Poprawiło się, mechanicy są zarówno w dzień jak i w nocy, duża część awarii usuwana jest na miejscu, od jakiegoś czasu zaczęli nawet z Żerania wyjeżdżać do awarii, a nie tak jak jakiś czas temu, że awaria na Brzezinach a ekipa ratunkowa jedzie z Ursusa.Adam G. pisze:to będzie jedna wielka komedia Żerań nie radzi sobie z tym, co ma teraz. Co będzie z pełnymi nowoczesnych rozwiązań Solarisami?marcus pisze:Logiczne, że wozy obsługujące 204 i 211 nocować będą na Żeraniu.
Solarisy A8, U12 i U18 - dostawa 2008+2009
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
-
- Posty: 1222
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
-
- Posty: 3305
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Ja bym jednak nie porównywał Solarisa do jelcza bo to różnica 2 klas albo więcej. Szczególnie te ostatnie dostawy są ciekawe.reserved pisze:Ja mam tylko nadzieję, że nie będą takie rozklekotane niż Libero, bo to co w nich widziałem to był szczyt. Raz nawet widziałem przyczepiony do dechy bocznej śrubokręt żeby się nie rozpadła. Oczywiście i on i decha boczna latały prawie luzem.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Wiem. Dlatego właśnie liczę na to, że dzięki temu, że to będzie Solaris to będzie coś dobrego. Wiadomo, że mamy tu wielu przeciwników tej marki, ale moim zdaniem Solaris to jest właśnie najlepsza marka autobusów w Warszawie. Bardzo dobrze mi się nimi jeździ.kajo pisze:Ja bym jednak nie porównywał Solarisa do jelcza bo to różnica 2 klas albo więcej.
Hm... no i mam nadzieję, że drzwi będą chodzić troszkę ciszej niż w SU10. Natomiast reszta jest mi całkowicie obojętna i cieszę się, że we wtorek o 7.16 przejadę się całkiem nowym autobusem.
Jak się dba o jelcza (w Warszawie, o mobilisie nie mówiąc, raczej się nie dba) to się ma. Mobilis by zapuścił najlepszą gablotę, tak więc po alpino za parę lat cudów bym się nie spodziewał.kajo pisze:Ja bym jednak nie porównywał Solarisa do jelcza bo to różnica 2 klas albo więcej. Szczególnie te ostatnie dostawy są ciekawe.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
wystarczy spojrzeć na nowe dwunastki, w niektórych już brakuje kilku przycisków, a to przecież zupełnie nowe wozy... Do tego jeśli nawet na Żeraniu się poprawiło, to i tak chyba jest tam gorzej niż w UrsusieJacekM pisze:Jak się dba o jelcza (w Warszawie, o mobilisie nie mówiąc, raczej się nie dba) to się ma. Mobilis by zapuścił najlepszą gablotę, tak więc po alpino za parę lat cudów bym się nie spodziewał.kajo pisze:Ja bym jednak nie porównywał Solarisa do jelcza bo to różnica 2 klas albo więcej. Szczególnie te ostatnie dostawy są ciekawe.
noidea
-
- Posty: 1222
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Na pewno - już w dokupionym rok później A353 drzwi działają cicho - to po prostu kwestia regulacji. A co do silnika to myślałem o Iveco jak w U10 - o wiele cichsze i nie ma wibracji o ile jest dobrze ustawiony. A co do pożarów to raczej nie jest wina samego silnika ale wadliwej konstrukcji niskopodłogowców i zaniedbaniu.reserved pisze:Hm... no i mam nadzieję, że drzwi będą chodzić troszkę ciszej niż w SU10.