136, 504, 505 i im podobne

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2295
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 27 paź 2009, 9:41

Dzisiaj miałem więcej czasu na dojazd do pracy. Skorzystałem z usługi linii 136. Wsiadłem do Neoplana w ok. 7:20 na pętli Natolin Płn. Z przystanku Metro Ursynów Neoplan wyjeżdżał dosłownie nabity. Tłok panował do przystanku Rondo Zesłańców Syberyjskich. Dalej już było luźniej. Zastanawia mnie tylko co się działo w Solówce która wyruszała po moim Neoplanie.

Dlatego podtrzymuje. Że kolejne zmiany na 136 są nie potrzebne, a co jedynie można zrobić to zmienić bieg na odcinku Miklaszewskiego - Centrum Onkologii linią 136 / 148.

Doman
Posty: 109
Rejestracja: 22 sie 2006, 16:18
Lokalizacja: Warszawa Ursynów

Post autor: Doman » 27 paź 2009, 9:50

Po dzisiejszej porannej obserwacji jestem również za tym, że nalezy poszukac inne rozwiązania dla 136 na Ursynowie.

Moja propozycja jest następująca:

136 :arrow: od MU - po trasie 195 - Natolin Płn.
195 :arrow: od Doliny Słuzewieckiej - po trasie 503 - Natolin Płn
503 :arrow: Nowodwory - Pl. Trzech Krzyży

Wtenczas z jednej strony rozdzielamy 136 i 504 oraz dla obsługi Ursynowa z Traktem zostawiamy wzmocnione 195 ( brygady przerzucamy ze skróconego 503 ).

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 27 paź 2009, 9:52

Glonojad pisze:Czy pracownicy, którzy nudzą się na P+R Połczyńska, też mają takie uprawnienia?
Mają niektórzy, mogą mieć wszyscy.

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 27 paź 2009, 9:56

Nie dość, że skomasowano 136 ze 186, które jeździło wyłącznie na przegubach to jeszcze teraz wysyła się tam solówki. Jeżeli zaczęto je wysyłać to jednocześnie powinno się uruchomić 336. Wtedy, kursy solówkowe na 136 powinny być poprzedzone 336.

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 27 paź 2009, 10:15

Doman pisze:Po dzisiejszej porannej obserwacji jestem również za tym, że nalezy poszukac inne rozwiązania dla 136 na Ursynowie.

Moja propozycja jest następująca:

136 od MU - po trasie 195 - Natolin Płn.
195 od Doliny Słuzewieckiej - po trasie 503 - Natolin Płn
503 Nowodwory - Pl. Trzech Krzyży

Wtenczas z jednej strony rozdzielamy 136 i 504 oraz dla obsługi Ursynowa z Traktem zostawiamy wzmocnione 195 ( brygady przerzucamy ze skróconego 503 ).
Mam lepszy pomysł:
195 od MU po trasie 136 - na Natolin Płn.
136 po trasie 504 na Os. Kabaty.
504 po trasie 505 na Ursynów Płn

Wtenczas z jednej strony rozdzielamy 136 i 504 oraz dla obsługi Ursynowa Zachodniego z metrem zostawiamy wzmocnione 179 ( brygady przerzucamy ze skróconego 504).

Czyż nie równie genialne?
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2295
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 27 paź 2009, 10:18

Lipa pisze:Nie dość, że skomasowano 136 ze 186, które jeździło wyłącznie na przegubach to jeszcze teraz wysyła się tam solówki. Jeżeli zaczęto je wysyłać to jednocześnie powinno się uruchomić 336. Wtedy, kursy solówkowe na 136 powinny być poprzedzone 336.
Dlatego zastanawia mnie jak wygladał kolejny kurs solówkowy za moim Neoplanem.

PS. Przeguby marnują się na 165.

Tam wystarczają SU12.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36837
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 27 paź 2009, 10:18

drapka pisze:136 po trasie 504 na Os. Kabaty.
504 po trasie 505 na Ursynów Płn
Wtedy z kolei 504 nie nazbiera pasażerów, a wszystkich chętnych z Natolina będziemy wozili przez Surowieckiego. E...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2295
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 27 paź 2009, 10:20

drapka pisze:
Doman pisze:Po dzisiejszej porannej obserwacji jestem również za tym, że nalezy poszukac inne rozwiązania dla 136 na Ursynowie.

Moja propozycja jest następująca:

136 od MU - po trasie 195 - Natolin Płn.
195 od Doliny Słuzewieckiej - po trasie 503 - Natolin Płn
503 Nowodwory - Pl. Trzech Krzyży

Wtenczas z jednej strony rozdzielamy 136 i 504 oraz dla obsługi Ursynowa z Traktem zostawiamy wzmocnione 195 ( brygady przerzucamy ze skróconego 503 ).
Mam lepszy pomysł:
195 od MU po trasie 136 - na Natolin Płn.
136 po trasie 504 na Os. Kabaty.
504 po trasie 505 na Ursynów Płn

Wtenczas z jednej strony rozdzielamy 136 i 504 oraz dla obsługi Ursynowa Zachodniego z metrem zostawiamy wzmocnione 179 ( brygady przerzucamy ze skróconego 504).

Czyż nie równie genialne?
Absolutnie nie. Po jakiego diabła tak kombinować. Co to da?? 504 wyjeżdzające puste z Ursynowa?. Zauważ że obecnie 504 podjeżdzajace na przystanek CO jest zazwyczaj napchane po brzegi.

[ Dodano: |27 Paź 2009|, 2009 10:22 ]
Bastian pisze:
drapka pisze:136 po trasie 504 na Os. Kabaty.
504 po trasie 505 na Ursynów Płn
Wtedy z kolei 504 nie nazbiera pasażerów, a wszystkich chętnych z Natolina będziemy wozili przez Surowieckiego. E...
No więc właśnie - chyba obecny układ jest optymalny. Myślałem że może 136 pusić dalej na Os. Kabaty po trasie cynamonowa - płaskowickiej - rosoła - wąwozowa - al ken - OS. KABATY

Pytanie czy nie jest to trochę naciągane.

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 27 paź 2009, 10:46

Bastian pisze: E...
Też tak sądzę, więc proponuję mój pomysł razem z pomysłem p. Domana skierować w wiadome miejsce :)
Popatrz, jaka franca!

dzidek
Posty: 7761
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 27 paź 2009, 12:24

Bastian pisze:A kto pisał, że nie? :>
Dokładnie. Nikt nie pisze, że linia w okolicach Romera jeździ pusta. Powiem więcej dziś od przystanku Dunikowskiego linia bardzo ładnie się zapełniała jednak między Natolinem a Pięciolinii pusto w Neoplanach aż miło. Widziałem dziś dość sporo kursów koło 9 rano w obu kierunkach i jak między CO a Natolinem było w nich 10 osób to był sukces. W każdym maksymalnie do 10 pasażerów a autobusy jeździły w dość równych odstępach.
Oczywiście zarówno przed 9 rano jak i później po 10 Neoplan linii 136 na Wołoskiej pękał w szwach.
Co do postów Miśka odnośnie SB każdego dnia na linii to nie wiem jak jest popołudniu ale w porannym szczycie niemal zawsze autobusy przyjeżdżają na chwilę przed odjazdem albo równo na odjazd więc nikt nie robi SB (dzięki długim postojom o których pomyślano przy korekcie trasy 136).
Mimo wszystko po kolejnym dniu obserwacji 136 podtrzymuję swoje zdanie, że o ile linia ma sens na północym Ursynowie to im dalej w stronę Natolina tym mniejszy jest jej sens i marnuje się tylko wozy wielkopojemne, których tak bardzo brakuje w Warszawie.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2295
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 27 paź 2009, 12:30

Czyli już sprecyzowaliśmy że pustka panuje na odcinku Natolin - CO. A ja jeszcze bardziej sprecyzuje. Pustka panuje na odcinku Metro Imielin - CO, ponieważ na odcinku Natolin - Metro Imielin pracuje jako dobra dowozówka do Metra.

Dlatego jeszcze raz powtarzam że nie ma sensu grzebać przy obecnym układzie 136. Jedyna zamiana z 148 to rzecz którą można wprowadzić od zaraz.

dzidek
Posty: 7761
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 27 paź 2009, 12:33

Przepraszam, że pytam ale w jakich godzinach ta dowozówka między Natolinem a M.Imielin dobrze funkcjonuje? Już kilka razy miałem okazję jeździć różnymi brygadami na 136 od 5 rano i w porannym szczycie nigdy nie trafiłem na konkretne zapełnienie na wspomnianym odcinku. Linia dobrze funkcjonuje w tygodniu tylko do Ursynowa Północnego a w weekendy tylko do Galerii Mokotów. W weekendy już w ogóle samo powietrze + kierowca na dalszym odcinku (przynajmniej w popołudniowych godzinach).

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 27 paź 2009, 12:35

Lukasz436 pisze: Pustka panuje na odcinku Metro Imielin - CO, ponieważ na odcinku Natolin - Metro Imielin pracuje jako dobra dowozówka do Metra.
Kiedyś szereg takich układów wykoszono pod hasłem "oddzielania funkcji lokalnych od międzydzielnicowych" :) Gdyby się tego trzymac, 136 pojechałoby na Ursynów Zachodni, a na Cynamonową powędrowałoby coś, co by wynikło z szachra-machra między 192 i 179.
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2295
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 27 paź 2009, 12:48

dzidek pisze:Przepraszam, że pytam ale w jakich godzinach ta dowozówka między Natolinem a M.Imielin dobrze funkcjonuje? Już kilka razy miałem okazję jeździć różnymi brygadami na 136 od 5 rano i w porannym szczycie nigdy nie trafiłem na konkretne zapełnienie na wspomnianym odcinku. Linia dobrze funkcjonuje w tygodniu tylko do Ursynowa Północnego a w weekendy tylko do Galerii Mokotów. W weekendy już w ogóle samo powietrze + kierowca na dalszym odcinku (przynajmniej w popołudniowych godzinach).
Np. dzisiaj po 7 rano. Ok 20 osób skorzystało z oferty dowozu do metra.

Awatar użytkownika
yavorius
Posty: 2357
Rejestracja: 13 cze 2007, 15:11
Lokalizacja: Prosto i w czwartek w prawo

Post autor: yavorius » 27 paź 2009, 13:27

Grzesiek pisze:Obecnie na Gotarda w 136 jest niezły sajgon, rano (mój kurs 7:18) w stronę Młynowa chce wsiadać jakieś 20-30 osób, Neoplan mocno załadowany, ale o tym decyduje najprawdopodobniej brak 138.
Decyduje, oj decyduje... A było zrobić na krzyż, 138 i 141 do Tarniny/Bartłomieja, a 174/193 na Bokserską.

Po grzyba przeguby i SU15 na 165?? Skoro o 7 rano to wozi muchy?

Zablokowany