To przepraszam, przeoczyłem.Lipa pisze:Cały czas mowa jest o uruchomieniu z Wilanowa 239 i w tym kontekście piszemy tutaj o skracaniu 117...
SĹuĹźewiec i jego problemy
Moderator: Wiliam
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney
Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie To tylko efekt uboczny.
Zły chłopiec i troll pozdrawia
Paweł Ney
Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie To tylko efekt uboczny.
Zły chłopiec i troll pozdrawia
Jak przez Lotnisko to pewnie w obu kierunkach Żwirki i Wigury, bezpośrednio na rondzie w Bennetta a dalej łącznikiem do Wirażowej. Wówczas zamiast "zaliczać" Terminal linia 504 by stanęła na Bennetta w obie strony. Pewnie 306 tak samo pojedzie bo przecież przelot Wirażową przy działkach już niebawem będzie niemożliwy.Lukasz436 pisze:No właśnie też miałem o to się spytać.Stary Pinwin pisze:W najlepsze trwa budowa łącznika Marynarska-POW.Jakie ruchy w stosunku do tramów są przewidziane?????? wycofanie z marynarskiej? Tramwaje dwukierunkowe? Malutka pętla awaryjna koło Mazowszanki? Jaka jest minimalna średnica pętli tramwajowej??
Co będzie z autobusami. Przecież to wszystko stanie w jednym jeszcze większym korku.
Czyżby 504 miało powrócić do pierwotnej koncepcji "Lotniskowej".
Swoją drogą Bennetta w stronę Cargo jest już poszerzona na wysokości przystanku technicznego pewnie też z uwagi na przeniesienie części ruchu z modernizowanej Marynarskiej.
Wg doniesień telewizyjno-prasowych dobiega końca budowa ronda u zbiegu Kłobuckiej/Bokserskiej/Obrzeźnej. Czy w związku z tym faktem nie można byłoby pomyśleć o zrobieniu porządku z pokręconą końcówką 141?
Mam taką propozycję, aby 141 skierować od Galerii Mokotów na stałę po trasie Rzymowskiego-Cybernetyki-Postępu-Bokserska-zawrotka na rondzie-BOKSERSKA (powrót: Postępu-Marynarska). Natomiast 165 skierować do całodziennej, dwukierunkowej obsługi ul. Obrzeźnej poprzez następującą zmianę trasy: WILANOWSKA-Al. Wilanowska-Rzymowskiego-Cybernetyki-Obrzeźna-Kłobucka...WYCZÓŁKI (powrót: Kłobucka-Obrzeźna-Cybernetyki-Postępu-Marynarska).
Na Jadźwingów jest silne 193, a do tego 138 i 174, z czego 138 pomiędzy Jadźwingów a GM nie wozi tłumów zatem spokojnie sobie poradzi w tej relacji (będzie pretekst, żeby je wzmacniać )
Mam taką propozycję, aby 141 skierować od Galerii Mokotów na stałę po trasie Rzymowskiego-Cybernetyki-Postępu-Bokserska-zawrotka na rondzie-BOKSERSKA (powrót: Postępu-Marynarska). Natomiast 165 skierować do całodziennej, dwukierunkowej obsługi ul. Obrzeźnej poprzez następującą zmianę trasy: WILANOWSKA-Al. Wilanowska-Rzymowskiego-Cybernetyki-Obrzeźna-Kłobucka...WYCZÓŁKI (powrót: Kłobucka-Obrzeźna-Cybernetyki-Postępu-Marynarska).
Na Jadźwingów jest silne 193, a do tego 138 i 174, z czego 138 pomiędzy Jadźwingów a GM nie wozi tłumów zatem spokojnie sobie poradzi w tej relacji (będzie pretekst, żeby je wzmacniać )
Przepraszam, że sam siebie zacytuje z forum o KM, ale sam nie wiem czy to bardziej temat Służewcowy czy Kolejowy.
marts pisze:No i mieliśmy bardzo sensowny dojazd z miasta na biurowy służewiec. Linia ze wschodniego docierała na PKP Służewiec o 9:02, z kolei z powrotem był pociąg o 17:15 (co ciekawe specjalnie dla biur bo tylko w relacji Wwa Służewiec - Wwa Wschodnia).
A teraz:
- do wWy służewiec można dojechać na 8:10 lub 9.26
- a wyjechać: 16:18 lub 17:35
No to ścisk w 17, 18 i metrze będzie większy ....
Gratulować wyobraźni.
Ciekaw jestem, jak się będzie to nowe 165 spisywać. Szczerze powiedziawszy, nie wróżę mu sukcesu na Obrzeżnej, poprzednia trasa była akurat. Na Gotarda zawsze byli jacyś chętni.
Moja część Służewia(-ca) traci bezpośrednie połączenie z Metrem Wilanowska. Co tam, zawsze można przecież przesiąść się przy Galerii w 218, by pokazać, że ta linia ma sens...
Moja część Służewia(-ca) traci bezpośrednie połączenie z Metrem Wilanowska. Co tam, zawsze można przecież przesiąść się przy Galerii w 218, by pokazać, że ta linia ma sens...
W związku z zakończeniem budowy ronda na skrzyżowaniu ulic: Obrzeżnej, Bokserskiej i Kłobuckiej, 4 linie autobusowe wracają 4 grudnia na swoje „stare” trasy, natomiast dwie linie będą kursowały nieco inaczej. Dzięki czemu poprawi się komunikacja w rejonie Nowego Służewca.
Zmiana tras linii 141 i 165 ma na celu poprawienie obsługi komunikacyjnej ul. Obrzeżnej przy której powstały liczne nowe budynki mieszkalne. Poprawi się także sytuacja komunikacyjna na ul. Postępu przy której oddawane do użytku są kolejne biurowce.
Autobusy linii pojadą trasą:
* Linia 141:OS. OSTROBRAMSKA – ... – al. Lotników – al. Wilanowska – Rzymowskiego – Cybernetyki – Postępu – Bokserska – BOKSERSKA (powrót: Bokserska – Postępu – Marynarska – al. Wilanowska – al. Lotników...)
* Linia 165:METRO WILANOWSKA – al. Wilanowska – Rzymowskiego – Cybernetyki – Obrzeżna (powrót: Obrzeżna – Cybernetyki – Postępu – Marynarska – al. Wila-nowska) – Kłobucka – ... – WYCZÓŁKI
Na swoje stare trasy wrócą autobusy linii: 138, 174, 193 i N36. Zastępcza linia Z-5 zostaje zlikwidowana.
Zmiana tras linii 141 i 165 ma na celu poprawienie obsługi komunikacyjnej ul. Obrzeżnej przy której powstały liczne nowe budynki mieszkalne. Poprawi się także sytuacja komunikacyjna na ul. Postępu przy której oddawane do użytku są kolejne biurowce.
Autobusy linii pojadą trasą:
* Linia 141:OS. OSTROBRAMSKA – ... – al. Lotników – al. Wilanowska – Rzymowskiego – Cybernetyki – Postępu – Bokserska – BOKSERSKA (powrót: Bokserska – Postępu – Marynarska – al. Wilanowska – al. Lotników...)
* Linia 165:METRO WILANOWSKA – al. Wilanowska – Rzymowskiego – Cybernetyki – Obrzeżna (powrót: Obrzeżna – Cybernetyki – Postępu – Marynarska – al. Wila-nowska) – Kłobucka – ... – WYCZÓŁKI
Na swoje stare trasy wrócą autobusy linii: 138, 174, 193 i N36. Zastępcza linia Z-5 zostaje zlikwidowana.
A od kiedy to 165 zapełnia ZP Jadźwingów? A widziałeś nowe osiedle po zachodniej stronie Obrzeźnej? Coś mi się wydaje, że za jakiś czas Gruszczyńskiego będą z powrotem "odnarządawiać". W kierunku metra ze 165 skorzystają dodatkowo pasażerowie z Elektromontażu (od jutra Cybenetyki) gdzie zastąpi 141. Zmiana jest jak najbardziej w porządku.Grzesiek pisze:Ciekaw jestem, jak się będzie to nowe 165 spisywać. Szczerze powiedziawszy, nie wróżę mu sukcesu na Obrzeżnej, poprzednia trasa była akurat. Na Gotarda zawsze byli jacyś chętni.
Na uwagę zasługuje zaś inna sprawa: doskwierać będzie brak obecnego tymczasowego przystanku Postępu-Zremb 51. Przystanki Cybernetyki 04 (d. Elektromontaż) oraz Centrum Targowe są daleko, a jeżeli w komunikacie ZTM jest mowa o poprawie obsługi ul. Postępu to jednak Postępu-Zremb 51 powinien zostać na stałe, jako Instytut Szkła 01.
Dziś przejechałem się 218 na odc. MW - Woronicza kursem o 8.20 z MW.
Frekwencja żałosna ze względu na to, że jakiś kurs widmo odjechał z MW o 8.19. Była to chyba br. 05.
Natomiast chyba pokuszę się o pierwszą w życiu naganę na kierowcę adresowaną do ZTM.
O godz. 8.09 na MW wjechał pan kierowca wozem A001, br. 2. Po wypuszczeniu pasażerów, zamknął drzwi i bez zatrzymywania się na przystanku dla wsiadających, na którym czekało czterech pasażerów, pojechał sobie dalej.
Mróz taki, że ja pierdole, a pan fjut nawet się zatrzymać nie raczył. Oby mu odebrali premię, jeśli napiszę do ZTMu...
Frekwencja żałosna ze względu na to, że jakiś kurs widmo odjechał z MW o 8.19. Była to chyba br. 05.
Natomiast chyba pokuszę się o pierwszą w życiu naganę na kierowcę adresowaną do ZTM.
O godz. 8.09 na MW wjechał pan kierowca wozem A001, br. 2. Po wypuszczeniu pasażerów, zamknął drzwi i bez zatrzymywania się na przystanku dla wsiadających, na którym czekało czterech pasażerów, pojechał sobie dalej.
Mróz taki, że ja pierdole, a pan fjut nawet się zatrzymać nie raczył. Oby mu odebrali premię, jeśli napiszę do ZTMu...