóżmy wynik razy 365 dni (minus weekendy i święta). A potem jeszcze wynik razy dwa bo przecież dojazd-powrót.
genialne, długo nad tym myslałes? to jeszcze pomnóż sobie ile czasu stracisz:
- na wejscie gdzies schodami zamiast jechac windą
- przejscie chodnikiem zamiast na skróty po trawie
- stanie w dłuższej niż myslałes kolejce w hipermarkecie.
i pomnóż przez ilośc razy w roku kiedy te zdarzenia miały miejsce ](*,)

umiejetność liczenia w twoim wypadku jest widać znakomita, teraz czas nauczyć się myśleć ....

[ Dodano: |27 Paź 2009|, 2009 09:11 ]
MeWa pisze:Myślę nawet, że Niedźwiadek będzie miał większe potoki niż niektóre ISTNIEJĄCE przystanki na linii skierniewickiej.
to oczywiste - wystarczy wziąć pod uwagę że w zasięgu dojścia mieszka około 20 tys ludzi plus jeszcze Gołąbki
PURA VIDA!

Bucefał
Posty: 134
Rejestracja: 19 sty 2008, 13:05

Post autor: Bucefał » 27 paź 2009, 15:45

Nawet stosując wasze "tramwajowe" kryteria, to -jezeli już- najpierw powinna powstać stacja o nazwie "Parzniew".

Bez tego podtrzymuję opinię o dyskryminacji.
Umowę sprzedaży WKD parafowali przedstawiciele zainteresowanych samorządów z wyjątkiem Warszawy. Prezydent Lech Kaczyński był wtedy chory i nie zdążył ustanowić swojego pełnomocnika. Stołeczni urzędnicy mieli uzupełnić brakujący podpis w ciągu kilku dni. Nie zrobili tego przed dwa lata.

Małryc
Posty: 16
Rejestracja: 14 mar 2009, 10:08
Lokalizacja: Gmina miejsko-wiejska Brwinów

Post autor: Małryc » 27 paź 2009, 16:53

Michał on nie udaje...

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 27 paź 2009, 22:13

Bucefał pisze:Bez tego podtrzymuję opinię o dyskryminacji
najlepiej napisz o tym do Strasburga

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 28 paź 2009, 9:21

jasiu pisze:
Bucefał pisze:Bez tego podtrzymuję opinię o dyskryminacji
najlepiej napisz o tym do Strasburga
i najlepiej wyłącznie do Strasburga od razu, bez informowania nas tutaj o swoich pomysłach
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 28 paź 2009, 15:27

Tak się zastanawiam, czy nie warto byłoby zrobić p.o. w Rembertowie, na wysokości pętli Mokry Ług. I przedłużyć tam co drugą SKMkę, przy okazji odciążając nieco Rembertów... :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7845
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 28 paź 2009, 15:41

Wolfchen pisze:Tak się zastanawiam, czy nie warto byłoby zrobić p.o. w Rembertowie, na wysokości pętli Mokry Ług. I przedłużyć tam co drugą SKMkę, przy okazji odciążając nieco Rembertów... :-k
A eska międzytorowa do zmiany kierunku tam jest?
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 28 paź 2009, 16:29

MisiekK pisze:A eska międzytorowa do zmiany kierunku tam jest?
Nie wiem, ale chyba nie. W sumie do Rembertowa może jechać po niewłaściwym, kwestia odpowiedniego ułożenia rozkładu :-k

No, chyba, że zrobić tam przewiązkę + tor odstawczy, ale to chyba koszty będą większe, niż korzyści. Ewentualnie w Mokrym Ługu zrobić tylko peron, a SKMkę pociągnąć do Zielonki Bankowej, czy nawe Wołomina... Ale tu znowu musi być wola ze strony gmin.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 28 paź 2009, 19:09

MisiekK pisze: A eska międzytorowa do zmiany kierunku tam jest?
A po co?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 10 mar 2011, 0:11

102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 28 lip 2011, 22:50

http://www.rynek-kolejowy.pl/26064/Ursu ... stanku.htm
W przyszłym roku ma się rozpocząć budowa stacji Ursus Niedźwiadek.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

ODPOWIEDZ