Nowe przystanki kolejowe w Warszawie
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Proponuję zaorać pociągi, metro, tramwaje, pięćsetki i ekspresy. Rozszerzyć zakres 1 strefy na 2 i 3 (KM). Na wszystkich przystankach w aglomeracji należy się co dokładnie 1 kurs na 30 minut, z czasem przejazdu do patelni z każdego przystanku dokładnie 45 minut i 23 sekundy. Udział kursów niskopodgłowych w obsłudze poszczególnych przystanków powinien wynosić dokładnie 70%, z czego co dokładnie co dziesiąty obsługiwany Neoplanem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Słuszny kierunek, ale bądźmy konsekwentni i pomnóżmy wynik razy 365 dni (minus weekendy i święta). A potem jeszcze wynik razy dwa bo przecież dojazd-powrót.MeWa pisze:A o ile procent podróży wydłuży się czas przejazdu dla mieszkańców dojeżdżających z dalkszych miejscowości? Raczej niewielka część podróży...
Natępnie policzmy plus/minus ilość pasażerów jeżdżących pomiędzy Ursusem, a Skierniewicami/Grodziskiem i pomnóżmy wynik. DZIĘKUJĘ.
Umowę sprzedaży WKD parafowali przedstawiciele zainteresowanych samorządów z wyjątkiem Warszawy. Prezydent Lech Kaczyński był wtedy chory i nie zdążył ustanowić swojego pełnomocnika. Stołeczni urzędnicy mieli uzupełnić brakujący podpis w ciągu kilku dni. Nie zrobili tego przed dwa lata.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Ale co Ci da taki zsumowany wynik (zresztą, jeśli być tak dokładnym - wypadałoby wynik skorygować o korzyści z tytułu skrócenia podróży mieszkańców Niedźwiadka)? I tak tego "straconego" czasu nie spożytkujesz inaczej. W perspektywie codziennych wyjazdów jest to raczej strata niezauważalna (i każdy pasażer w takiej perspektywie to będzie rozpatrywał).
Naturalnym procesem jest uruchamianie kolejnych przystanków wewnątrz miasta - służy zwiększaniu dostępności kolei. Myślę, że Niedźwiadek będzi emiał większe wykorzystanie niż Żwirki i Wigury czy Al. Jerozolimskie. Myślę nawet, że Niedźwiadek będzie miał większe potoki niż niektóre ISTNIEJĄCE przystanki na linii skierniewickiej.
Poza tym nikt nie zmusza Kolei Mazowieckiech do zatrzymywania pociągów na tym przystanku (jeśli to ma grozić rzekomymi ogromnymi stratami).
Naturalnym procesem jest uruchamianie kolejnych przystanków wewnątrz miasta - służy zwiększaniu dostępności kolei. Myślę, że Niedźwiadek będzi emiał większe wykorzystanie niż Żwirki i Wigury czy Al. Jerozolimskie. Myślę nawet, że Niedźwiadek będzie miał większe potoki niż niektóre ISTNIEJĄCE przystanki na linii skierniewickiej.
Poza tym nikt nie zmusza Kolei Mazowieckiech do zatrzymywania pociągów na tym przystanku (jeśli to ma grozić rzekomymi ogromnymi stratami).
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Skrajną głupotą jest takie stwierdzenie.Bucefał pisze:Skrajna głupota z tym Niedźwiadkiem.
Po wybudowaniu stacji dojazd dla nich się o niebo polepszy, a autobusy będzie można wykorzystać na innych liniach, gdzie nie ma kolei.Bucefał pisze:Niedźwiadka nie wystarcza 10 linii autobusowych i pętla pod nosem.
Komuś się niezrozumiało zadań jakie powinna spełniać kolej w mieście.Bucefał pisze:Komuś się chyba mięsza pociąg podmiejski z tramwajem.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
genialne, długo nad tym myslałes? to jeszcze pomnóż sobie ile czasu stracisz:Bucefał pisze:Słuszny kierunek, ale bądźmy konsekwentni i pomnóżmy wynik razy 365 dni (minus weekendy i święta). A potem jeszcze wynik razy dwa bo przecież dojazd-powrót.
- na wejscie gdzies schodami zamiast jechac windą
- przejscie chodnikiem zamiast na skróty po trawie
- stanie w dłuższej niż myslałes kolejce w hipermarkecie.
i pomnóż przez ilośc razy w roku kiedy te zdarzenia miały miejsce
umiejetność liczenia w twoim wypadku jest widać znakomita, teraz czas nauczyć się myśleć ....
[ Dodano: |27 Paź 2009|, 2009 09:11 ]
to oczywiste - wystarczy wziąć pod uwagę że w zasięgu dojścia mieszka około 20 tys ludzi plus jeszcze GołąbkiMeWa pisze:Myślę nawet, że Niedźwiadek będzie miał większe potoki niż niektóre ISTNIEJĄCE przystanki na linii skierniewickiej.
PURA VIDA!
Nawet stosując wasze "tramwajowe" kryteria, to -jezeli już- najpierw powinna powstać stacja o nazwie "Parzniew".
Bez tego podtrzymuję opinię o dyskryminacji.
Bez tego podtrzymuję opinię o dyskryminacji.
Umowę sprzedaży WKD parafowali przedstawiciele zainteresowanych samorządów z wyjątkiem Warszawy. Prezydent Lech Kaczyński był wtedy chory i nie zdążył ustanowić swojego pełnomocnika. Stołeczni urzędnicy mieli uzupełnić brakujący podpis w ciągu kilku dni. Nie zrobili tego przed dwa lata.
A eska międzytorowa do zmiany kierunku tam jest?Wolfchen pisze:Tak się zastanawiam, czy nie warto byłoby zrobić p.o. w Rembertowie, na wysokości pętli Mokry Ług. I przedłużyć tam co drugą SKMkę, przy okazji odciążając nieco Rembertów...
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Nie wiem, ale chyba nie. W sumie do Rembertowa może jechać po niewłaściwym, kwestia odpowiedniego ułożenia rozkładuMisiekK pisze:A eska międzytorowa do zmiany kierunku tam jest?
No, chyba, że zrobić tam przewiązkę + tor odstawczy, ale to chyba koszty będą większe, niż korzyści. Ewentualnie w Mokrym Ługu zrobić tylko peron, a SKMkę pociągnąć do Zielonki Bankowej, czy nawe Wołomina... Ale tu znowu musi być wola ze strony gmin.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
http://www.rynek-kolejowy.pl/26064/Ursu ... stanku.htm
W przyszłym roku ma się rozpocząć budowa stacji Ursus Niedźwiadek.
W przyszłym roku ma się rozpocząć budowa stacji Ursus Niedźwiadek.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]