Solarisy A8, U12 i U18 - dostawa 2008+2009

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 27 lis 2009, 20:03

Adam G. pisze:
marcus pisze:Logiczne, że wozy obsługujące 204 i 211 nocować będą na Żeraniu.
to będzie jedna wielka komedia :) Żerań nie radzi sobie z tym, co ma teraz. Co będzie z pełnymi nowoczesnych rozwiązań Solarisami?
Poprawiło się, mechanicy są zarówno w dzień jak i w nocy, duża część awarii usuwana jest na miejscu, od jakiegoś czasu zaczęli nawet z Żerania wyjeżdżać do awarii, a nie tak jak jakiś czas temu, że awaria na Brzezinach a ekipa ratunkowa jedzie z Ursusa.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Mobilek
Posty: 18
Rejestracja: 02 sty 2008, 23:25

Post autor: Mobilek » 28 lis 2009, 6:50

Pierwsze Alpino już w Ursusie - całkiem fajne ;)

Awatar użytkownika
5690
Posty: 729
Rejestracja: 26 sie 2007, 22:44
Lokalizacja: Warszawa/Ursus

Post autor: 5690 » 28 lis 2009, 7:19

Mobilek pisze:Pierwsze Alpino już w Ursusie - całkiem fajne ;)
Jak możesz to podaj numery taborowe :)
#5690 07.11.1997-10.09.2013

Mobilek
Posty: 18
Rejestracja: 02 sty 2008, 23:25

Post autor: Mobilek » 28 lis 2009, 7:22

o tego nie zapamiętałem :( tylko ten który oglądałem miał nr A060

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 28 lis 2009, 9:06

Przybyły A011-020 oraz A060-071 na 29-30 grudzień zaplanowano dostawę A021-031 oraz A072-082.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Michalk001
Posty: 1222
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 28 lis 2009, 9:17

Mam nadzieję że przynajmniej Alpino mają jakiś normalny silnik pod klapami.

michał1984
Posty: 3305
Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Post autor: michał1984 » 28 lis 2009, 10:00

Michalk001 pisze:Mam nadzieję że przynajmniej Alpino mają jakiś normalny silnik pod klapami.
Ale byłby numer 2 dzień kursowania a tu pali sie nowy Alpino na pętli Tarchomin :D

reserved
Posty: 14640
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 28 lis 2009, 11:08

Ja mam tylko nadzieję, że nie będą takie rozklekotane niż Libero, bo to co w nich widziałem to był szczyt. Raz nawet widziałem przyczepiony do dechy bocznej śrubokręt żeby się nie rozpadła. :shock: Oczywiście i on i decha boczna latały prawie luzem.

kajo
Posty: 2796
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 28 lis 2009, 11:13

reserved pisze:Ja mam tylko nadzieję, że nie będą takie rozklekotane niż Libero, bo to co w nich widziałem to był szczyt. Raz nawet widziałem przyczepiony do dechy bocznej śrubokręt żeby się nie rozpadła. :shock: Oczywiście i on i decha boczna latały prawie luzem.
Ja bym jednak nie porównywał Solarisa do jelcza bo to różnica 2 klas albo więcej. Szczególnie te ostatnie dostawy są ciekawe.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

reserved
Posty: 14640
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 28 lis 2009, 11:15

kajo pisze:Ja bym jednak nie porównywał Solarisa do jelcza bo to różnica 2 klas albo więcej.
Wiem. Dlatego właśnie liczę na to, że dzięki temu, że to będzie Solaris to będzie coś dobrego. Wiadomo, że mamy tu wielu przeciwników tej marki, ale moim zdaniem Solaris to jest właśnie najlepsza marka autobusów w Warszawie. Bardzo dobrze mi się nimi jeździ.
Hm... no i mam nadzieję, że drzwi będą chodzić troszkę ciszej niż w SU10. Natomiast reszta jest mi całkowicie obojętna i cieszę się, że we wtorek o 7.16 przejadę się całkiem nowym autobusem. :P

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 28 lis 2009, 13:22

kajo pisze:Ja bym jednak nie porównywał Solarisa do jelcza bo to różnica 2 klas albo więcej. Szczególnie te ostatnie dostawy są ciekawe.
Jak się dba o jelcza (w Warszawie, o mobilisie nie mówiąc, raczej się nie dba) to się ma. Mobilis by zapuścił najlepszą gablotę, tak więc po alpino za parę lat cudów bym się nie spodziewał.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 28 lis 2009, 15:15

JacekM pisze:
kajo pisze:Ja bym jednak nie porównywał Solarisa do jelcza bo to różnica 2 klas albo więcej. Szczególnie te ostatnie dostawy są ciekawe.
Jak się dba o jelcza (w Warszawie, o mobilisie nie mówiąc, raczej się nie dba) to się ma. Mobilis by zapuścił najlepszą gablotę, tak więc po alpino za parę lat cudów bym się nie spodziewał.
wystarczy spojrzeć na nowe dwunastki, w niektórych już brakuje kilku przycisków, a to przecież zupełnie nowe wozy... Do tego jeśli nawet na Żeraniu się poprawiło, to i tak chyba jest tam gorzej niż w Ursusie :)
noidea

Michalk001
Posty: 1222
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 28 lis 2009, 15:17

reserved pisze:Hm... no i mam nadzieję, że drzwi będą chodzić troszkę ciszej niż w SU10.
Na pewno - już w dokupionym rok później A353 drzwi działają cicho - to po prostu kwestia regulacji. A co do silnika to myślałem o Iveco jak w U10 - o wiele cichsze i nie ma wibracji o ile jest dobrze ustawiony. A co do pożarów to raczej nie jest wina samego silnika ale wadliwej konstrukcji niskopodłogowców i zaniedbaniu.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 28 lis 2009, 15:38

Michalk001 pisze:A co do pożarów to raczej nie jest wina samego silnika ale wadliwej konstrukcji niskopodłogowców i zaniedbaniu.
Zaniedbanie owszem, ale żeby zła konstrukcja? :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 28 lis 2009, 16:16

Michalk001 pisze:nie ma wibracji o ile jest dobrze ustawiony.
teoretycznie silnik Cumminsa ze skrzynia Allisona tez raczej nie powinien wchodzić w takie wibracje, to moim zdaniem raczej wina konstrukcji samego autobusu :)
noidea

ODPOWIEDZ