O Kolejach Mazowieckich - KM

Moderator: JacekM

kajo
Posty: 2796
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 07 lis 2009, 12:21

Może całodobowe, to przesada, ale dwa pociągi w środku nocy - czemu nie, nawet weekendowo. Sporo osób by było zadowolonych.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 07 lis 2009, 12:29

kajo pisze:Może całodobowe,
Chyba całotygodniowe :p
kajo pisze:..to przesada, ale dwa pociągi w środku nocy - czemu nie, nawet weekendowo. Sporo osób by było zadowolonych.
A to już inna rozmowa. To już można spróbować. Szkoda tylko że Pan Prezes nie powiedział o jakie pociągi Mu chodzi- całotygodniowe, czy weekendowe
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

milosz
Posty: 53
Rejestracja: 18 lip 2009, 19:42

Post autor: milosz » 07 lis 2009, 12:46

to wg mnie tu chodzi przede wszystkim o weekendowe:

"Trzeba słuchać pasażerów"

Prezes bez ogródek przyznaje, że obecnie sytuacja w kolei delikatnie mówiąc nie jest najlepsza.

- Nie można puszczać na tory mnóstwa pociągów o 8 rano i potem aż do 15 zamknąć składy na klucz - uważa. - W rozkładach trzeba zacząć uwzględniać potrzeby pasażerów, takie jak nocne kursy. Nie można ignorować faktu, że np. studenci wracają wtedy ze stołecznych klubów - dodaje.

http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1627378,0, ... omosc.html

raczej nikt o 3 w nocy nie wraca od tak sobie, bo do tej godziny pracowal :P

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 07 lis 2009, 14:07

milosz pisze:to wg mnie tu chodzi przede wszystkim o weekendowe:

"Trzeba słuchać pasażerów"

Prezes bez ogródek przyznaje, że obecnie sytuacja w kolei delikatnie mówiąc nie jest najlepsza.

- Nie można puszczać na tory mnóstwa pociągów o 8 rano i potem aż do 15 zamknąć składy na klucz - uważa. - W rozkładach trzeba zacząć uwzględniać potrzeby pasażerów, takie jak nocne kursy. Nie można ignorować faktu, że np. studenci wracają wtedy ze stołecznych klubów - dodaje.

http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1627378,0, ... omosc.html

raczej nikt o 3 w nocy nie wraca od tak sobie, bo do tej godziny pracowal :P
Możliwe, że chodzi o weekendowe. W sumie jakby powiedział jasno to by było wiadomo na pewno. Studenci podani są tylko jako przykład.
Co do składów- przy obecnych obiegach, takie zamykanie na klucz od 8 do 15 potrafi być zbawienne. Można przez ten czas naprawić usterki jakie wynikają z bieżącej eksploatacji.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 08 lis 2009, 15:21

rufio198 pisze:A tak na poważnie znasz obecne szybkości na tej linii?
Dokładnych to nie znam, ale wiem, że rzadko kiedy przekraczają 60 km/h, a miejscami jest 10/20...

A co do wagonowych, to ja nie uważam, że koniecznie powinny być. Pal licho, ale dlaczego wszystkie nowe składy mają jeździć po aglo albo nie dalej, jak 80 km od Wawy? Moim zdaniem, na najdłuższe trasy powinni dawać najwygodniejsze jednostki. A wysyłanie stajni sochaczewskiej z kibelloplastiko na obieg o długości jednego kursu 130 km jest - delikatnie mówiąc - nieporozumieniem...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 08 lis 2009, 16:46

Dobrze że jeszcze jest co dać.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 08 lis 2009, 16:58

rufio198 pisze:Dobrze że jeszcze jest co dać.
A to zmieniłaby się ilość składów w ruchu, gdyby kibel po modernie np. zdjąć z obiegu typu Grodzisk - Mińsk Mazowiecki i dać go na obieg przez Radom, w zamian dając FP+FP?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 08 lis 2009, 18:09

tja, a on z Mińska jedzie do Skierniewic, a stamtąd do Dęblina. Czemu Radom ma być lepszy?
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 08 lis 2009, 18:28

bohun pisze:tja, a on z Mińska jedzie do Skierniewic, a stamtąd do Dęblina.
A nie ma przypadkiem obiegów stricte aglomeracyjnych (które nie wyjeżdżają na odległość większą, niż 50 kilometrów od Warszawy? Bo godzina jazdy na plastiku jest do przeżycia, ale dwie - dwie i pół, to za dużo.
bohun pisze:Czemu Radom ma być lepszy?
A czemu ma być gorszy?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 08 lis 2009, 18:34

A nie ma przypadkiem obiegów stricte aglomeracyjnych (które nie wyjeżdżają na odległość większą, niż 50 kilometrów od Warszawy? Bo godzina jazdy na plastiku jest do przeżycia, ale dwie - dwie i pół, to za dużo.
Nie ma. Wydzielone są tylko te obiegi, które nie zachodzą na średnice, czyli linia tłuszczowska i iłowska (z kilkoma wyjątkami). Zresztą co zostanie wysłane na obieg zależy od dyspozytora.
A czemu ma być gorszy?
A jest? Wszyscy maja po równo.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 08 lis 2009, 19:03

Nocne i poranne.
Niech jedna jednostka na koniec rozkładu odwozi ludzi do Skierniewic itp. Następnie ta sama jedna jednostka niech zawozi kolejarzy do pracy na 5-6.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 08 lis 2009, 19:05

Mimo wszystko na odleglejsze trasy mogliby dawać z miękkimi siedzeniami... Dwie godziny na plastiku (nie wspomnę o zimie, kiedy nie da się siedzieć na tej patelni), to troszkę zbyt długo. A konkurencja nie próżnuje, więc dbałość o pasażera to podstawa... Poprawa jest w odniesieniu do tego, co było 3 lata temu (a jest zależne od KM), więc myślę, że wydanie dyspozytorowi zalecenia wysyłania odpowiednich składów, nie zrobi chyba większego problemu?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 08 lis 2009, 19:23

Wolfchen pisze:więc myślę, że wydanie dyspozytorowi zalecenia wysyłania odpowiednich składów, nie zrobi chyba większego problemu?
Tylko w większości obiegów znajdzie się jakaś długa relacja.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 08 lis 2009, 19:26

No to mamy dwa wyjścia - albo nowe obiegi, albo połączyć FP+moderna z zielonymi siedzeniami. Kiedyś sporo takich widziałem...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 08 lis 2009, 20:13

Wolfchen pisze:nowe obiegi
Rozkład masz na necie, czekam na nowe obiegi! ;)
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

ODPOWIEDZ