O Kolejach Mazowieckich - KM

Moderator: JacekM

robert-c
Posty: 279
Rejestracja: 06 paź 2006, 19:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: robert-c » 17 lis 2009, 1:18

rufio198 pisze: G... wiesz i się wypowiadasz. Tak jak większość obrońców p. Majewskiego.
Tak obrońcom indywidualnym jak i z pod znaku SISKOM polecam rade Glonojada.
Rufio. Nie wiem kim jesteś w KM, ale w pierwszym odruchu zalecałbym naukę dobrych obyczajów, a w drugim zasad polskiej ortografii.

Rada Nadzorcza miała tydzień czasu na to, by podać przyczyny zawieszenia prezesa spółki.
Nie zrobili tego do tej pory, a wręcz uciekali przed dziennikarzami, czy były gadki-szmatki w stylu "Proszę spytać panią rzecznik, choć ona też nie wie, bo nie musi wszystkiego wiedzieć".

Jeśli Majewski się nie nadaje i nic nie zrobił przez 4 miesiące lub zrobił coś złego, to takie informacje podaje się do publicznej wiadomości.
KM nie jest spółką prywatną, która na siebie zarabia. Pakowane jest w nią setki milionów złotych z budżetu województwa (w tym też z naszych podatków). Jeśli w spółce jest źle, to mamy prawo wszyscy o tym wiedzieć. Powinniśmy wiedzieć o tym, kto decydował o zakupie wagonów, które się nie mieszczą w tunel, kto decydował o zakupie wagonów a zapomniał o lokomotywach oraz dlaczego z moich między innymi podatków opłacane są kursy poza granice wojewodztwa tylko dlatego, by przywieźć do pracy i odwieźć jakiegoś dyrektora.

Nie zgadzam się z polityką Rady Nadzorczej i Marszałka Struzika. Zbyt wiele wpakowaliśmy już kasy w Koleje Mazowieckie, by jakiś związkowiec publicznie mówił, że po co kasjerkom w Polsce angielski, wszak w Anglii w kasach nie mówią po polsku.
Nie zgadzam się na to, by członek Rady Nadzorczej poważnej spółki ukrywał się przed dziennikarzami. Nie zgadzam się na to, by ktoś miał decydować o być albo nie być prezesa firmy i nie raczył poinformować społeczeństwa o powodach swojej decyzji.

Nie tędy droga.
Nie zgadzam się też, by pracownik KM na tym forum odnosił się do współforumowiczów tak, jak Ty to robisz.

Skro g... wiemy, to czekamy na oświecenie. Czekamy i czekamy i czekamy.
I tak czekaliśmy aż w końcu puściliśmy petycję internetową, bo czas najwyższy przeciwstawić się myśleniu z poprzedniej epoki i upolitycznianiu działalności firmy.

Gdyby były powody do odwołania Majewskiego, to Rada Nadzorcza już dawno by je podała.
A tak... możesz jedynie napisać, że g... wiemy.

Powodzenia życzę.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 17 lis 2009, 2:14

Majewskiemu udało się jedno - perfekcyjnie wykreował siebie na zbawcę KMów i ofiarę działań krwiożerczych ZZ; (jak widać) wszyscy ochoczo łyknęli ten wizerunek.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Fankol
Posty: 5
Rejestracja: 17 lis 2009, 1:45
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Fankol » 17 lis 2009, 2:20

mam naprawdę dosyć tej taniej propagandy uprawianej przez chyba środowisko PO na temat Pana Majewskiego oto garść faktów.

Jakub Krzysztof Majewski (ur. 1976)

1. Firma: Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o. (Warszawa, KRS 0000206762) od 2008-12-03 do teraz

1. Stanowisko: Członek Zarządu od 2008-12-03 do teraz


Osoby występujące w KRS w związku z tą organizacją w tym samym czasie:
Krzysztof Bugla, Tadeusz Gajewski, Piotr Machlejd, Jerzy Obrębski, Grzegorz Pietruczuk, Krzysztof Skolimowski i Leszek Walczak.
Osoby występujące w KRS w związku z tą organizacją w innym czasie (nierównocześnie):
Krzysztof Celiński, Leszek Cybulski, Piotr Galas, Michał Hamryszak, Anna Olbrycht, Paweł Pitera, Stanisław Plewako, Paweł Przychocki, Ludwik Rakowski i Henryk Wójcik.

2. Firma: Instytut Rozwoju i Promocji Kolei Sp. z o.o. (Warszawa, KRS 0000256119) od 2006-04-27 do teraz

1. Stanowisko: Prezes Zarządu od 2006-04-27 do teraz


Osoby występujące w KRS w związku z tą organizacją w tym samym czasie:
Piotr Rachwalski.
3. Firma Koleje Mazowieckie
członek rady nadzorczej KM od kwietnia 2007

Dokonania Pana Majewskiego:
"Niech Was nie zmyli nazwa "instytut". IRiPK to w rzeczywistości komercyjny podmiot gospodarczy (spółka z o.o.), którego prezes zarządu Jakub Majewski (kreujący się w mediach na kolejowego eksperta) zasiada w radzie nadzorczej Kolei Mazowieckich.

IRiPK prowadzi działalność komercyjną (np. badanie potoków podróżnych, konstrukcja rozkładów jazdy, marketing przewozów kolejowych itp.) na rzecz spółek kolejowych, w tym Kolei Mazowieckich:

- Przygotowanie kampanii promocyjnej nowego połączenia kolejowego Sierpc - Kutno oraz Płock - Warszawa poprzez akcję plakatową oraz kolportaż ulotek z rozkładem. Akcję przygotowano na zlecenie Spółki Koleje Mazowieckie.

- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promującej nowe taryfy kolejowe na trasie Radom - Drzewica. Przygotowanie plakatów oraz ulotek z nową taryfą - projekt przygotowany dla Spółki Koleje Mazowieckie.

- Akcja promocyjna wspierająca rewitalizację linii Kutno - Płock. Przygotowanie plakatów z rozkładem jazdy - projekt przygotowany dla Spółki Koleje Mazowieckie.

- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promującej nowe, uruchamiane od września połączenie Radom-Drzewica, oraz Siedlce-Siemiatycze. Przygotowanie akcji plakatowej, ulotek z rozkładem jazdy, współpraca z mediami i samorządami lokalnymi - projekt przygotowywany dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.

- Działania na rzecz promocji bezpośredniego połączenia kolejowego Ostrołęka-Warszawa. Przygotowanie plakatów i akcji promocyjnej w mediach lokalnych - projekt przygotowywany dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.

Przypominam...
Prezes spółki z o.o. "Instytut Rozwoju i Promocji Kolei", która prowadzi komercyjną działalność na rzecz Kolei Mazowieckich i od tych KM otrzymuje za to pieniądze jest jednocześnie członkiem rady nadzorczej tychże Kolei Mazowieckich! Czyż to nie modelowy przykład konfliktu interesów, a nawet zakamuflowanej korupcji
?"
źródło: Infokolej.pl

I tak:1. Pan Majewski nie jest kandydaturą apolityczną jest człowiekiem marszałka Szprendałowicza, jego rodzina jest wysoko w strukturach samorządowych PO.
2. Zasiadał w radach nadzorczych dwóch KONKURENCYJNYCH firm rywalizujących o pieniądze od tego samego płatnika za te same usługi a konkretnie od ZTM Warszawa już to jest chyba nielegalne.
3. Jego aktywność jako członka zarządu owych spółek była ZEROWA tzn. zero wniosków własnych.
4 Jego wiedza na tematy specyficznie kolejowe tj. wykraczające poza sferę "zwykłego" zarządzania np. gospodarka taborem, planowanie obiegów jest ŻADNA patrz wypowiedzi dla prasy czy SPRZECZNE z przepisami PLK czy nawet ze sobą nawzajem wydane zarządzenia.
5. Tzw. pomysły "własne" pana Majewskiego np.Ekspresy Regionalne -pomysł znany od czasów PR Mazowiecki czyli pociągi Regio+, nazwa niemiecka wzięta z DB Regio

Żądajmy publicznego konkursu na Prezesa KM gdzie w wymaganiach będzie warunek doświadczenia w pracy jak i odpowiedniego wykształcenia. Pan Majewski to zamiana "betonu" PSL na "beton" PO tylko w ładniejszym opakowaniu

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 17 lis 2009, 2:40

siskom pisze:W naszej ocenie osoba Jakuba Majewskiego, jako prezesa Kolei Mazowieckich, gwarantuje wprowadzenie potrzebnych zmian i rozwój spółki. Dlatego zwracamy się do Rady Nadzorczej i Organów właścicielskich o przywrócenie prezesa Jakuba
Majewskiego i udzielenie mu pełnego poparcia w reformowaniu działalności spółki. Koleje Mazowieckie powinny stać siędzięki temu nowoczesnym przedsiębiorstwem, sprawnie funkcjonującym i konkurującym na otwartym rynku kolejowych usług
przewozowych w Unii Europejskiej..
Krótkie pytanie - jakie w/g was osoba akurat Jakuba Majewskiwego ma gwarantowac reformy itp itd ? Możesz je wymienić.

robert-c pisze: Nie zgadzam się też, by pracownik KM na tym forum odnosił się do współforumowiczów tak, jak Ty to robisz..
Będe się odnosił tak jak to uważam za stosowne. Moje wypowiedzi sa moją prywatna opinia tak jak wypowiedzi innych użytkowników. I nie przytaczaj mi tu argumentu że zyje z Twoich podatków.

robert-c pisze:I tak czekaliśmy aż w końcu puściliśmy petycję internetową, bo czas najwyższy przeciwstawić się myśleniu z poprzedniej epoki i upolitycznianiu działalności firmy. ..
Kpisz czy myślisz że idiote trafiłes? Te głosy oburzenia ze strony mediów jawnie popierających PO, oraz poparcie z PO zapewniają apolityczność w działalności firmy i kończą myślenie z poprzedniej epoki. PO popiera p. Jakuba Majewskiego beziteresownie bo zależy im na reformie kolei. Rozbawiłes mnie :D

I tak:1. Pan Majewski nie jest kandydaturą apolityczną jest człowiekiem marszałka Szprendałowicza, jego rodzina jest wysoko w strukturach samorządowych PO.
PO? :shock: Dałbym sobie głowe uciąć że ten człowiek jest z PSL

Zapomniałby dopisać- przywrócenie p. Majewskiego na stanowisko Prezesa KM będzie oznaczało jedno - że PO dobiło targu z PSL. PSL znane jest nie od dziś że dogada się z każdym w każdej sprawie pod warunkiem że chcący się dogadac zapłaci odpowiednia cenę. Znając m.in chęć przejęcia SKM przez p. Struzika, tematem targu może być wchłonięcie SKM-i przez KM-y. Prawde powiedziawszy na miejscu PSL-u tego bym żądał za poparcie p.Majewskiego. Okazja jedyna i niepowtarzalna.
I nie pomogą protesty władz miasta - pójdzie polecenie odgórne z wierchuszki PO i koniec. Jeżeli mam racje to jestem ciekawy co wtedy powiedzą różni mądrale.

[ Dodano: |17 Lis 2009|, 2009 03:06 ]
kajo pisze:Nie spodziewałbym się niczego dobrego. Jest rozkład na 1-12 grudnia i czas jazdy się wydłużył. Ta linia prosi się o remont.
Możesz sie oszukac :p
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 17 lis 2009, 5:26

robert-c pisze:dlaczego z moich między innymi podatków opłacane są kursy poza granice wojewodztwa tylko dlatego, by przywieźć do pracy i odwieźć jakiegoś dyrektora.
Proszę o nie stosowanie tego zdania. Mówmy o konkretnej linii, a nie o wszystkich na raz. Na niektórych (KM1, KM3) właśnie ta miejscowość poza granicą może na siebie zarabiać. Na innych (KM2) trudno odciąć stację za granicą nie pozbawiając wielu przystanków w granicach obsługi. W zasadzie to tylko Dęblin da się tak z dnia na dzień odciąć - czego też nie jestem pewien.

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 17 lis 2009, 5:51

Chciałbym zwrócić uwagę na jedno. Najpierw mieliśmy informacje w mediach nt. konfliktów wewnątrz spółki (linia prezes - pracownicy). Potem nastąpił medialny szum pod tytułem "Jak chcę uzdrowić kolej na Mazowszu, ale reszta pracowników mi nie daje". Szum który nasilił konflikty wewnątrz spółki, ale dla prezesa były ratunkiem w oczach mediów (i SISKOMu ;-) ), który miał zrzucić odpowiedzialność na pozostałych.
Może dobrze że rada spółki nie podała uzasadnienia. Czy ktoś z Was chciałby być zawieszony w czynnościach po ocenie jakości zarządzania kapitałem ludzkim? Pamiętajmy, nie zawsze liczą się li tylko umiejętności i wiedza transportowa, ale też sposób odnoszenia się i traktowania swoich podwładnych.

Prezesowi życzę jak najlepiej, ale po rozpętanej przez niego burzy medialnej, nie wiem czy ma choć 10 procentowe poparcie wśród załogi.

P.S. W tej chwili rozkład już jest gotowy. Myślę że rada KM zajmie się sprawą prezesa po ogłoszeniu nowego rozkładu jazdy, a co za tym idzie, po odzewie społeczeństwa nt. jego jakości. I oby najgłośniejszymi nie byli Ci z ulgą 95%.
Polityka złym doradcą w pracy!

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 17 lis 2009, 6:03

JotPeCet pisze: Myślę że rada KM zajmie się sprawą prezesa po ogłoszeniu nowego rozkładu jazdy, a co za tym idzie, po odzewie społeczeństwa nt. jego jakości. .
Wcześniej. 20 listopada ma RN zając sie ta sprawą.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 17 lis 2009, 6:15

Pan Jakub Majewski piastował swoje stanowisko przez kilka miesięcy. W tym czasie oprócz mówienia o reformach jakie to chce przeprowadzić nie zrobił praktycznie nic. Wielokrotnie zastraszał pracowników, czy to swoją osobą bezpośrednio, czy też osobą swoich zaufanych współpracowników. Ekipa prezesa Majewskiego zaczęła zmieniać rozkład jazdy wprowadzając swoje wizje do tego stopnia, że zniszczyła całą siatkę połączeń, bo nie nie była przygotowania do zarządzania rj w tak wielkiej strukturze jaką jest WWK i przy takiej ilości pociągów, co zapewne niebawem będzie można zobaczyć na stronie DB.

Nie jestem przeciwny reformom jak i wiele osób w firmie. Jestem przeciwny sposobem i kosztem ich wprowadzania.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 17 lis 2009, 6:38

bohun pisze: Ekipa prezesa Majewskiego zaczęła zmieniać rozkład jazdy wprowadzając swoje wizje do tego stopnia, że zniszczyła całą siatkę połączeń, bo nie nie była przygotowania do zarządzania rj w tak wielkiej strukturze jaką jest WWK i przy takiej ilości pociągów, co zapewne niebawem będzie można zobaczyć na stronie DB.
A w ogóle jest jakiś rozkład? Bo z plotek które słyszałem to wynika że nic jeszcze nie ma i jest składane to wszystko do kupy w trybie awaryjnym
bohun pisze: Nie jestem przeciwny reformom jak i wiele osób w firmie. Jestem przeciwny sposobem i kosztem ich wprowadzania.
Dla niektórych będziesz zwiącholem i betonem przeciwnym reformom. Podobnie jak wielu innych pracowników KM.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 17 lis 2009, 6:42

A w ogóle jest jakiś rozkład? Bo z plotek które słyszałem to wynika że nic jeszcze nie ma i jest składane to wszystko do kupy w trybie awaryjnym
Baza jest. Teraz to na siłę prostujemy, żeby wyglądało jakkolwiek, choć i tak dobrze nie będzie.
rufio198 pisze:Dla niektórych będziesz zwiącholem i betonem przeciwnym reformom. Podobnie jak wielu innych pracowników KM.
Wiem, już tak o sobie słyszałem ;)
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 17 lis 2009, 6:56

Jeszcze odniosę się do postu roberta - c
robert-c pisze: Powinniśmy wiedzieć o tym, kto decydował o zakupie wagonów, które się nie mieszczą w tunel, kto decydował o zakupie wagonów a zapomniał o lokomotywach
Po raz kolejny prosisz się żeby napisac Ci że g... wiesz a się mądrzysz.
Sprawa wagonów była tyle razy wałkowana w mediach że wystarczy odpowiednio poszukać a się znajdzie. Ale jak się nie chce to potem pisze się to co pisze.
W momencie ZAMAWIANIA wagonów u producenta wagony te były zgodne z wszelkimi normami i mieściły się w tunelu. Jakbyś nie pamiętał to NIE KM a PLK remontowała tunel tak że zrobił się wyższy 80 cm. I zapomnieli jakoś poinformować o tym przewoźników. Te wagony wszędzie mają skrajnię - tylko nie w tunelu. Z tego co wiem za ten remont poleciał ze stołka Dyr z PLK.
Jeżeliby iść tokiem Twojego rozumowania to należałoby tez dochodzić kto podjął decyzję o produkcji i eksploatacji starych wagonów piętrowych bo te też nie mieszczą się obecnie w tunelu średnicowym. Znany jest wypadek opóźnienia przez PLK pociągu do Olsztyna ok 90 minut w wakacje zeszłego roku- bo szyny pękły na odcinku WWO-Centralny-WZD i nie było odważnego który by podjął decyzje o puszczeniu w/w poc przez średnice podmiejską. Powód - miał w składzie wagony piętrowe.
Lokomotywy do wagonów p&p - o ile mnie pamięc nie myli były do tej pory 2 przetargi rozpisane przez UM a nie KM. Oba zostały unieważnione. Pytaj urzędników z Brechta - to Oni decydowali o unieważnieniu tych przetargów.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

PePe
Posty: 271
Rejestracja: 24 gru 2008, 13:38
Lokalizacja: Rembertów

Post autor: PePe » 17 lis 2009, 8:16

A ja tam powiem tylko tyle... jak się jest z rocznika 1976 to jak dla mnie nie ma możliwości bez poparcia "rodziny, ciotków i pociotków" z partyjnego klucza zasiadać w zarządach i być dobrym prezesem jakiejkolwiek dużej firmy!!!!!


Oczywiście dotyczy to firm państwowo/samorządowych bo w prywatnej ścieżki kariery są jeszcze szybsze ale tam decydują "inne" zdolności lub cechy charakteru.

Także cały ten szum medialny jest bzdurą. Walka o władzę w KM to czyste rozgrywki polityczne przy pomocy w sumie nie mającego nic do powiedzenia "prezesa" Majewskiego. Stąd opór długoletnich pracowników KM - jedni nazwą to "betonem" inni protestem przeciwko politycznym rozgrywkom w firmie dotowanej przez nas wszystkich.

P.S. też jestem za tym żeby się pracownicy uczyli angielskiego! :dance:

robert-c
Posty: 279
Rejestracja: 06 paź 2006, 19:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: robert-c » 17 lis 2009, 11:13

Powtórzę więc.
Rada Nadzorcza miała obowiązek podac powody zawieszenia prezesa Kolei Mazowieckich.
Była o to nagabywana przez wiele mediów i dziennikarzy. Unikała odpowiedz, chowała się przed dzinnikarzami.
Skoro RN Kolei Mazowieckich nie potrafi uzasadnić swojej decyzji i boi się mediów, to znaczy, że żadnych powodów nie ma lub nie ma pojęcia o swojej roli w spółce i w takim przypadku trzeba zmienić RN, a nie prezesa.

Gdyby Rada Nadzorcza od razu przedstawiła powody, nie byłoby tej całej sprawy.

A to co piszecie, świadczy, że KM siedzi o wiele większy beton i "niedasizm", niż się spodziewaliśmy. Na całe szczęście ja osobiscie nie muszę korzystać z usług przewozowych KM. Niestety masa ludzi musi, bo nie ma wyboru.
Gdyby KM mialy funkcjonowac na zasdadzie jak PKP Intercity, już dawno by przepadły na rynku i mielibyśmy drugie Przewozy Regionalne.

Kilka ciekawostek:
http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,87890,5097960.html

Kiedy były "zamówione" push-pulle?
Bo tunel remontowano od 1 lipca 2006 do 15 sierpnia 2007.
Projekt remontu był zapewne wykonany dużo wcześniej.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 17 lis 2009, 12:46

robert-c pisze:Kilka ciekawostek:
http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,87890,5097960.html

Kiedy były "zamówione" push-pulle?
Bo tunel remontowano od 1 lipca 2006 do 15 sierpnia 2007.
Projekt remontu był zapewne wykonany dużo wcześniej.
Rozumiem że jak brak umiejętności czytania ze zrozumieniem to wyciągasz jakieś starocie i jeszcze w dodatku bezczelnie kłamiesz i przeinaczasz fakty.
Ale ok - specjalnie dla Ciebie przytoczę pare faktów bo widzę że widzisz to co chcesz.
Remont Tunelu zaczął sie tak jak piszesz 1 lipca 2006r. Miał trwać do końca października 2006. W trakcie remontu okazało się że dokumentacja remontowa została spieprzona przez firme wykonująca ta dokumentację. Dokładnie nie pamiętam czy robiła to osobiście PLK czy zleciła to firmie wewnętrznej- ważne że okazało się ze jest tam płyta betonowa o której nikt nie miał pojęcia. Gdyby chciano usunąć ta płytę prawdopodobnie remont trwałby dużo dłużej niż trwał . Podjęto decyzje o zalaniu starej płyty betonem - czyli de facto podniesienie podłoża tunelu o ok 80 cm. Z powodowało to :
raz - zmniejszenie wysokości tunelu- O POWYŻSZYM FAKCIE PLK NIE POINFORMOWAŁA PRZEWOŹNIKÓW. SPRAWA DOPIERO WYSZŁA NA JAW JAK KM CHCIAŁY ZACZĄĆ JEŹDZIĆ PRZEZ ŚREDNICĘ. Ciężko zrozumieć od razu - trzeba powtarzać?
dwa wydłużenie remontu do POŁOWY STYCZNIA lub LUTEGO 2007R.
Ale na pewno nie do daty która podajesz. Pod tym względem BEZCZELNIE KŁAMIESZ.

Pisałem to rano - LOKOMOTYWY MIAŁ ZAMÓWIĆ UM - jak jesteś ciekawy czemu ich jeszcze nie ma to napisz na papierze firmowym SISKOMU z pytaniem czemu tak jest. Może znajdzie sie jakiś urzędnik który potraktuje to poważnie. Ale na forum raczej tego sie nie dowiesz. Nie ten adres. Ciężko zrozumieć?

Przykrym jest fakt że człowiek z takim brakiem umiejętności czytania jak Twoja jest członkiem SISKOM-u. Źle to świadczy o tym stowarzyszeniu.

A to co piszecie, świadczy, że KM siedzi o wiele większy beton i "niedasizm", niż się spodziewaliśmy.
Beton i ,,niedasizm'' bo w sumie w całej dyskusji więcej jest głosów neutralnych niż popierających Ciebie i Tobie podobnych? Najlepiej zamiast przyjąć wiadomość że fakty nie pasują do wysuwanych teorii od razu wyzywać od betonu. Niestety to nie ,,Infokolej'' gdzie robisz takie słowa robią furorę.
Proponuje udać się do lekarza specjalisty- może pomoże. Ewentualnie jak wszędzie widzisz beton rozminąłeś się z powołaniem - powinieneś robic w budownictwie.
Dla Twojej wiadomości - w Twoich ustach słowo ,,beton'' brzmi jak pochwała .Dziękuje.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 17 lis 2009, 17:29

Panowie, proszę o spokojną dyskusję - unikajmy epitetów
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

ODPOWIEDZ