Genialne to jest. Super po prostu super. Kolej jest dla kolejarzy hehehehe. Dobrze że nie muszę korzystać z KM.... ech szkoda gadać. Amen.marts pisze:No i mieliśmy bardzo sensowny dojazd z miasta na biurowy służewiec. Linia ze wschodniego docierała na PKP Służewiec o 9:02, z kolei z powrotem był pociąg o 17:15 (co ciekawe specjalnie dla biur bo tylko w relacji Wwa Służewiec - Wwa Wschodnia).
A teraz:
- do wWy służewiec można dojechać na 8:10 lub 9.26
- a wyjechać: 16:18 lub 17:35
No to ścisk w 17, 18 i metrze będzie większy ....
Gratulować wyobraźni.
O nowym rozkĹadzie KM w 2010 r. - uwagi, pomysĹy itp...
Moderator: JacekM
Będzie pociąg o 17:18.marts pisze:Gratulować wyobraźni.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Do tego obsługiwała biurowce Wiśniowy Park i Lipowy Park a teraz brak jej będzie oznaczać jazdę na dachu 175marts pisze:No i mieliśmy bardzo sensowny dojazd z miasta na biurowy służewiec. Linia ze wschodniego docierała na PKP Służewiec o 9:02, z kolei z powrotem był pociąg o 17:15 (co ciekawe specjalnie dla biur bo tylko w relacji Wwa Służewiec - Wwa Wschodnia).
A teraz:
- do wWy służewiec można dojechać na 8:10 lub 9.26
- a wyjechać: 16:18 lub 17:35
No to ścisk w 17, 18 i metrze będzie większy ....
Gratulować wyobraźni.
Cóż, tak wygląda "poprawiony" rozkład.mariow pisze:Mam koleżankę która dojeżdza do pracy na 9.00 i od nowego rozkładu pociagi KM ze Skierniewic do Wawy będą z olbrzymią luką między 6.20 a 7.53!!! to chyba jakieś przeoczenie albo kpina.
Na linii radomskiej też dali pewnej części ciała. Jedynie "Radomiak" ma jakiś sensowny czas przejazdu, reszta to szkoda gadać...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Ten rozkład jest przygotowany na budowę odnogi do Okęcia. A znając życie cięcia będą większe.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Nie zmienia to faktu, że normalny rozkład mogli zrobić pełny, a później okresowo robić zawieszenia/przesunięcia...MisiekK pisze:Ten rozkład jest przygotowany na budowę odnogi do Okęcia. A znając życie cięcia będą większe.
Zupełnie inną sprawą jest to, że sposób przeprowadzania tego remontu jest poniżej krytyki - babrają się krótkimi odcinkami, dzisiaj chyba również jeden tor jest wyłączony. Praktycznie nie ma od trzech lat miesiąca bez wyłączeń. A to jest odcinek kilku kilometrów. Strach pomyśleć, ile lat będą się guzdrali z robieniem 100 kilometrów, bo zwróciwszy uwagę na dzisiejsze tempo prac, to obstawiam, że z 15 lat im zejdzie.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Co do polskiej edycji hafasa:
a) nie ma tam wszystkich pociągów (niewiele, ale także KM) tudzież niektóre pociągi mają zły rozkład,
b) na nasielskiej i radomskiej rozkład się zmieni ze względu na modernizacje tychże.
a) nie ma tam wszystkich pociągów (niewiele, ale także KM) tudzież niektóre pociągi mają zły rozkład,
b) na nasielskiej i radomskiej rozkład się zmieni ze względu na modernizacje tychże.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
i zamknięty odcinek Chotomów - NDM - Modlin oraz Nasielsk - Świercze - Gąsocin... co wpłynie na cały układ połączeń...
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To jeszcze coś na rano na około 8:40-8:55. Nie warto tracić tych klientów, których już mamy dzięki tamtejszym stacjom. Może wydłużcyć coś krótkiego, np jakąś szczytówkę tylko z Rembertowa lub Wawra, albo po prostu 9508 z Otwocka. Kończy bieg na zachodnim o 8:44. Idealnie (15 mint i na Okęciu). Pytanie, czy nie koliduje za mocno od Jerozolimskich i czy od Służewca do Okęcia nie blokuje.bohun pisze:Będzie pociąg o 17:18.
Warto o tym pomyśleć na prawdę.
O Góze Kalwarii też!
Cholerka, Otwock ma wcale nie taki zły rozkład na pierwszy rzut oka. Lepszy niż KM2 na pewno.
Z Tłuszcza o 16:27 odjeżdża pociąg do Grodziska Mazowieckiego (9726). 30 minut później jedzie skład do tego samego miasta, tyle, że z Ostrołęki.
Ktoś miał rewelacyjny pomyślunek Pociągów w takiej relacji jest i tak tyle co kot napłakał, więc zamiast rozłożyć to jakoś bardziej w czasie to nie - jedzie jeden za drugim. 9726 powinien odjeżdżać znacznie wcześniej - wtedy załatał by dziurę w połączeniach na średnicę między 12:33 a 16:57.
Rozkład dla samej linii Ostrołęckej podoba mi się Tyle czekałem, żeby móc bezpośrednio z rana pojechać w tamtym kierunku. Teraz umożliwi to pociąg z Zachodniej o 9:33. Co prawda tylko w weekendy i święta ale dobre i to.
Wydłużenie tego po 15 z groszami z Ostrołęki do Zachodniej (w weekendy i święta) / Grodziska (w dni robocze) też jest świetnym pomysłem. Wreszcie nie będzie bezsensownej przesiadki w Tłuszczu.
Ktoś miał rewelacyjny pomyślunek Pociągów w takiej relacji jest i tak tyle co kot napłakał, więc zamiast rozłożyć to jakoś bardziej w czasie to nie - jedzie jeden za drugim. 9726 powinien odjeżdżać znacznie wcześniej - wtedy załatał by dziurę w połączeniach na średnicę między 12:33 a 16:57.
Rozkład dla samej linii Ostrołęckej podoba mi się Tyle czekałem, żeby móc bezpośrednio z rana pojechać w tamtym kierunku. Teraz umożliwi to pociąg z Zachodniej o 9:33. Co prawda tylko w weekendy i święta ale dobre i to.
Wydłużenie tego po 15 z groszami z Ostrołęki do Zachodniej (w weekendy i święta) / Grodziska (w dni robocze) też jest świetnym pomysłem. Wreszcie nie będzie bezsensownej przesiadki w Tłuszczu.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka
@przewoz: O kończeniu na Okęciu można chwilowo zapomnieć. Budowa łącznicy do lotniska spowodowała odłączenie napięcia w części stacji Okęcie i póki co nie będzie można tam się odstawiać.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!